بازدید 2114

نتانیاهو: نمی‌توانم پیروزی کاملی را تضمین کنم

کد خبر: ۴۱۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴ 24 July 2014
خبرگزاری تسنیم:جنگ علیه نوار غزه کاست و گفت: نمی توانیم پیروزی کاملی را تضمین کنیم اما هرچه بتوانیم انجام خواهیم داد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بنیامین نتانیاهو که از ابتدای تجاوزگری در غزه از پیروزی و از بین بردن توانمندی‌های موشکی و زیربنایی مقاومت سخن می گفت، امروز در سخنانی در تل آویو تصریح کرد: نمی توانیم پیروزی کاملی را تضمین کنیم اما هرچه در توان داریم را انجام خواهیم داد.
او افزود: ما به عملیات نظامی در غزه برای بازگرداندن آرامش به ساکنان (فلسطین اشغالی) و رسیدگی به شبکه تونل ها (در غزه) ادامه خواهیم داد.
نتانیاهو گفت: اعضای جنبش جهاد اسلامی و جنبش حماس از اهداف ما به شمار می روند.
او همچنین تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل برای تشکیل کمیته ای به منظور تحقیق درباره جنایت های رژیم اسرائیل در نوار غزه را "سخیف" خواند.
وی درعین حال از حمایت انگلیس از رژیم اسرائیل قدردانی کرد و گفت: از انگلیس برای ایستادن در کنار خودمان و ادامه پروازهای شرکت هواپیمایی انگلیس به تل آویو تشکر می کنیم.
ارتش رژیم اسرائیل با وجود دو هفته حملات هوایی و زمینی و دریایی به نوار غزه نتوانسته است حملات موشکی مقاومت به مناطق مختلف فلسطین اشغالی بویژه شهر تل آویو و اطراف آن را متوقف کند.
همزمان نیز نیروهای زمینی ارتش رژیم اسرائیل در مناطق مرزی نوار غزه در نبرد با مبارزان فلسطینی متحمل تلفات و خسارت های زیادی شده اند به گونه ای که شماری از نیروهای تیپ گولانی که نیروهای نخبه این رژیم را تشکیل می دهند، کشته یا زخمی شده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار