بازدید 6418
۲

کشف جسد از داخل کمد ديواري

کد خبر: ۴۲۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ 28 August 2014
اسفند سال 91 در بيرجند فردي به هويت (ب-ش) 42 ساله، که متهم است همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد همسرش را در کمد ديواري منزل مخفي کرده بود از محل متواري شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ عرب زاده رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي با اعلام اين خبر گفت: اسفند سال 91 در بيرجند فردي به هويت (ب-ش) 42 ساله، که متهم است همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد همسرش را در کمد ديواري منزل مخفي کرده بود از محل متواري شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي ادامه داد: دستگيري متهم فراري توسط کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان در دستور کار قرار گرفت و بعد از گذشت 18 ماه از متواري بودن وي در تحقيقات و اقدامات پليسي مشخص شد متهم در چالوس در يک شرکت مشغول به کارهاي خدماتي است.

سرهنگ عرب زاده افزود: با گرفتن نيابت قضايي کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان به شهرستان چالوس عزيمت کرده و با همکاري ماموران آگاهي آن شهرستان متهم فراري را دستگير کردند.به گفته وي، با انتقال متهم به استان خراسان جنوبي وي در مقابل کارآگاهان آگاهي اتهام قتل همسرش را پذيرفت.

سرهنگ عرب زاده در ادامه بيان داشت: متهم انگيزه قتل خود را اختلافات خانوادگي عنوان کرد و افزود: روز حادثه با همسرم مشاجره لفظي داشتم، نمي‌دانم چه شد که اين مشاجره بالا گرفت و من هم با دست گلوي او را گرفتم وقتي او را رها کردم ديگر بي جان شده بود، جسد او را داخل کمد ديواري گذاشتم و از ترس گريختم.

متهم 42 ساله در ادامه گفت: در اين مدت کابوس دستگيري خواب را از چشمانم ربوده بود و در اين 18 ماه دائم محل اقامت خود را تغيير مي‌دادم تا دستگير نشوم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
این حیوان از دستگیری می ترسیده ولی اصلا عذاب وجدان نداشته .
خاک دو عالم بر سرت...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل