بازدید 19548
۶

سردسته تکفیری‌ها به سوریه گریخت!

مسول اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان عراق اعلام کرد سرکرده داعش از ترس حملات جنگنده های آمریکا، به سوریه گریخته است.
کد خبر: ۴۲۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 14 August 2014
مسول اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان عراق اعلام کرد سرکرده داعش از ترس حملات جنگنده های آمریکا، به سوریه گریخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در گزارشی نوشت یک مقام کردی دیروز به این روزنامه گفت ابوبکر بغدادی از ترس حملات جنگنده های آمریکا به مواضع این سازمان ، به سوریه گریخته است.

"سعید مموزینی" مسئول اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان در نینوا گفت ابوبکر بغدادی چند روز قبل موصل را ترک کرد و به سوریه رفت. وی افزود منابع اطلاعاتی ما خبر دادند ابوبکر بغدادی با همراهی سی دستگاه خودروی نظامی به سوریه گریخت زیرا می ترسید هواپیماهای آمریکا وی را هدف قرار دهند بویژه اینکه این گروه شمار زیادی از فرماندهانش را در درگیری با نیروهای پیشمرگه از دست داده است.

 مموزینی همچنین گفت داعش دیروز به نیروهای ‌کُرد در نزدیکی روستای عمر غالب در نزدیکی منطقه زمار حمله کرد اما این نیروها با آن مقابله و دو خودروی این گروه را منهدم کردند و پنج نفر را به هلاکت رساندند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۶
باید داعشی ها را گرفت و سر آنان را با اره برید.
خیلی ساده اید اگر فکر کنید آمریکا واقعا هدفش کشتن ابو بکر بغدادی ( سفیانی ) هست.
آمریکا اگه واقعا نگران حقوق بشره الان باید بره مواضع داعش در سوریه رو هم بمباران کنه، و نگه که این کار مساوی کمک به دولت سوریه است، بلکه به خاطر حفظ انسانیت و حقوق بشر این کار رو کنه.
به نظر می رسه داعش یک گروه چند هزار نفری نیست. چون نه ارتش عراق و نه ارتش کردستان و نه امریکا نتونستند متوقفش کنند. به نظرم نیروهای ایران همین الان باید در حالت اماده باش کامل قرار بگیرند و اقدامات پیشگیرانه را شروع کنند. من یکی که می ترسم این گروه دست کم گرفته شده باشد
نگريخته اند امريكا انها رو به سوريه برده تا با سوريه بجنگند
بغدادی اگه آمریکاییه که لزومی برای فرار نداره .
اگه قراره که ازبین بره چرا منابع اطلاعاتی کردستان فرار او را به آمریکائیها گزارش نکرده اند تا کاروان او را بمباران کنند ؟
نتیجه : ایشان آمریکایی است ولی هنوز تاریخ مصرف داره . واین خبرها برای مشغول کردن ملتها است ولا غیر .
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری