بازدید 22469
۵

برخورد تریلی با گله گرازهای وحشی +عکس

کد خبر: ۴۲۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶ 15 August 2014
بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با گله گرازهای وحشی در محور خرم آباد – الشتر محدوده گردنه ایواندر تریلی مذکور واژگون و ۳ عدد گراز وحشی تلف شدند.

به گزارش دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، رئیس اداره محیط زیست الشتر در این باره گفت: در این جاده ۷ تابلو هشدار دهنده عبور حیوانات وحشی نصب شده است که تریلی مذکور پس از عبور از از چهار تابلو هشدار دهنده و بی توجهی به آنها دچار این سانحه شده است.


طاهر فتح ­الهی افزود: کارشناسان پلیس راهور ناجا پس از بازدید از صحنه تصادف راننده تریلی را مقصر دانسته و در گزارش تنظیم شده دلایل اصلی حادثه را سرعت بالا، بی احتیاطی و عدم احساس مسئولیت فردی و اجتماعی از سوی راننده تریلی عنوان نموده اند.

محل این حادثه مابین دو منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد و منطقه شکار ممنوع گرین بوده و دقیقا همان نقطه ای است که آذرماه سال گذشته نیز یک پلنگ ایرانی حین عبور از جاده بر اثر برخورد با یک خودروی سواری کشته شد.

بر اساس قانون، راننده تریلی به عنوان مقصر حادثه موظف است ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از تلف شدن ۳ گراز وحشی را پرداخت نماید.

برخورد تریلی با گله گرازهای وحشی +عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
چرا راننده تریلی باید خسارت بدهد؟؟بعلت اینکه محیط زیست پروانه شکار چهار پا نمی دهد جمعیت وحوش به شدت افزایش یافته و به علت کمبود خوراک به دام های اهلی و حتی رانندگان هم حمله می کنند پس محیط زیست باید به این راننده خسارت بدهد کارشناس راهنمایی که در لحظه تصادف آنجا نبوده
درود بر گرازها
باریک الله گرازها
چند سال پیش منم با کمری به گراز زدم چپ کردم نزدیک بود بمیرم ماشین و خودم هیچ تازه بعد از خوب شدن واسه آقای گراز تشريف بردم دادگاه.جالب انگیز بود
یارو از اونور جاده پیچیده اینور که گراز بکشه حال کنه ولی...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی