بازدید 9235

اعتراف دزدهای زورگیر به آزار یک زن

کد خبر: ۴۲۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 25 August 2014
دو متهم زورگیر پس از دستگیری، به سرقت خودرو‌های مدل بالا با شیوه تصادف ساختگی و ربودن یک زن و آزار و اذیت وی اعتراف کردند.

به گزارش جام جم، عصر بیست و نهم مرداد امسال در یکی از محله های شهرری دخترجوانی راه خودروی پلیس را سد کرد و گفت: پس از خارج شدن از مترو به سمت خانه در حرکت بودم که دو راکب یک موتورسیکلت به من حمله کردند. آنها با چاقو مرا تهدید و به زور کیف و گوشی تلفنم را سرقت کردند.

ماموران انتظامی با مشخصاتی که از سارقان به دست آوردند، ساعاتی بعد متهمان فراری را که قصد سرقت از یک دختر دیگر را داشتند بازداشت کردند.

متهمان با انتقال به کلانتری 131 شهرری، خود را شهرام و شایان معرفی کردند و در بررسی سوابق آنها معلوم شد هر دو از سارقان سابقه داری هستند که چندی پیش به اتهام سرقت از یک زن و آزار و اذیت وی تحت تعقیب اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بوده اند.

یکی از متهمان گفت: من و همدستم در شهرری و تهران، کسانی را که از مراکز خرید، آرایشگاه ها و طلافروشی ها خارج می شدند تعقیب و در محله های خلوت اموالشان را سرقت و در صورت مقاومت، آنها را با چاقو زخمی می کردیم.

متهم اضافه کرد: یک بار هم با خودروی سرقتی زنی را به عنوان مسافر سوار کردیم و با ربودن وی و سرقت اموالش او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

متهم گفت: برای این که ردی از خود باقی نگذاریم شیوه دزدی را عوض کرده و این بار با خودرو در محله های شمالی تهران و با تصادف ساختگی باخودروی های مدل بالا وقتی راننده پیاده می شد تا وضع خودرو و میزان خسارت را بررسی کند، همدستم خودروی آنها را سرقت می کرد.

متهم افزود: تاکنون با این ترفند 50 دستگاه خودروی مدل بالا را سرقت کرده و برخی از آنها را با مدارک جعلی فروختیم. بقیه را نیز پس از استفاده در سرقت ها در شهر رها کردیم.

سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم پلیس تهران در این باره گفت: در پی اعتراف این دو متهم، آنها برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرری قرار گرفتند. افرادی که در دام این دو سارق گرفتار شده اند می توانند برای شکایت از متهمان و پیگیری پرونده هایشان در این مرکز پلیس حضور یابند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴
با این ترفند 50 دستگاه خودروی مدل بالا را سرقت کرده

نیروی انتظامی با نصب دوربین می تواند جلو انها را بگیرد
وقتي تصاوير آنها عليرغم اعترافاتشان چاپ نميشود چطور افرادي كه در دام آنها گرفتار شده اند براي شكايت به سر كلانتري نهم تهران رجوع نمايند؟
چرا سارقان سابقه دار و خطرناکی مثل این ها اعدام نمیشوند؟ یا باید حبس ابد شوند یا اعدام تا امنیت در جامعه تضمین شود.
پاسخ ها
عدالت فراگیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
احسنت به شما
چه جانورهایی بودند اینها
بهتره با خودروی سرقتی اعدام بشن
ندا کوشی؟؟؟؟؟؟
خب اینا رو مینویسید ، بقیه دزدها هم این کارا رو یاد میگیرن داداش..
سابقه دارانی که همین چندی پیش!؟ از زندان ازاد! ؟ شده بودند و در پروندشان ،ازار زنی هم بوده! خوب، حکم ازار ناموسی، چه هست؟
از پلیس انتظار داریم ایشان را به دستگاه قضایی تحویل دهد و از دستگاه قضایی انتظار داریم ایشان را با حکمی ضعیف زندانی و سپس آزاد نمایند تا مجددا در جامعه با کیفیتی بهتر به مردم خدمت نمایند و سپس پلیس ایشان را دستگیر نموده و به دستگاه قضایی تحویل دهد و سپس دستگاه قضایی با حکمی ضعیف یشان را ...
پلیس باید مجازات قطع انگشتان دست را به اجرا بگذارد ، چون اعدام مانع دزدی ها نشده ... باید خفت بکشند این ها در دنیا ...
ختم دادرسی
حکم تجاوز به عنف اعدام
با اعتراقی که این دزدها کرده اند که پنچاه ماشین را دزدیده اند دستگاه قضایی باید از مردم به دلیل آزاد گذاشتن آنها عذرخواهی کند
نه اسمی نه عکسی إإإإإإإإ هیچی از این پست فطرت ها چاپ نمی کنی ؟إإإإإإإإإإإإ ننویسید بخون اسمش است ؟؟ منظورم اسم و فامیل این اوباش واراذل است
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح