بازدید 14218
هفته چهارم لیگ برتر؛

دومین شکست شاگردان دایی در چهارمین بازی

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ بر‌تر از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی انزلی مهمان ملوان بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد تا بسیار زود دومین شکست فصل خود را هم تجربه کرده باشد.
کد خبر: ۴۲۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴ 20 August 2014
دومین شکست شاگردان دایی در چهارمین بازیملوان پرسپولیس را در انزلی شکست داد تا شاگردان دایی خیلی زود وارد روزهای سخت شوند.

به گزارش «تابناک»، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ بر‌تر از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی انزلی، مهمان ملوان بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد تا خیلی زود، دومین شکست فصل خود را هم تجربه کرده باشد.

در این بازی، ملوان خیلی زود به وسیله مهرداد اولادی (۶) به گل رسید؛ اما ۱۰ دقیقه بعد هند، مدافع ملوان در محوطه جریمهريال باعث شد حسین زرگر، داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. رضا نوروزی این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا افزون بر کشیدن بازی به تساوی نخستین گل خود را برای پرسپولیس در این فصل به ثمر رسانده باشد.

در اواسط نیمه نخست مهرداد کفشگری به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به رضا حقیقی داد.
در دقایق پایانی نیمه دوم ملوان روی یک ضد حمله خوب توپ را به محسن یوسفی رساند و او در موقعیت تک به تک دروازه نیلسون را برای دومین بار باز کرد تا ملوان این نیمه را با پیروزی ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم، ملوان که به حفظ پیروزی فکر می‌کرد، تعداد بازیکنان خود در زمین خودی را بیشتر کرد تا هر گونه شده همه فضا‌ها را از پرسپولیسی‌ها بگیرد و اجازه نفوذ به بازیکنان این تیم را ندهد. بازی فشرده ملوانی‌ها باعث شده بود که پرسپولیس، راهی به دروازه این تیم پیدا نکند و برای گلزنی رو به ارسال‌های بلند بیاورد.

عباس‌زاده و نوری که در نیمه دوم به میدان آمده بودند، کمی چربش را به سمت پرسپولیس بیشتر کردند اما سانترهای پی‌درپی پرسپولیسی‌ها نتیجه‌ای نداشت. در این ارسال‌ها خانزاده یک بار توپ را به تیر دروازه کوبید تا سرخ‌پوشان نتوانند گل خورده را جبران کنند و دست خالی از انزلی برگردند.

ملوان با این پیروزی خود را از بحران نجات داد و با ۵ امتیاز به رده هشتم راه یافت و پرسپولیس با‌‌ همان ۴ امتیاز در رتبه دهم جدول ماند تا هفته‌های سختی را پیش روی داشته باشد.

پیش‌بازی


نبرد دو تیم ملوان و پرسپولیس در انزلی؛ یادآور آخرین قهرمانی سرخپوشان پایتخت در فوتبال ایران است. البته این دو تیم که هر یک شرایط خاصی را گذرانده و برای گرفتن نتیجه تحت فشار هواداران خود هستند، آخرین و یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ بر‌تر را برگزار می‌کنند.

هفته چهارم از رقابته ای فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور، در حالی امروز با یک دیدار به پایان می‌رسد که استقلال تهران، روز گذشته با پیروزی در دقیقه نود، توانست خود را بالای جدول برساند و به سپاهان مغلوب در این هفته برسد.

هفته چهارم لیگ امروز هم با برگزاری یک دیدار به پایان می‌رسد که طی آن تیم ملوان در ورزشگاه تختی انزلی، میزبان پرسپولیس تهران است؛ نبردی که هر دو تیم با انگیزه‌ای متفاوت در آن و برای رسیدن به پیروزی به میدان می‌روند.

ملوانی‌ها در دومین بازی خانگی خود، به فکر رسیدن به پیروزی هستند؛ تیمی که لیگ چهاردهم را با دو تساوی و یک شکست آغاز کرده و فعلا در رده یازدهم است. نتایج ضعیف در آغاز فصل جاری، خیلی زود واکنش هواداران متعصب این تیم شمالی را به همراه داشته و با توجه به انتقادات و فضای حاکم بر فوتبال این شهر، ملوانی‌ها باید برابر پرسپولیس بیشترین امتیاز را به دست آورند.

شاگردان نصرت ایراندوست با رسیدن به پیروزی در بازی روز چهارشنبه، از زیر بار سنگین انتقادات و مسائل حاشیه‌ای نجات پیدا می‌کنند؛ اما در صورت تساوی یا شکست خانگی، باید منتظر واکنش‌های تند‌تر هواداران این تیم باشند.

رویارویی مازیار زارع با پرسپولیس هم از رخدادهای دیگر این بازی است؛ موضوعی که دو فصل گذشته حواشی این دیدار را بیشتر کرده است. همچنین حضور مهرداد اولادی، مهاجم پیشین پرسپولیس ـ که فصل پیش در خط حمله استقلال حضور یافت ـ هم حاشیه‌های مخصوص به خود را دارد. البته به احتمال زیاد سعید عزت‌اللهی در این مسابقه به میدان می‌رود، بازیکن جوانی که به زودی در تیم اتلتیکو مادرید بازی خواهد کرد.

اما پرسپولیس که به لطف پیروزی برابر ذوب‌آهن و آشتی بین اعضای هیأت مدیره، روزهای آرامی را می‌‎گذراند، در صورت پیروزی در این بازی، با رسیدن به جایگاه بهتر از هشتمی، هفته چهارم را به پایان برساند؛ هرچند از دست دادن امتیاز در این مسابقه حساس، آن‌ها را دوباره به نیمه دوم جدول رهنمون می‌سازد.

علی دایی که خاطره شیرین قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی آن هم در شهر انزلی را دارد، امیدوار است در آخرین بازی هفته چهارم هم ۳ امتیاز ارزشمند به دست آورد تا از روزهای پرحاشیه ابتدای فصل فاصله بگیرد. این برد روزهای بهتری را برای سرخپوشان رقم می‌زند، ولی تساوی یا باخت، این تیم تهرانی را دچار حواشی جدیدتری خواهد کرد.

ترکیب پرسپولیس 

نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حسین ماهینی، محمد خانزاده، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، میثم حسینی، مهدی طارمی، امید عالیشاه و رضا نوروزی

سرمربی: علی دایی

ترکیب ملوان


ایمان صادقی، علیرضا رمضانی، نیما دلاوری، احمد آهی، حسن جعفری، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، محسن یوسفی، محمدهادی یعقوبی، مهرداد اولادی و سیدجلال رافخایی.

سرمربی: نصرت ایراندوست

گزارش بازی

۰۰:۰۰  با سوت داور بازی رأس ساعت ۱۸:۰۰ آغاز شد.

۰۴:۰۰  خطای نورمحمدی پشت محوطه جریمه ملوانی‌ها را صاحب یک موقعیت کرد.

۰۵:۰۰  گل برای ملوان. ملوانی‌های خیلی زود به گل می‌رسند. ضربه کاشته رمضانی در محوطه جریمه با دخالت رافخایی به مهرداد اولادی رسید تا مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در همین ابتدای بازی دروازه نیلسون و پرسپولیس را باز کند.

۱۶:۰۰  پنالتی برای پرسپولیس. برخورد توپ با دست رضا دلاوری، مدافع ملوان در محوطه جریمه از سوی زرگر، داور بازی پنالتی تشخیص داده شد.

۱۷:۰۰  گل برای پرسپولیس؛ رضا نوروزی نخستین گل فصلش را برای پرسپولیس از روی نقطه پنالتی به ثمر می‌رساند تا بازی مساوی شود.

۲۹:۰۰  یک تعویض اجباری برای پرسپولیس. مهرداد کفشگری به دلیل مصدومیت جای خود را به رضا حقیقی در ترکیب پرسپولیس داد.

۳۰:۰۰  در دقیقه سی ام بازی و با هماهنگی قبلی که با مسئولان سازمان لیگ شده بود، به دلیل گرمی هوا بازیکنان در کنار نیمکت تیم‌های خود یک دقیقه استراحت کردند.

۴۰:۰۰  پس از دو گل آغاز بازی دو تیم، بازی در دقایق گذشته افت کرده و بسیار کسل‌کننده دنبال می‌شود.

۴۳:۰۰  گل برای ملوان. انزلی‌چی‌ها بار دیگر از پرسپولیس پیش می‌افتند و این محسن یوسفی، بازیکن سابق استقلال است که دروازه سرخپوشان را باز می‌کند. سعید یوسف‌زاده با یک حرکت دیدنی و حمل توپ خوب از نیمه زمین تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس حرکت می‌کند و با یک پاس زیبا، یوسفی را با تیلسون تک به تک می‌کند و محسن یوسفی با یک ضربه پای چپ دیدنی دروازه پرسپولیس را برای دومین بار باز می‌کند.

پایان نیمه نخست بازی با برتری ۲-۱ ملوان بندر انزلی

۴۶:۰۰  پرسپولیسی‌ها بازی را با یک تغییر آغاز کردند. محمد نوری به‌ جای نوراللهی وارد زمین شد.

۵۰:۰۰  باز هم محسن یوسفی در محوطه جریمه پرسپولیس در موقعیت گلزنی قرار گرفت؛ اما نیلسون ضربه او را به کرنر فرستاد.

۵۷:۰۰  باز هم فرصت برای ملوان بندرانزلی؛ این بار رافخایی بود که دروازه پرسپولیس را هدف گرفت، ولی این حسین ماهینی است که توپ را از روی خط برگرداند.

۶۲:۰۰  مهدی طارمی از ترکیب پرسپولیس بیرون می‌رود تا عباس‌زاده بازیکن جوان دیگر جایش را در ترکیب پرسپولیس بگیرد.

۷۰:۰۰  عزیز معبودی، جای محمد هادی یعقوبی را در ترکیب ملوان می‌گیرد تا نصرت ایراندوست یک مهاجم را بازی خارج کند و در بیست دقیقه پایانی با یک مدافع بیشتر بازی کند.

۷۰:۰۰  بیست و پنج دقیقه از بازی در نیمه دوم می‌گذرد و پرسپولیس به رغم تغییراتی که در خط هافبک و حمله خود داده، هنوز نتوانسته حمله‌ای روی دروازه ملوان تدارک ببیند.

۸۷:۰۰  تیرک دروازه مانع ورود توپ به درون دروازه شد. خانزاده بازیکن پرسپولیس صاحب این موقعیت خطرناک شد و پس از تأثیرگذاری عباس‌زاده روی توپ دروازه ایمان صادقی را هدف قرار داد؛ اما توپ او با بدشانسی به تیرک دروازه ملوان برخورد کرد.

۹۰:۰۰  داور شش دقیقه زمان تلف شده را برای نیمه دوم بازی منظور کرد.

۹۰:۰۰+۱ سیدجلال رافخایی جای خودش را به کنعانی در ترکیب ملوان می‌دهد.

پایان بازی با برتری دو بر یک ملوان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار