بازدید 12087
۵

واکنش آبفای تهران به چالش «سطل آب یخ»

آبفای استان تهران در اطلاعیه‌ای از شهروندان درخواست کرد در جریان فعالیت‌های خیریه و انسان‌ دوستانه‌ ای مانند کارزار چالش سطل آب یخ برای حمایت از بیماران ای. ال. اس، دغدغه کم‌آبی را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۴۳۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۹ 01 September 2014
آبفای استان تهران در اطلاعیه‌ای از شهروندان درخواست کرد در جریان فعالیت‌های خیریه و انسان‌ دوستانه‌ ای مانند کارزار چالش سطل آب یخ برای حمایت از بیماران ای. ال. اس، دغدغه کم‌آبی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه این شرکت آمده است: آبفای استان تهران نیز حمایت اصولی خود را از حرکت‌های فرهنگی از جمله کارزار حمایت از بیماران ِای.ال.اس (ALS) اعلام می‌دارد و در این زمینه لازم می‌داند توجه شهروندان عزیز را به این نکته جلب کند که با توجه به محدودیت منابع آبی کشور و مواجه‌ بودن با بحران کم‌ آبی شایسته است شیوه‌های نمادین حمایت از این بیماران که به هدررفتن میزان بسیار زیادی آب منجر نمی‌شوند مدنظر قرار گیرند.

همچنین مطرح شد: شایسته است چنین حرکت‌هایی با شرایط و محدودیت‌های اقلیمی کشورمان همخوانی داشته باشند؛ همچنان که برخی از هنرمندان و چهره‌های شناخته‌ شده این شیوه را برگزیده‌اند.

زمانی که فرد شناخته‌ شده‌ای سطل خالی را به صورت نمادین روی سرش خالی می‌کند، نه‌ تنها توجه‌ها را به بیماری‌های کمتر شناخته‌ شده‌ای مانند ای.ال.اس جلب می‌کند در مورد بحران کم‌آبی هم هشدار می‌دهد؛ بحرانی که اگر مردم در شیوه‌های مصرف آب تجدیدنظر نکنند می‌رود تا کشور را با دشواری‌های فراوانی مواجه سازد.

به گزارش مهر، به تازگی برخی چهره های جهانی برای حمایت از بیماران ای.ال.اس در یک حرکت نمادین سطلی از آب یخ را بر روی خود می ریزند و پس از ان از 3 نفر دیگر از افراد مشهور دعوت می کنند تا با اجرای این چالش، به حمایت از بیماران ای.ال.اس بپردازند.

این موضوع در هفته های گذشته به ایران نیز رسیده و اخیرا از سوی برخی فوتبالیست‌ها و هنرمندان سینما هم انجام شده است. در هفته گذشته علی کریمی فوتبالیست سابق تیم ملی نیز با انجام این کارزار، از برخی دیگر از چهره های مشهور مانند علی دایی برای حضور در این چالش دعوت کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۵
متاسفم برای کسانی که ادعای مردمی بودن دارند اما اطلاعی از کمبود اب و نیاز شدید کشور به اب وصرفه جویی در مصرف اب ندارند
اگر فقط پنج میلیون ایرانی هر کدام فقط چهار لیتر اب برایراین کمپین بر سر خود بریزند بالغ بر بیست ملیون لیتر اب صرفا بخاطر یک چشم و هم چشمی هدر میرود
برای جمع اوری کمک در یک کشوری که با کمبود اب وخشکسالی جدی مواجه هست، راههای بهتری وجود دارد
شرکت محترم آبفا بهتر است سری به خیابان های شهر بزنند هر روز موقع عصر سرایداران محترم مجتمع های مسکونی مشغول شستشوی حیاط و پیاده روی جلوی مجتمع با آب آشامیدنی هستند این یعنی چندین سال کار فرهنگی و تبلیغات صرفه جویی در مصرف آب راه به جایی نبرده است
متن تاثيرگذاري بود و پيام مهمي هم داشت. بايد به
بحران كم آبي توجه جدي بشه و براي حمايت از يك مسئله مهم مسئله مهم ديگري رو فراموش نكنيم. اميدوارم كه اينطور باشه و همينطور سازمان ها و نهادها و ... ديگر هم از نحوه بيان اين مسئله توسط ابفا درس بگيرن. دمشون گرم
با توجه به بی تفاوت بودن مردم به خیلی از امور زندگی و وفق دادن خود با هر شرایطی طی سالیان گذشته و عدم اعتراض و خواستن بهبود شرایط زندگی در کلیه امور می بایست یک تغییر اساسی در رفتارهای ما ایرانیان بوجود آید . از کنار تمام مسائل نمی بایست به سادگی گذشت به بیان اینکه خدا بزرگ است .
بیان یک نکته به مسئولین شهرداری و فضای سبز خالی از الطف نیست در فصل تابستان در اتوبانها و خیابانها این کارگران زحمت کش شهرداری با کم دقتی هر چه تمام تر آّی را که برای آبیاری فضای سبز استفاده می کنند را بر روی اسفالتها رها نموده و در بیشتر مواقع جدای اینکه باعث هدر رفت آب می شوند باعث عکس العمل رانندگان عبوری شده که نتیجه ای جز تصادف را در برندارد خواهشمندم این نکته به پیمانکاران تذکر جدی داده شود. با سپاس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار