بازدید 34266
توضیحات مدیرمسئول «تابناک» درباره مسدود شدن؛

انتظار سعه صدر بیشتری از پلیس فتا داشتیم

وی درباره علت فیلترینگ سایت خبری تابناک گفت: بنا بر ‌اطلاعات به دست آمده، گویا این سایت‌ با شکایتی که پیرو درج انتقاد یکی از مراجعه‌کنندگان به پلیس فتا و دادسرای جرایم رایانه‌ای داشته ‌و دستور آقای گودرزی، سرپرست دادسرای جرائم رایانه‌ای مسدود شده است!
کد خبر: ۴۲۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴ 04 August 2014
به گزارش «تابناک»، محمدصادق عرب درباره علت فیلترینگ سایت خبری تابناک گفت: بنا بر ‌اطلاعات به دست آمده، گویا این سایت‌ با شکایتی که پیرو درج انتقاد یکی از مراجعه‌کنندگان به پلیس فتا و دادسرای جرایم رایانه‌ای داشته ‌و دستور آقای گودرزی، سرپرست دادسرای جرائم رایانه‌ای مسدود شده است!

وی یادآور شد: رسیدگی به شکایات علیه رسانه‌ها در صلاحیت دادسرای فرهنگ و رسانه و دادگاه مطبوعات است و صدور دستور قضایی از جانب دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای، باعث تعجب است که البته این مطلب در مواجهه حضوری با آقای گودرزی به ایشان گوشزد شده بود؛ اما متأسفانه مورد توجه قرار نگرفت.

عرب درباره اتفاقاتی که پس از انسداد «تابناک» رخ داد، تصریح نمود: پس از وقوع این اتفاق غیرمنتظره، از طریق دادسرای رسانه پیگیر ماجرا شدیم که سرانجام دریافتیم روالی خلاف روال معمول در چنین مواردی طی شده و خوشبختانه در ادامه نیز با درایت جناب آقای جعفری دولت آبادی دادستان محترم تهران، شاهد بازگشت به شرایط طبیعی بودیم که از این جهت از مسئولان محترم دستگاه قضایی و مسئولان محترم کمیته تعیین مصادیق سپاسگزاریم.

مدیرمسئول «تابناک» افزود: انتظار این بود که نهادهای مسئول و مشخصاً پلیس فتا با سعه صدر بیشتر نسبت به انتقادات واکنش نشان می‌دادند و شاهد این رویداد غیرمنتظره درباره پربیننده‌ترین وب‌سایت خبری فارسی زبان ایران ـ که جزو جریان انقلابی کشور است و همواره مدافع منافع ملی ایران در پیچ‌های تند بوده ـ نمی‌بودیم.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولان سایت تابناک در عین حفظ حقوق این سایت خبری، همواره تلاش داشته‌اند ‌با نهادهای انتظامی و پلیس و دستگاه قضایی کشور تعامل سازنده داشته باشند و در این موضوع هم تلاش خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل