بازدید 6205
۷

قتل دو پسر جوان به خاطر هيچ !

کد خبر: ۴۱۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸ 26 July 2014
دو متهمي كه با شليك يك گلوله ساچمه‌زني، قتل دو جوان اهرمي را رقم زده بودند، در جريان تحقيقات پليسي دستگير شدند.

به گزارش اعتماد، سردار حيدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامي استان بوشهر در تشريح جزييات اين خبر گفت: در سومين روز تيرماه امسال دو جوان اهل اهرم، با شليك اسحله دو موتورسوار ناشناس مصدوم شده و پس از انتقال به بيمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

وي ادامه داد: پس از اطلاع پليس از ماجرا و براي شناسايي و دستگيري دو متهم اين جنايت، پليس تيم‌هاي تخصصي و اطلاعاتي ويژه‌يي تشكيل داد و افراد زيادي به عنوان مظنون احضار و مورد تحقيقات قرار گرفتند. از افراد مظنون شش قبضه اسلحه جنگي و شكاري كشف شد تا زواياي مختلف اين پرونده روشن شود.

فرمانده انتظامي استان بوشهر خاطرنشان كرد: ماموران در ادامه تحقيقات خود به پسر 24 ساله‌يي به نام وحيد مشكوك شده و او را بامداد چهارشنبه دستگير كردند. متهم در ابتدا منكر قتل شد اما پس از پنج ساعت لب به اعتراف گشود و به ارتكاب اين جنايت همراه دوستش به نام مسلم اعتراف كرد. با اين اعترافات مسلم نيز در عمليات ضربتي پليس دستگير شد.

عباس‌زاده افزود: اسلحه سوزني مورد استفاده در قتل داراي مجوز بوده كه همراه 145 فشنگ و موتوسيكلت به كار رفته درحادثه در كشف شده است. متهمان اعتراف كرده‌اند كه شب حادثه در نزديكي باسكول اهرم در حال سيگار كشيدن بودند كه از سوي دو نفر با يك دستگاه موتوسيكلت مورد تعقيب قرار گرفته و در نزديكي سه راهي گادويي زير پل به همديگر برخورد كرده?اند كه براي ترساندن قربانيان، اقدام به شليك يك تير به سمت آنها كرده كه به دليل نزديكي فاصله و نبود ديد كافي تير به سرو صورت هر دو نفر اصابت و باعث قتل آنها مي‌شود.

متهمان پس از اعتراف به جرم خود با قرار قانوني روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
چقدر الکی مردن
اصلا چرا مجوز اسلحه صادر ميشه؟ اونهم براى يه پسر 24 ساله‌!!! كه بيافتند به جان حيات وحش و باقى مانده حيوانات كشور را شكار كنند؟ و بعضى وقتها هم براى ترساندن مردم اقدام به شليك كور و كشتن انها بكنند؟؟؟
یعنی واقعا به خاطر هیچ بودا !!

امام زمان بیا دیگه کجایی بابا اینا لهمون کردن
به همین راحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که باورم نمی شه إإإإإإإ آخه اگر از قبل نقشه ی قتل این دوجوان را نداشتند چرا باید اسلحه با خود حمل می کردند؟؟؟؟؟؟ این داستان سرایی قضیه مشکوک است
تابناک چه ساده نوشتی :قتل دوجوان به خاطر هیچ إإإإ اون دوقاتل چرا باید با خودشون اسلحه حمل کنن ؟؟؟ حتما کاسه ای زیر نیم کاسه پنهان شده ...بنویس قتل دوجوان درهاله ای از ابهام
سلحه سوزني مورد استفاده در قتل داراي مجوز بوده كه همراه 145 فشنگ و موتوسيكلت به كار رفته درحادثه در كشف شده است.
چه کسی مجوز داده؟
" از افراد مظنون شش قبضه اسلحه جنگي و شكاري كشف شد " مگه اهرام تو تگزاسه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل