بازدید 3071

دستگیری سارقان مناطق خلوت

کد خبر: ۴۳۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ 02 September 2014
پليس آگاهی خراسان رضوی با دستگيری دو موبايل‌قاپ حرفه ای پرده از 24 فقره سرقت آنان در سطح شهر مشهد برداشت.

به گزارش آرمان، سرهنگ بيدمشكي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: در پي وصول تعدادي پرونده موبايل قاپي در حوزه كلانتري سناباد شهر مشهد تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي ادامه داد: با توجه به اهميت موضوع اكيپي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي، در معيت عوامل تجسس كلانتري سناباد با شناسايي جغرافياي زماني و مكاني سرقت ها  تدابير ويژه اي را براي دستگيري سارقان آغاز كردند که تيم رسيدگي كننده پرونده پس از انجام كار اطلاعاتي گسترده به يكي از سارقان سابقه دار مظنون و وی را بصورت نامحسوس تحت نظر گرفت.

وی افزود: ماموران دايره مبارزه با سرقت سرانجام با به‌دست آوردن ادله كافي در خصوص دست داشتن اين سارق سابقه دار در سرقت هاي اخير وی را که تحت نظر قرار داشت در يك اقدام غافلگيرانه و در حين باز كردن درب يك دستگاه خودروي سواري دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

كارآگاه بيدمشكي تصريح كرد: متهم جوان در بازجويي هاي به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به 24 فقره سرقت شامل 10فقره موبايل قاپي ، 10 فقره سرقت از داخل خودرو، دو فقره سرقت موتورسيكلت و دو فقره سرقت منزل در خيابان هاي راه آهن، اعتراف كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل