بازدید 42359

این Download Manager فوق‌العاده، رقبا را کنار می‌زند!

امروزه در بازار نرم‌افزار‌ها شاهد حضور شمار بسیاری از ابزارهای دانلود فایل از اینترنت هستیم، به گونه‌ای که رقابت شدیدی در بین این نرم‌افزار‌ها برای به دست آوردن کاربران بیشتر در جریان است. اما این Download Manager جدید از ابزار و امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است که بجد می‌توان گفت، سایر رقبا را در زمانی اندک کنار زده یا در تنگنا می‌گذارد.
کد خبر: ۴۲۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 04 August 2014
این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!امروزه در بازار نرم‌افزار‌ها شاهد حضور شمار بسیاری از ابزارهای دانلود فایل از اینترنت هستیم، به گونه‌ای که رقابت شدیدی در بین این نرم‌افزار‌ها برای به دست آوردن کاربران بیشتر در جریان است. اما این Download Manager جدید از ابزار و امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است که بجد می‌توان گفت، سایر رقبا را در زمانی اندک کنار زده یا در تنگنا می‌گذارد.

به گزارش «تابناک»، دانلود فایل از فضای نت به یکی از کارهای روزمره بیشتر کاربران تبدیل شده است. حال این فایل‌ها، نرم افزار باشند یا موسیقی و ویدئو یا هر چیز دیگر.

در نتیجه این امر ابزارهای دانلود یا همان Download Manager ها نیز به یکی از ابزارها و نرم‌افزارهای اصلی کاربران تبدیل شده‌ و رقابتی شدید در بین شرکت‌ها و طراحان تولید‌کننده این ابزارها در بازار نرم‌افزار‌های رایانه‌ای شکل گرفته است. امروز شما را با یک Download Manager فوق‌العاده و رایگان آشنا می‌کنیم که بجد میتوان گفت، برخی از ابزار و امکانات آن را در هیچ یک از ابزارهای مشابه نخواهید یافت: Download Ninja

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!
Download Ninja یک Download Manager جدید است که تازه پای خود را به بازار این گونه ابزار‌ها باز کرده است؛ اما در همین مدت کوتاه توانسته، توجه بسیاری از وب‌سایت‌ها و بررسی‌های تخصصی را به خود جلب کند که این امر بیش از همه، ناشی از برخی امکانات خوب و فوق العاده موجود در این ابزار است.

کار اصلی این ابزار همانند ابزارهای مشابه این است که به دانلود‌های شما سرعت داده، قابلیت توقف، مکث و ادامه دانلود‌ها را دارد، قابلیت ادامه دانلود‌های شکسته ‌را از سرور‌های دیگر داراست و ‌کلا فضای مدیریت دانلود‌ها را فراهم می‌آورد. این‌ها امکانات اولیه این Download Manager است.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

این ابزار قابلیت سرعت بخشیدن به دانلود‌ها را داراست. این کار با ‌بخش کردن فایل به ده بخش ‌و دانلود همزمان آنها با Connection های جداگانه با سرور انجام می‌شود.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

همچنین قابلیت رصد و مانیتور کردن Clipboard برای انجام دانلودها از جمله امکانات دیگر خوب این نرم‌افزار است که به کاربران این اجازه را می‌دهد که تنها با کپی کردن لینک دانلود، اقدام به دانلود فایل مورد نظر خود کنند.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

اما یکی از قابلیت‌هایی که در سایر ابزارهای مشابه پیدا نمی‌کنید، اینکه این Download Manager ضمن تقسیم کردن فایل‌ها به ده بخش ‌و دانلود همزمان آن‌ها، به گونه‌ای رفتار می‌کند که فایل از آغاز تا پایان در یک ردیف منظم دانلود می‌شود. در نتیجه برای فایل‌های موسیقی و ویدئو شما می‌توانید پیش از پایان کامل دانلود، این فایل‌ها را پخش کرده و بشنوید و ببینید:

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

همچنین این ابزار از قابلیت Drag & Drop پشتیبانی می‌کند و می‌توانید مستقیم‌ لینک مورد نظر خود را کشیده و در درون این ابزار رها کنید تا دانلود فایل آغاز شود.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

از جمله امکانات منحصربفرد دیگر این ابزار این است که از یک Password Manager ذاتی برخوردار است که به کاربران این امکان را می‌دهد، حساب‌های کاربری گوناگون خود را در یک Login Manager رمزنگاری شده داشته باشند و‌ خودکار این ابزار برای دانلود از این حساب‌های کاربری از آنها استفاده می‌کند.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر‌بفرد این ابزار این است که به شما این امکان را می‌دهد، فایل‌های دانلود شده خود را به گونه‌ای غیر قابل بازیابی نابوده کرده و پاک کنید. Download Ninja این هم Data و هم Meta Data را از روی این فایل‌ها پاک‌سازی خواهد کرد تا آنها به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

اما بهترین نکته در خصوص این ابزار این است که از افزونه‌های کاربردی برای دو مرورگر محبوب یعنی کروم و فایرفاکس نیز پشتیبانی می‌کند. برای دانلود افزونه کروم به اینجا و برای دانلود افزونه فایرفاکس به اینجا مراجعه نمایید.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

اما این قابلیت‌ها به همین جا ختم نمی‌شود. این ابزار‌ ذاتی قادر به دانلود فایل‌های صوتی و تصویری از اینترنت و مهمتر از همه قادر به Convert کردن آنهاست! حتی می‌تواند فایل‌های صوتی را از دل تصاویر و فایل‌های ویدئویی بیرون کشیده و آنها را به شکل فایل صوتی جداگانه ذخیره کند.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

قابلیت ایجاد صف دانلود و زمان‌بندی فایل‌ها برای دانلود از دیگر امکانات این نرم افزار است که البته در برخی ابزارهای مشابه نیز هست.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

در پایان، یکی از بهترین امکانات این ابزار قادر بودن آن به ایجاد محدودیت در سرعت دانلودها، کنترل Connection ها، Refresh کردن آدرس لینک‌ها برای ادامه دانلود از سرور و ارائه گزارش از دانلود‌هاست.

این Download Manager فوق العاده، رقبا را کنار میزند!

همان گونه که دریافته‌اید، این ابزار رایگان، یکی از کم‌نظیر‌ترین ابزار‌های دانلود است که بیشتر امکانات آن یا در ابزارهای مشابه وجود ندارد و یا در نسخه‌های تجاری یافت می‌شود. می‌توانید این ابزار را از لینک مستقیم زیر دانلود کرده یا برای دانلود‌ به وب سایت اصلی این ابزار در اینجا بروید:

دانلود Download Ninja با لینک مستقیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۴۵
دیگه شلوغش نکن. هیچی IDM نمیشه.
پاسخ ها
محمدامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
قطعاً IDM بهتره. الان تست هم کردم.
ولی خوب انصافاً این از سایر دانلود منیجرهای مجانی خیلی بهتر کار می کنه. برای طرفدارای کپی رایت گزینه ی خیلی مناسبیه.
ما که دیگه آلوده ی IDM شدیم رفت :دی!
نمی دونم... شایدم IDM رو پاک کردم رفتم سراغ همین! بالاخره قد یه اپسیلون هم کپی رایت رعایت کنیم جای دوری نمی ره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
همین تعصب‌ها و سوزن گیرکردن هاست که باعث میشه همیشه درجا بزنید
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
البته من از کاربران قدیمی و البته رجیستر شده IDM هستم ولی IDM قابلیت کانورت کردن و یا پخش همزمان رو نداره
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
برتری این نرم افزار رایگان بودنش چون IDM پولی و نمایندگی رسمی هم تو ایران داره برای همین کسایی اعتقاد دارن مجبورن برای استفاده ازش هزینه کنند
منم یه دانلود منجر دارم که وقتی ازش استفاده می‌کنم تمام پهنای باند رو به من اختصاص میده.نکته جالبشم اینه داد همه رو درمیاره چون چیزی نمونه که کس دیگه ازش استفاده کنه
البته اسمش رو کسایکه از لینوکس استفاده میکنن میدونن :)
عالی بود. مرسی
دانلودكردم ولي توكامپيوتر اصلا بازنميكنه تابي جون مشكل داره
Like
خیلی هم خوب و عالی برای اولین خبر روز :)
با دانلود منیجر این را دانلود کردم :)
-جدیدا دانلود منیجر پیغام اعتبار لاینسس میده و رو اعصابه احتمالا این را جایگزین می کنم.
با wpf نوشته شده و سبک مترو - تعداد ارتباط تا 32 را پشتیبانی میکنه- که خوراک دانلود فایل های سنگینه تمام امکانات دانلود منیجر را دارد ولی روش استفاده فرق می کند
ممنون.خیلی امکاناتش عالیه
بابا الکی جو سازی نکنید.
به گرد پای idm هم نمیرسه.
من امتحانش کردم.
اکثر امکاناتش را همه دانلود منیجر ها دارند اون چند تای اضافه هم اصلا منو قانع نکرد که دانلود منیجرم را پاک کنم و از این استفاده کنم. free download manager
با اینکه نسخه رایگان است ولی به ناظر خوب و کاربردی است. ممنونم
سلام نسخه اندرویدی هم داره یا نه؟
چیز جدیدی نسبت به IDM نداشت

Sin_cerely
همه اینهایی که گفتید رو free download manager هم داره و سابقه اش هم بیشتر از این دانلود منیجر شماست! اپن سورس هم هست!
با این سرعت در پیت اینترنت، خبر یک دانلود منیجر ارزش خبر اول شدن سایتتون رو داره واقعا؟!
ممنون از توضیحاتتون . نرم افزار جالبیه حتما امتحانش میکنم .
مرسی بابت لینک دانلود.
تابناک متشکریم .تابناک متشکریم .
مثل همیشه ... عالی
من چندین ساله از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده می کنم.نسبت به دیگر نرم افزارای دانلود سرعتش بهتر و ابزاراش پر استفاده تره. سرعت دانلود رو هم تا جایی که من تو سایتای مختلف خوندم تا 500 برابر افزایش می ده. اما این دانلود منیجر جدید بنا به تعریفی که تابناک کرد ارزش امتحان کردن رو داره. امیدوارم مدیریت برنامه و مدیریت زمانیش که برای یه کاربر خیلی مهمه تو این نرم افزار هم وجود داشته باشه.
ممنون تابناک
فایل گذاشته شده خراب است
کاش فارسی بود
با سلام
این لینک خراب است و فایل زیپ شده پس از دانلود باز نمی شود.
تمامی این امکانات به بهترین شکل در" اینترنت دانلود منیجر" وجود دارد.
عالي بود
IDM خوبه دیگه باحاش راحتیم کارایی هم داره
هیچ دانلود منیجری به گرد پای IDM نمیرسه همه اینو میدانن
مرسی از معرفی،کار اصلی یه ایرانی از اینترنت دانلود ..
بهتر بود ماهیت یک دانلود منیجر رو حفظ می کرد تا یک ویرایشگر فایل بجاش می تونست قابلیت فایل های تورنت رو اضافه کنه
تمام امکانات نام برده شده به علاوه چندین ویژگی منحصر بفرد مثل Site Explorer برای دانلود کل فایلهای موجود در یک سایت، Torrents برای دانلود تارنتها و Flash Video Downloads برای دانلود فایلهای تصویری موجود در یک سایت مثل Youtube در نرم افزار Free Download Manager موجوده که رایگان بوده و از نرم افزارهای قدیمی و بسیار معتبر در این زمینه است. تعجب آوره که کارشناسان چرا با دیدن این امکانات اولیه ذوق زده شدن؟!
سلام
تویfirefox دکمه دانلود فعال نمی شه و امکان دانلود نداره ولی برای کروم بی اشکال نصب میشه.
تا وقتی ابزارهای پدر و مادر دار و شناخته شده ای مثل IDM هست کمتر کسی ریسک استفاده از این نرم افزارهای تازه به دوران رسیده و بی نام و نشون رو می کنه ...
خدا می دونه پشت صحنه این ابزارها چه چیزهایی می تونه باشه ...
عجب سرعت دانلودی 1.54 مگ بر ثانیه !!!
واسه ما به زور به 30 کیلو بایت میرسه البته با اینترنت 256 ها نه کمتر !!!
الکی جو ندین من نصب کردم قابل رقابت با اینترنت دانلود منجر اصلا نیست . برنامه خنگ و غیر هوشمند که همه چی زو باید دستی بهش حالی کنی
سلام
دوست عزيز برنامه internet download manager يا همان IDM هم اين امكانات رو داره پس هيچ كدوم منحصر به اين برنامه نيست
با دانلود منیجر مقایسه کردم، تفاوت چندانی در سرعت دانلود فایلها وجود ندارند. ولی در مجموع قابلیت هایش خوب است.
جالب بیده بسی حال کردیم دمت قیژ تابی
فوق العاده برنامه چرت و مزخرفی است
چگونه افزونه را در سایت دانلود کنیم
من امتحانش کردم. اینترنت دانلود منیجر هم حجمش کمه هم بهتره. این حتی وقتی روی لینک دانلود کلیک می کنیم برای دانلود پیغامی چیزی نمیده.اما با اینترنت دانلود منیجر همین ک رو لینک کلیک می کنی شرو به دانود می کنه. از محیطشم نمیشه زیاد چیزی سر دراورد. برای آدم مبهم و غریبست.تا زه با خود دانلود منیجرم دانلودش کردم. والاااااااااااااااااا :|
سرعت دانلودم تو IDM 30 بود که با این شد 50
ممنون تابناک
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار