بازدید 86007

جمع‌آوری کمک برای داعش در رفسنجان!

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری کمک برای گروه داعش در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 24 August 2014
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری کمک برای گروه داعش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین آذین در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با بیان اینکه وضعیت نابسامان اتباع بیگانه در رفسنجان به سمت بحران امنیتی، اجتماعی و بهداشتی می‌رود، تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور افاغنه در بیشتر شهرها ممنوع شده اغلب افغانی‌های غیرمجاز به شهرستان رفسنجان هجوم آورده‌اند و ضمن اشغال بسیاری از فرصت‌های شغلی مشکلات اجتماعی فراوانی از جمله ازدواج‌های غیرقانونی، اشغال تخت‌های درمانی و کلاس‌های آموزشی را در پی داشته است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس وقوع جرم و جنایت در شهرستان رفسنجان و انار را از دیگر تبعات حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در این منطقه دانست و گفت: از آن مهمتر اینها بعضا سرگرم جمع‌آوری کمک برای گروه داعش هستند که این زنگ خطری برای مسئولان است.

وی افزود: قوه قضاییه امروز در یک محک تاریخی بزرگ در خصوص پرونده آقازاده‌ها و افراد صاحب منصب در دولت‌های پیشین و دانه درشت‌های مفسد اقتصادی قرار گرفته و لازم است تحت تاثیر سفارشات و تحرکات داخلی و بیرونی قرار نگیرد تا عدالت اجرا شود چرا که اجرای عدالت اعتماد مردم را به نظام تقویت می‌کند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس موضع‌گیری رییس‌جمهور پس از استیضاح وزیر علوم را متین توصیف کرد و یادآور شد: امیدوارم در عمل هم دغدغه‌های نمایندگان ملت که خیر و مصلحت دولت و نظام در آن است را با انتخابی شایسته مرتفع کنید و مسیر دولت چیزی جز راه حق و عدالت و پیروی از ولایت نباشد. بدانید خط قرمز ما فتنه است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس درباره بازگشایی سفارت انگلیس، تصریح کرد: آیا نباید بازگشایی سفارت انگلیس این جاسوسخانه بزرگ با سوء سابقه و خیانت‌های انگلیس به ملت طبق اصل 125 قانون اساسی در مجلس تصویب شود؟ این در حالی است که سیاست‌های خصمانه دولت انگلیس نسبت به قبل تغییر نکرده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز آن در مذاکرات هسته‌ای است که هنوز سیاست‌های خصمانه ادامه دارد و ملت ما کارنامه سیاه و حضور بیش از دو قرن این کشور در ایران که مملو از جاسوسی، توطئه‌چینی و خدعه‌گریی بوده را فراموش نکرده است.

وی افزود: تحمیل عهدنامه‌ها و قراردادهای ننگین، اشغال ایران در خلال جنگ‌های اول و دوم جهانی، ایفای نقش موثر در کودتای 28 مرداد و تسلیح و تجهیز رژیم بعث عراق در جنگ هشت ساله، نقش‌آفرینی در فتنه‌های 78 و 88 و اعمال تحریم های اقتصادی تنها بخشی از خیانت‌هایی است که از جانب دولت انگلیس به ملت ایران تحمیل شده است.

آذین، گروهک داعش را محصول ناپاک انگلیس دانست و اظهار کرد: این گروهک با دلارهای آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی و با استفاده از اختلافات مذهبی به مسلمان‌کشی افتاده است. امروز آمریکا جنگ زرگری به راه انداخته تا دوباره در عراق حضور پیدا کند و منطقه را به آشوب بکشاند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به غزه، یادآور شد: اسرائیل غاصب هم از سر استیصال مذاکره با مقاومت را پذیرفته و به انتقام شکست اخیر به ترور رهبران مقاومت فلسطین روی آورده است. بداند که نسل جدید مقاومت فلسطین تنها نظاره‌گر خیانت‌ها نخواهد ماند و انتقام شهدای غزه را خواهد گرفت و به فضل الهی این مقاومت است که پیروز می‌شود.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه علاج مشکلات اقتصادی در کشور دانست و گفت: اصلاح سبک زندگی مردم و مسئولان از الزامات اساسی اقتصاد مقاومتی است.

این عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به بانک‌محور بودن اقتصاد کشور، تصریح کرد: بسیاری از منابع مالی به بیراهه می‌رود و به دست نااهل می‌افتد که نتیجه آن افزایش معوقات هشتاد هزار میلیارد تومانی بانکی می‌شود.

آذین خاطرنشان کرد: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی پولشان را به جای تولیدمحوری به سمت واصله‌گری، خرید مسکن و زمین سوق می‌دهند از جمله برخی هلدینگ‌های اقتصادی نیمه دولتی و شبه دولتی که نیاز به نظارت بیشتر بر آنها وجود دارد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به اینکه وضعیت آب در شهرستان رفسنجان از حالت بحرانی به سمت فاجعه نزدیک می‌شود، گفت: رفسنجان که قطب تولید پسته ایران و جهان محسوب می‌شد و در خصوص ارزآوری در بخش کشاورزی حرف اول را می‌زند به خاطر بحران کم‌آبی در آستانه نابودی است و اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری پسته جزو اولویت‌های تخصیص اعتبار برای انجام آبیاری تحت فشار قرار نگرفته، خاطرنشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی باید پاسخگوی این موضوع باشد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در پایان با اشاره به گستردگی این استان، تقسیم استان کرمان به دو یا سه استان را خواستار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۵۶
انتشار یافته: ۲۱
با سلام؛

وقت آن نرسیده منابع را خرج جوانان این مرز وبوم کنیم .
نماینده ها بجای استیضاح وزیرا بهتره یه نگاهیم به دور و برشون بندازن
خطر داعش بیخ گوش کشوره
خیلی از مهاجرای غیر قانونی افغانی هم طرفدار داعش و اون طرز فکرن
بجای زدن تو سر و کله ی هم یه چیزی تصویب کنن که افغانیا رو جمع آوری کنن و به کشورشون برگردونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
به اون هم رسیدگی شده !
شما نگران فتنه گران داخلی باش که مانند عراق سر مردم رو نبرن!!!

مگه 88 یادت رفته!
تو این خبر در مورد همه چی صحبت کرد غیر از عنوان خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میگم ماست گرون شده رو نزاشتی تابناک...خودرو ..ملحفه...تخمه...تیتر خبر رو بیخیال اینارو عشقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
نه تو خوب نخوندی!

بخون و بعد نظر بده!
من نمیدونم این برادران افغانی چی از جون این ملت میخواهند.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
برادر افغانی داریم تا افغانی!

عراقی هم داریم تا عراقی!

عراقی که مردم کشورش ر میفروشه! و افغانی که ملتش رو به کشتن میده و بجای اینکه در مملکت خودش کار کنه فرار میکنه و میره کشور های دیگه!
تابناک لطفا منتشر کن.
دروغ است. این حرف‌ها سیاسی است و برای تحت فشار گذاشتن دولت است. افغان ها چرا در کشور خود برای داعش کمک جمع نمی کنند؟ اتفاقا آنان از داعش و طالبان بیزارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
اخه ادم ... .
همنی الان اینها همون پول مواد مخدر رو میان میدن اینا !!!

دوما اونها الان در گروه داعش مگه حضور ندارند!
خب بهنظتر این چه نوع حمایتیه؟

نکنه تو انتظار داری بیان ایران یارگیری کنن!
یا خیلی ساده هستی و پخمه یا اینکه واقعا یه چیزیت هست!
ماشا ا.. از همه چیز صحبت کرده است.
داعش مهم نیست استیضاح مهمه . لو نرفتن بورسیه ها مهمه و ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
وقتی خود دولت اومده تکذیبه و عذر خواهی کرده از کسانی که اسامیشون منتشر شده و گفته اینها منتصب به ما نیست....

به نظرت مهمتر از مسائل داخلی چی میتونه باشه؟مناعب ملی ما در خارج از کشور که تامین کننده منافع داخلی ماست!
کاری که امریکا و اروپا و چین و روسیه و ترکیه و همه منطقه دارند انجام میدهند!

ساده لوح نباش! میخوای باشی هم باش مهم نیست!
اين بدبخت دايي جان ناپلون مي گفت اين كار انگليس هاست ، ما هي مي خنديديم. بدبخت راست مي گفت ، مواظب هندي ها هم باشيد اينها هم جاسوس انگليس ها هستند.
آقاي نماينده رفسنجان اين افاغنه درخيلي از مناطق ديگر منجمله تهران هم مشكلات فراواني را ايجاد كرده اند ولي ما تهرانيها اسما" 30نماينده داريم ولي متاسفانه دراين 36 سال بعد از انقلاب حتي 30ثانيه هم براي ماوقت نگذاشته اند افاغنه دراستان اصفهان به وفور يافت ميشوند ودست به هركاري هم ميزنند ولي افسوس؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
شما یکبار برو پیش نمیانده مجلس ببین کارت رو راه میندازه یانه؟
دوما شما برو پیش رئیس جمهور ببین کارت رو راه میندازه یا نه؟
شما برو پیش قوه قضایئهه ببین کارت رو راه میندازه یا نه؟

گرفتی چی میگم؟ پس انقدر نگو کاری نکردن. حرفت خنده داره! مثل اون مثالی که من اون بالا زدم درم ورد پاسخگویی مسوئولان!

تو خودت جای اونا باشی چیکار میکنی؟ پس حرف قابل قبول بزن!
من معتقدم که تنها راه برخورد با افاغنه جذب آنهاست و نه دفع چون مرز طولانی با افغانستان داریم و به هر سو این مهاجرت غیر قابل کنترل است. با افراد متخلف افغانی که مثلا برای داعش پول جمع می کنند باید به شدت برخورد شود ولی همه را یک کاسه نکنید.
خواهشا به داد ما مردم رفسنجان برسيد چند روز پيش يكيو با تبر كشتند تو يه روستا دارند سر ميبرند بياين يه كاري بكنيد تا دير نشده
با سلام نیروی انتظامی باید جوابگو باشد این همه اتباع بیگانه از کجا وارد کشور میشود .به کشورهای همجوار که سفر میکنید نیروهای پلیس هر لحظه مدارک را وارسی مینماید تا ورود غیر قانونی نباشد. متاسفانه شهرداریها از طریق بخش خصوصی این افراد را بکار میگیرند ومیگویند اگر این افراد نباشند کارها پیش نمیرود .ومشخص نیست در آمد حاصل از جذب اینگونه افراد به جیب چه کسی میرود.و با ید نیروکار خودمان بیکار باشند بخاطر اینکه جذب نیروی کار افراد بیگانه بنفع اینگونه افراد است . والسلام
همه افغانها را بریزید بیرون من نمیدانم چرا دولت کاری نمیکند از چه میترسد ... اینها همه گونه جرم وجنایت در کشور مرتکب میشوند. سوال میکنم آیا این است حق ملت ایران؟
با درود به شما نماينده محترم اي كاش هر روز همين صحبتها ميكردي بعضي از نمايندها متاسفانه فقط بفكر ايينده خود وخوشاوندانست. رفسنجان جان ملت است بيشتر دنيا ايران بخاطر پسته رفسنجان ايران ميشناسند.
شما با افا غنه مشکل داری یا با انگلیس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها