بازدید 101751

جنجال تازه برای برنامه تلویزیونی «ماه عسل»

برنامه ماه عسل همیشه پر از حاشیه بوده است. اما حاشیه ای که این بار شاهد آن بودیم، از دیگر برنامه ها بارزتر بود.
کد خبر: ۴۲۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ 27 July 2014
برنامه ماه عسل همیشه پر از حاشیه بوده است. اما حاشیه ای که این بار شاهد آن بودیم، از دیگر برنامه ها بارزتر بود.

به گزارش برنا، صبح امروز علیرضا سهرابی، پدر فاطمه سهرابی، دختربچه نابینا و ناشنوایی که چند روز پیش همراه با خانمی میهمان این برنامه بود در پی تماس از این برنامه به شدت ابراز گله مندی و شکایت کرد و گفت: پدر واقعی فاطمه من هستم. ما در مشهد ساکن هستیم و این خانم، پرستار فاطمه بوده است.

کمی این صحبت برای مان جای شک و شبهه داشت تا جایی که از وی تقاضا کردیم که مدارک خود را برای ما ارسال کند. مدارک به دست ما رسید و حالا ادامه ماجرا:

من پدر فاطمه سهرابی تمام حرف های علیخانی را تکذیب می کنم. روز اول که برنامه ماه عسل با حضور دختر من پخش شد با تمام شماره های سازمان صداوسیما تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود. داستان آن طور که در ماه عسل گفته شد نبود بلکه من پدر واقعی فاطمه هستم و من هرگز دخترم را رها نکرده ام.

وی در ادامه افزود: با تماسی که با گروه اجتماعی شبکه سوم سیما داشتم فقط به این پاسخ رسیدم که به ما ربطی ندارد. دستم به جایی بند نبود؛ به بازرسی صداوسیما مراجعه کرده که خواستار نامه ای مکتوب از من شدند و قول جواب یک روزه به من دادند که با گذشت چهار روز هنوز هیچ پاسخی از آن سازمان به من داده نشده است.

وی با انتقاد از صداوسیما و برنامه ماه عسل ادامه داد: آبروی مسلمان از کعبه هم مهم تر است. ماه عسل ماه تلخ زندگی من شد.

سهرابی گفت: روزی که برنامه ماه عسل را با حضور دخترم دیدم شوکه شدم و با پرستاری که برای مدتی مسوولیت مراقبت از فاطمه را برعهده داشته، در همان روز تماس گرفتم ولی متاسفانه به من پاسخ نداد. البته بعد از پایان برنامه با من تماس گرفت و من بسیار گله و شکایت کردم. من بی خبر بودم و آن زمان دیدن فاطمه با آن حال و روز در این برنامه مرا شوکه کرد. در همان لحظه خانم نوابی نژاد با تلفن پرستار با من تماس گرفت و گفت که می خواستیم شما را هم دعوت کنیم ولی حراست این اجازه را به ما نداد. در این هفته در روز یکشنبه دوباره با خانم نوابی نژاد تماس گرفتم و گفتم که من هنوز قانع نشدم. من پدر واقعی فاطمه هستم. این کار شما خلاف قانون بوده است. ولی در پاسخ به من گفت من جواب شما را روز پنجشنبه داده ام.

سهرابی با بغض ادامه داد: این خانم تلفن را روی من قطع کرد تا جایی که هر چقدر تماس گرفتم پاسخگوی من نبود. از آنجایی که خط ناآشنای دیگری داشتیم، با وی تماس گرفتیم و تا نام ما را شنید، باز هم گوشی را قطع کرد.

پدر فاطمه گفت: در ادامه پیگیری ها، به مسوول برنامه با شماره 0912313 تماس گرفتم و در پاسخ به من گفت که من اطلاعی ندارم و به من ربطی ندارد. نهایت صدای من به گوش علیخانی رسید و وقتی با من تماس گرفت و گفتم که شما اسرار زندگی مردم را نباید فاش کنید، پاسخ داد: مهربانی این خانم باید جهانی شود و اگر این اطلاعات را به جایی بدهید، من از شما چهره بی رحم ترین پدر دنیا را می سازم و تلفن را قطع کرد. البته من صدای وی را ضبط نکردم.

سهرابی گفت: فاطمه دختری با معلولیت 80 درصد است. حتی تمام مسوولان بیمارستان مرا به اسم و چهره می شناسند. چون دایم در حال پیگیری وضعیت دخترم هستم. دختر من نابیناست و 50 درصد شنوایی دارد. تمام عکس العمل های دختر من به خاطر همین 50 درصد شنوایی بوده است نه داستانی که خانم پرستار سر هم کرده بود.

پدر فاطمه ادامه داد: من دخترم را رها نکردم و دخترم تحت تکفل من است. من هر ماه به دخترم سر می زنم و یا برای دخترم و پرستارش بلیط می‌گیرم و آن‌ها به مشهد می‌آیند. به علت نداشتن مدرسه مناسب برای فرزندم در مشهد که فاطمه بتواند در آن مرکز آموزش ببینید به اجبار به تهران آمدم و تا 5 سالگی دخترم در تهران زندگی کردم.

وی همچنین اظهار داشت: من از 6 ماهگی برای درمان دخترم به تهران آمدم و فاطمه 9 بار در تهران عمل شده تا به اینجا رسیده است. علت انتخاب این پرستار هم این بود که ایشان از اول فلج نبود و بعد از مدتی معلول شد و آنها بهتر توانستند یکدیگر را درک کنند و بین این دو وابستگی شدیدی ایجاد شد.

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که: «ماه عسل، تلخ ترین ماه زندگی من شد!»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵۵
انتشار یافته: ۵۸
بابا اینو که احسان جواب داد!
این چه جور پرستاری است که به صورت شبانه روزی از دختر شما نگهداری میکند؟
همین که دخترتو فرستادی شهر دیگه نخواستی پیش خودت باشه و در سایه پدر و خانواده بزرگ بشه نشون میده چقدر بی رحمانه با دختر معصوم رفتار کردی
چرا دروغ میگین؟ مشکلتون اینجاست که برنامه رو نگاه نمیکنید. فرداش این مطلب که پدرش مشهد هست رو گفت و همینطور اینکه به دلیل کارشون نمیتونن از بچه مراقبت کنن و خادم حرم هستن
خدا نکنه به چیزی بخواین گیر بدین
باورم نمیشه که تو این برنامه از مردم سو استفاده میشه مجریشم از اول معلوم بود به فکر خودشه که معروف شه به هر قیمتی...
اینم از صدا و سیما
برنامه ماه عسل کلا حاشیه زیاد داره، باید این برنامه با دقت بیشتری برگزار بشه.

این پدر گرامی هم این موضوع را با ارایه مدارک از طریق رسانه ها پیگیر باشه، علیخانی از اون مجری هایی هست که زیادی جو میده.
چرا دست از سر این برنامه بر نمی دارند؟
جریان این برنامه هم شده مثل لیونل مسی، انگار هرکسی که بیشتر توی چشم باشه، شایعه سازی هم علیه ش بیشتر می شه. این آقا که خودش اذعان کرده دخترش رو در حال حاضر این خانم داره سرپرستی و نگهداری می کنه! پس حرف حسابش دقیقاً چیه؟! من که متوجه نشدم!
اقا ترا بخدا این برنامه ماه عسل را تمام کنید . برنامه ای که به هر قیمتی دوست دارد بیننده داشته باشد و دروغ و راست را سرهم می کند .
من بعد از دیدن اولین برنامه های سالهای قبل ماه عسل دیگه اون رو نگاه نمی کنم . استدلال من هم اینه که یک روزه دار بعد از پایان یک روز گرم و خستگی های زندگی روزانه و کار ، شایسته این نیست که با دین صحنه ها و دردهای دیگرانی که هیچ نقشی در آن نداشته و هیچ کاری هم نمی تواند بکند ، افسرده تر و پژمرده تر شود. چرا ما دوست داریم به تماشای غمهای دیگران بنشینیم . آیا بهتر نیست نسبت به هم کمی انسانی تر رفتار کنیم که این دردها ایجاد نشود تا اینکه رفتار غیر انسانی به هم داشته باشیم و بعد هم با ولع به تماشای دردی بنشینیم که از رفتار امثال خودمان درست شده .
آری ما غمگین ترین مردم دنیاییم چون روابط اجتماعی ما به شدت غلط است .
صحت موضوع مشکوکه.
اگر پرستاره چرا پرستاری که فلج اطفال داشته و برای بعضی از کارهای خودش هم نیازمنده کمکه?
با سلام من توصیف این قسمت برنامه را از دوستان شنیدم ولی خیلی بخشها را دیدم آقای علیخانی حق ندارند مردم را با دروغ سرگرم کنند و با احساسات مردم بازی کنند
متاسفم برای سازمان صدا و سیما،که فقط سعی در نمایش صدا و سیمای پرسنل خودش و افراد وابسته به سازمان را دارد.درحالیکه بودجه آن از جیب مردم می رود.
تا حالا كجا بودي؟
خب بهتر هست اینطور مسائل قبل از بررسی و گفتگو با طرف های داستان گفتگو و بررسی کامل بشه.

خدایی ناکرده کسی دلخور نباشه از کسی
پس هر چه در این برنامه گفته می شود و تمام مهمانان ان تا کنون واقعی نیستند و سر کاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا جای تاسف داره وقاهت و دروغگویی و ظاهر سازی تا چه حد. شما با این برنامتون چه درسی رو دارین به مردم میدید ؟؟؟؟؟!!!!!
با سلام
لطفا جوابیه صدا و سیما و علیخانی را هم در اینجا قید بفرمایید.
ممنون
واقعا علیخانی این حرفو زدهههههههه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
بله
من خودم با گوش خودم شنیدم
از سال دیگه نباید این برنامه پخش شود...
تازه بعد از برنامه ماه عسل به غیرتش برخورده تا حالا کجا بودی پدر مهربان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
مردک! مگه نمیبینی میگه کلی پیگیری کرده کسی جواب گو نبوده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
جناب ایشون این همه مدت داشتند پیگیری میکردند و دخترشون تحت تکلفشون بوده...حالا چه دلیلی داره که به قیمت بی آبرویی یه مسلمون از صدا و سیما دفاع کنی؟
واقعا علیخانی این حرفو زدهههههههه؟
آی علیخانی آی علیخانی ، برا اینکه بازارگرمی واسه برنامه خودش راه بندازه چه کارایی که نمیکنه !!!
متاسفم
این برنامه فقط با احساسات آدما بازی میکنه.اونم به هر روشی.این برنامه رو خواهشا از سال دیگه پخش نکنید.ممنون
اگر راست میگه خوب شکایت کنه این پدر مهربان
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
آره میتونه شکایت کنه، ولی انگار شما از شرایط ایران خبر نداری، باید یک سال دنبال شکایتش بدود اونم زمانی که طرف مقابلش سازمان عریض و بانفوذ صدا و سیماست
این برنامه اصلا مشکل داره همون خانمی که در چاه افتاده بود قبل از نظر نهایی پلیس به برنامه دعوت شده این روال درستی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
کاملا درسته موضوع این خانم خیلی شبهه داشت
هر دم از این باغ بری می رسد..!!!!!!
علیخانی و برنامه ماه عسل باید به جای تهدید ،از این پدر عذرخواهی کنند
درود
اساسا" آقای علیخانی مهارت خاصی در ناراحت کردن مردم و به گریه انداختن خلق خدا دارند و بی آبرو کردن مردم هم به مهارتهای ایشان اضافه شده است.بترسیم از خدایی که بر اعمال ما آگاه و بینا هست.
من اون برنامه رو کامل ندیدم اما اون خانم پیری که روی ویلچیر بودن به نظر نمیرسید که بعنوان پرستار از سمت پدر اون دختر خانم در نظر گرفته شده باشند ،اون خانم خودشون احتیاج به یک پرستار دارند و چطور ممکنه پدر این دختر ادعا کنند که این خانم پیر رو بعنوان پرستار این بچه در نظر گرفتن؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
کامل بخون : علت انتخاب این پرستار هم این بود که ایشان از اول فلج نبود و بعد از مدتی معلول شد و آنها بهتر توانستند یکدیگر را درک کنند و بین این دو وابستگی شدیدی ایجاد شد.
بابا من هیچ وقت از این عیلخانی خوشم نیومده فقط داره با احساسات مردم بازی میکنه یعنی راحت میشه فهمید همه حرکتاش مصنوعیه
احسان علیخانی امسال خرابکاری زیاد داشته! مثل همون معلمی که پسرش رو به بدترین شکل کشته بودن و وقتی به برنامه دعوتش کرد و پدر بسیار محترم مقتول رضایت به عفو قاتل جوان نداد آقای علیخانی ایشون رو تحقیر و محکوم کرد! به چه حقی به خودش اجازه همچین برخوردهایی رو میده؟؟؟
برو بابا ما حرف ماه عسل رو بیشتر قبول داریم

اگه راست میگی پس چرا فاطمه با این خانم بیشتر اخت بود
در هر صورت برلی دختر شما خیلی زحمت کشیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
شما معلومه متن رو درست نخوندی
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
من اشتباها مثبت دادم
منفی - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
اين آقاي عليخاني به نظر من كه يه جورايي نچسبه. بيشتر اين حس به انسان القاء ميشه كه مهم درآوردن اشك مردم است حالا به هر قيمتي كه ميخواهد باشد.
چقدر ماهانه حقوق می دهد ؟ اگر هم پولی نمی ده یعنی ان خانم می تونه ادعای مادر خواندگی بکند
اگر واقعيت داشته باشه كه خيلي زشته براي يه برنامه تلويزيوني. اون از افتضاح كپي برداري سريال اينم از اين.
خدا را شکر من اصلاً این برنامه رانگاه نمی کنم . ظاهراً مجری از برانگیختن احساسات مردم نون میخوره .
این برنامه فقط دنبال مخاطب با ترحم و دلسوزی میگردد ..
خب این همه حرف زدی که چی را ثابت کنی خودت بهتر از همه ثابت کردی که بچه را رها کردی و فقط پول میدهی برای درمان خودت گفتی که ماه به ماه هم او را نمی بینی خب کجای برنامه ماه عسل دروغ بوده
اگر مان عسل این دختر بچه رو نشون نمیداد این پدر دلسوز حالا حالا ها خبری ازش نبود.یعنی مشهد با اون همه امکانات جا برای این بچه نداره؟
آخه کدوم پدری دخترش رو می ده به یه پرستاری که خود پرستار هم معلوله؟
ضمنا تا جایی که ما می دونیم معمولا پرستار میاد خونه خود آدم و از شخص پرستاری می کنه نه اینکه بچه رو ببره خونه خودش!
به نظر من هم جهت بهتر شدن برنامه در بعضی جاها داستانسرایی هم میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
حتی به نظر میاد بعضیها واسه تبرئه خودشون میان به این برنامه مثل خانمی که در چاه افتاده بود
شک کنید به گفته های این پدر
شاید تا الان هم فامیلش خبر نداشته اند او زنده است یا نه حالا که متوجه شدند این پدر عکس العمل نشان داده و خیلی شایدهای دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
اولا میگه مدارک ازش خواستن اونم فرستاده
ثانیا این دختر چندین عمل داشته و به راحتی میشه با یه تحقیق ساده به صحت حرفای این پدر پی برد
علیخانی هم دیگه شورشو درآورده
برای مخاطب سازی و معروف شدن که نباید دست به هر کاری زد.
در نقد متن فوق اگه اصل را بر صداقت بگذاریم باید بگوییم که همه درست می گویند و علیرضا سهرابی،پدر فاطمه سهرابی و احتمالا همسر خانم میهمان ماه عسل ( یعنی اقای علیرضا سهرابی احتمالا دو همسر دارد و وقتی همسر اولش از این قضیه با خبر شده ،این برنامه ماه عسل، تلخ ترین ماه زندگی ایشان شده! که جای تعجب ندارد و این نتیجه طبیعی و اولیه در ازدواجهای مخفی نا مردان است.
قبلا چندباری ماه عسل رو دیدم، حتی اشک هم ریختم با برخی سوژه ها، اما در کل هیچ وقت از این برنامه خوشم نیومد که بخوام دنبالش کنم. هرسال ماه رمضان شاید یک یا دو قسمتش رو ببینم.
به عنوان یک پزشک خواهش میکم حداقل این برنامه را که بیشتر هدفش تحریک احساسات است را در زمانی غیر از زمان افت قتد روزه داران پخش کنند .اثرات مضری بر اعصاب و روان بینندگان خواهد داشت.
مطمئنید که حرفای این پدر صحت داره؟ و یا همه جریان فقط همینه که ایشون میگن؟
زود با حرف یک نفر، چه این پدر، چه آقای علیخانی، زود قضاوت نکنیم و حکم صادر نکنیم... باید از آقای علیخانی بخایم در این مورد صحبت کنه و اون هم حرفاشو بزنه
چرا ما سریع همه چیز را باور میکنیم و سریع موجی درست میکنیم بر علیه کسی.تا الان علیخانی خوب بود و یکدفعه ظالم شد.خجالت بکشیم در این ماه حداقل.بایستیم و ببینیم آخرش چی میشه و بعد قضاوت کنیم.این پرستار مگه جرآت اینو داره که بچه مردمو ببره در یک برنامه زنده تلویزیونی؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی