بازدید 8983
۵

احداث حصار 900 کیلومتری در مرز عربستان و عراق

عربستان برای حفاظت مناطق مرزی خود و همچنین محدود کردن ورود و خروج قاچاقچیان و گروه های افراطی اقدام به احداث حصاری چند لایه به طول 900 کیلومتر در مرز عراق کرد.
کد خبر: ۴۳۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ 07 September 2014
عربستان برای حفاظت مناطق مرزی خود و همچنین محدود کردن ورود و خروج قاچاقچیان و گروه های افراطی اقدام به احداث حصاری چند لایه به طول 900 کیلومتر در مرز عراق کرد.

به گزارش مهر ملک عبدالله پادشاه عربستان جمعه گذشته اولین مرحله از برنامه های امنیتی در مرزهای این کشور را اعلام کرد. به موجب این برنامه حصاری از مرز کویت و عراق تا نزدیکی مرز اردن کشیده شده است.

این حصار شامل پنج لایه تورهای سیمی است که البته برج های دیده بانی نیز در آن وجود دارد. در این برج ها دوربین های دید در شب و همچنین 50 رادار تدارک دیده شده است.

بحث افزایش ضریب امنیتی مرزهای عربستان اولین بار در سال 2006 میلادی مطرح شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
بخاطر اینه که تروریستها از بیرون وارد عربستان نشوند .
برای اونایی که در داخل عربستان هستند رو کجا میخوان دیوار بکشن .
مسئولین ایران یاد بگیرن.
تا یه ذره احساس ناامنی کردند ساختن دیوار شروع شد . اما پاکستان و افغانستان شرق کشور ما رو اونقدر ناامن کردند که اسم این قسمت از وطنمون فقط تروریست ها رو یاد ما میندازه ، با این وجود خبری از اقدام جدی نیست.
ایران هم برای مرزهاش بوژه مرز شرقی باید هم سیستم رو پیاده کنه.
چراعاقل کندکاری که بازآردپشیمانی.یکی نیست به این حکام دست نشانده سعودی بگه آخه شماکه ازسایه خودتون هم می ترسین شماروچی به حمایت وتجهیزتسلیحاتی ومالی داعش که حالا مثل سگ پشیمون شدین واحساس خطرمی کنین.
این دیوار را کی کشیدند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست