بازدید 11439
۴

ماجراي پدري که ناخواسته موجب مرگ دخترش شد

کد خبر: ۴۳۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ 18 September 2014
پدري که ناخواسته موجب مرگ دختر خردسالش شده بود، امروز با لباس مشکي در سوگ فرزندش نشسته است و راهي براي جبران ندارد.

به گزارش ابتکار، چند روز گذشته در شهرستان راور پدري به خاطر سرماخوردگي و سرفه فرزندش مي‌خواست با دادن شربت ديفن هيدارمين مداوايش کند که به اشتباه دخترش را با متادون مسموم کرد. البته پدر نمي‌دانست که داخل شيشه ديفن هيدارمين، متادون ريخته شده و براي مصرف يکي از بستگانش است ولي اين حقايق بي فايده بود و اين دختر خردسال پس از گذشت 24 ساعت دست و پنجه نرم کردن با مرگ، جان خود را در بيمارستان از دست داد.

 "سيد مهدي قويدل" دادستان عمومي و انقلاب شهرستان راور با تائيد اين خبر و ضمن اشاره به اينکه طعم شربت متادون شيرين است و مصرف کنندگان در برخي موارد آن را به همراه چاي يا نوشابه مصرف مي‌کنند، اظهار داشت: متادون به‌عنوان داروي ترک اعتياد امروزه در بسياري از منازل يافت مي‌شود و متاسفانه در برخي کلينيک‌ها و مراکز مجاز درمان اعتياد اين ماده اعتيادآور را در قالب داروي ترک اعتياد بدون اطلاع‌رساني و ضابطه خاص به متقاضيان ارائه مي‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
اول اینکه خدا بهشون صبر عنایت کنه...
.
.
ولی باید دوتا تأسف خورد .. اول راجع به این دختربچه خدابیامرز ... و دوم اون جمله جالب دادستان رو داشته باشین و تأسف دوم رو هم بخورین ...متادون به‌عنوان داروي ترک اعتياد امروزه ""در بسياري از منازل"" يافت مي‌شود..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
و جالب ترش اینجاست که یکی از روزنامه های کثیرالانتشار پنجشنبه 27 شهریور قید شده بود که این دارو خودش اعتیاد آوره و کمکی به حل مشکل اعتیاد نمیکنه !!!!!
آقای دادستان اونطرفا شاید اما طرف های ما از این چیزها در منزل مورد مصرف نداره و کسی نگه نمی داره.
ببین پژشک و دارو چقدر گران شده که مردم سرخود معالجه می کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار