بازدید 3406
۲

دستگيري سارق سابقه‌دار خودرو در تجريش

کد خبر: ۴۱۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸ 26 July 2014
سارق سابقه‌دار خودرو در محله محموديه تهران پس از سرقت در تجريش دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، چند روز پيش يکي از شهروندان ساکن محله محموديه تهران طي تماس با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کرد که يکي از همسايه ها که مظنون به سرقت است ، يک خودروي سواري شاسي بلند را مدتي است که در پارکينگ مجتمع پارک کرده و مشخصات پلاک مخدوش شده است و از ماموران درخواست کرد به موضوع رسيدگي کنند.

در ادامه مشخصات خودرو از فرد تماس گيرنده دريافت و با استعلام‌هاي انجام شده مشخص شد،‌اين خودرو مدتي پيش از محدوده تجريش به سرقت رفته است و در حال حاضر ماموران کلانتري 101 تجريش در پي يافتن سارقان هستند.

تيمي از ماموران کلانتري جهت دستگيري سارق به محل اعزام شدند و در ادامه با هماهنگي هاي انجام شده فرد مذکور براي تحقيقات از منزلش فراخوانده شد ، اما اين فرد سعي کرد با همکاري همسرش از محل فرار کند که با سرعت عمل ماموران ناکام ماند و بازداشت شد.

متهم به کلانتري منتقل شد و طي بازجويي هاي به عمل آمده به جرم خود مبني بر سرقت خودروي مذکور اعتراف کرد و گفت: مدتي پيش در محدوده تجريش اقدام به سرقت خودروي مذکور کرده و قصد داشته مدتي خودرو را در پارکينگ مجتمع نگه دارد و سرانجام پس از چند روز اقدام به فروش آن به مالخران کند.

به دنبال اظهارات متهم مالک خودرو با هماهنکي ماموران کلانتري 101 تجريش به کلانتري 163 ولنجک مراجعه کرده و پس از صورت جلسه خودرو به وي تحويل داده شد.

متهم با شکايت مالباخته به دادسرا معرفي شد و همچنين در بازرسي از خودروي مسروقه نيز تعدادي تجهيزات و لوازم داخلي خودرو کشف شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقا بالا ی شهر نشین هم بوده إإإإإإإإإإإ از پول حرام و دزدی چه خوش نشین بوده إإإإإإإإإإإإإإإ
عجب همسایه های کنجکاوی ... نیروی انتظامی باید بخشی از کارش رو به دست این مردم بسپاره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان