بازدید 4173
۱

17 بازیکن به اردوی تیم والیبال جوانان دعوت شدند

کد خبر: ۴۱۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ 26 July 2014
 سرمربی تیم والیبال جوانان از 17 بازیکن برای حضور در اردوی هفتم آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

هفتمین مرحله آماده سازی این تیم از روز پنج شنبه نهم مردادماه در فدراسیون والیبال آغاز می شود و فرهاد نفرزاده 17 بازیکن را برای شرکت در این اردو انتخاب کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:

معین معینی فر، حمید حمودی، الیار محرم زاده، محمد دلیری، سید هادی نیازی، جابر اسماعیل پور، امین اسمعیل نژاد، محمد جواد معنوی نژاد، سلیم چپرلی، محمدرضا عوض پور، مهرداد شیبانی، جواد حکمتی، سهند الله وردیان، سید مهدی حسینی، رحمان تقی زاده، اکبر ولایی و علیرضا صفایی.

هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم والیبال جوانان به مدت 11 روز پیگیری خواهد شد و بازیکنان دعوتی باید تا ساعت 11 صبح روز پنج شنبه نهم مردادماه خود را به امید هاشمی سرپرست این تیم معرفی کنند.

فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات و عباسعلی میرحسینی (مربیان)، طاهر گرافر (بدنساز)، محمد امین شاکری (آنالیزور) میرابولفضل معصوم زاده (ماساژور) و غلامرضا نوروزی به عنوان پزشک، ملی پوشان دعوتی را در این اردو همراهی خواهند کرد.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا از 25 مهرماه سال جاری به مدت 9 روز در بحرین برگزار می شود.

این رقابت ها با حضور 20 تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز خواهد شد که تیم والیبال جوانان ایران با تیم های هند، ترکمنستان، هنگ کنگ و قطر همگروه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان