بازدید 93313
۳

گوشی اندروید خود را تنها با لمس صفحه نمایش قفل کنید!

حتما درباره فن آوری Tap to wake up که در گوشی‌های ویندوز فون ۸ و Knock Code در برخی برندهای اندروید شنیده‌اید. این تکنولوژی برای این طراحی شده که شما بدون استفاده از دکمه Power بر روی گوشی، هوشمند خود را روشن کنید. در اینجا ما ابزاری را معرفی می کنیم که به واسطه آن، راه را برعکس بروید؛ یعنی بدون استفاده از دکه Power گوشی اندروید خود را خاموش و قفل کنید!
کد خبر: ۴۲۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 15 August 2014
گوشی اندروید خود را تنها با لمس صفحه نمایش قفل کنید!حتما درباره فن آوری Tap to wake up که در گوشی‌های ویندوز فون ۸ و Knock Code در برخی برندهای اندروید شنیده‌اید. این تکنولوژی برای این طراحی شده که شما بدون استفاده از دکمه Power بر روی گوشی، هوشمند خود را روشن کنید. در اینجا ما ابزاری را معرفی می کنیم که به واسطه آن، راه را برعکس بروید؛ یعنی بدون استفاده از دکه Power گوشی اندروید خود را خاموش و قفل کنید!
به گزارش «تابناک»، به تدریج طراحی گوشی‌های هوشمند به سمتی می‌رود که در آن‌ها دکمه‌های On-Screen یا مجازی به جای دکمه‌های فیزیکی به کار می‌رود. این روند از مدتی پیش در برخی برندهای بزرگ سازنده گوشی‌های هوشمند آغاز شده است و اکنون به مرور به سایر برند‌ها نیز تسری می یابد.

این موضوع ضمن کاهش هزینه‌های تولید و طراحی به شکل نسبی برای تولیدکنندگان، برای مصرف کنندگان نیز مزایایی ویژه دارد. حذف دکمه‌های فیزیکی از دستگاه به آن معناست که کاربران عملا با صفحه نمایش گوشی سر و کار دارند و در نتیجه همه فعالیت انگشتان برای کار با گوشی‌های هوشمند در صفحه نمایش متمرکز می‌شود.

اما خاموش و روشن کردن صفحه نمایش گوشی، یکی از اقداماتی است که کاربران در روز بسیار آن را انجام می‌دهند. در این شرایط استفاده از دکمه Power می‌تواند کافی باشد؛ اما برای سهولت کار کاربران و همچنین به دلایل پیش گفته اکنون فن آوری‌هایی در طراحی گوی‌های هوشمند مد نظر است که این عمل نیز با لمس صفحه نمایش صورت پذیرد.

در اینجا می خواهیم شما را با ابزاری آشنا کنیم که به وسیله آن بدون دکمه Power و تنها با لمس صفحه نمایش قادر به قفل ردن گوشی هوشمند خود باشید.

گوشی اندروید خود را تنها با لمس صفحه نمایش قفل کنید!

نام این ابزار Knock Lock است. برای نصب آن به آدرس نرم افزار در Play Store گوگل در اینجا بروید یا از لینک مستقیم پایان مطلب App را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. این ابزار رایگان و با اندروید نسخه 4 و بالاتر سازگار است.

گوشی اندروید خود را تنها با لمس صفحه نمایش قفل کنید!

پس از نصب ابزار آن را اجرا کنید. نخست یک صفحه قرمز می‌بینید که بیانگر این است که ابزار در حال حاضر غیر فعال است. بر روی صفحه ضربه بزنید تا برنامه فعال شود.

گوشی اندروید خود را تنها با لمس صفحه نمایش قفل کنید!

سپس نرم افزار از شما می خواهد، برنامه را در حال دسترسی کامل یا Administrator فعال کنید. کافی است،برای این کار بر روی دکمه Activate ضربه بزنید.

گوشی اندروید خود را تنها با لمس صفحه نمایش قفل کنید!

در این حال برنامه فعالی می‌شود. برای انجام تنظیمات برنامه روی Knock Settings از منوی تنظیمات ضربه بزنید. متوجه می‌شوید که ابزار ناحیه حساس تعیین شده‌ای را با آیکون K به شما نمایش می‌دهد. این‌‌ همان ناحیه‌ای است که پس از این شما با دو بار ضربه زدن بر آن، هوشمند خود را قفل خواهید کرد. می‌توانید این آیکون را کشیده و در هر کجای صفحه که دوست دارید، بگذارید.

گوشی اندروید خود را تنها با لمس صفحه نمایش قفل کنید!

سپس روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید و میزان طول و عرض آیکون را تعیین کنید. پس از همه این‌ها فراموش نکنید که بر دکمه Save settings کلیک نمایید تا همه تنظیمات شما ذخیره شود. به این ترتیب کار تقریبا تمام است و شما می‌توانید از این پس با دو بار ضربه زدن در نقطه‌ای که با آیکون K آن را مشخص کرده‌اید، صفحه نمایش هوشمند خود را خاموش و آن را قفل کنید.

تنها نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید، این است، جایگاهی که شما برای آیکون K تعیین کرده‌اید، با چرخش صفحه نمایش و تغییر Orientation آن تغییر نمی‌کند. در هر حال فضایی که شما تعیین کرده‌اید، باید در‌‌ همان جای اصلی برای قفل کردن گوشی مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود App با لینک مستقیم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۳
همینجوریشم دگمه مکانیکی این اندرویدها خیلی وقتها کار نمیکنه مونده همینو نصب کنم
چیزی خیلی جالبی بود با تشکر
ممنون بسیار عالی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی