بازدید 2577

منصوریان: مدال برنز گوانگژو را به طلا تبدیل می کنم

کد خبر: ۴۳۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳ 23 September 2014
ملی پوش ووشوی بانوان ایران می‌گوید بدون ترس از حریف چینی و برای کسب مدال طلای مسابقات آسیایی فردا با حریف خود دیدار خواهم کرد.

به گزارش مهر، الهه منصوریان درباره مبارزات امروز خود و آخرین وضعیتش قبل از مسابقه فردا در رقابتهای آسیایی کره جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من حریف کره‌ای خود را قبلا یک بار برده بودم. او در واقع یک تکواندوکار است که وارد ووشو شده و ضربات پای خوبی هم می‌زند، به همین دلیل از تاکتیک مبارزه با فاصله استفاده کردم تا ضربات پایش برایم دردسرساز نشود.

وی افزود: در یک جلسه خودم را به او می‌رساندم و محکم او را به زمین می‌زدم و دیدید که در راند اول او را بردم.

ملی‌پوش وشوی بانوان ایران یادآور شد: من برای هر مسابقه طبق نظر کادر فنی برنامه خاص خودم را دارم. در این 3 رقابت با 3 تاکتیک مختلف برابر حریفانم کار کردم.

وی ادامه داد: حریف چینی من قد کوتاه و کشتی گیر است و باید سبک مبارزه‌ام را مقابل وی عوض کنم زیرا او یک ووشوکار واقعی است و بدون شک کار سختی برابر او خواهم داشت.

منصوریان همچنین گفت: تمام تلاشم کسب مدال طلاست و از مردم می‌خواهم مرا دعا کنند. من فردا با تمام وجود برای طلا می‌جنگم و ترسی از حریف چینی ندارم. هدفم این است تا مدال برنز گوانگژو را به مدال طلا تبدیل کنم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل