بازدید 24533
۸

داعشی‌هایی که پرچم‌های مسلمانان را زیر پای له می‌کنند!

این روز‌ها، غزه تنها یک مکان جغرافیایی نیست. غزه که این سال‌ها، نماد و هویت بوده و هست، این روز‌ها به محک هم تبدیل شده است؛ برای آنانی که پرچم «لا اله الا ‌الله‌» در دست می‌گیرند و گلوی معتقدان به «لا اله الا الله‌» را می‌برند و پرچم آنان را در زیر پا‌هایشان له می‌کنند!
کد خبر: ۴۱۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶ 24 July 2014
این روز‌ها، غزه تنها یک مکان جغرافیایی نیست. غزه که این سال‌ها، نماد و هویت بوده و هست، این روز‌ها به محک هم تبدیل شده است؛ برای آنانی که پرچم لا اله الا ‌الله‌ در دست می‌گیرند و گلوی معتقدان به لا اله الا الله‌ را می‌برند و پرچم آنان را در زیر پا‌هایشان له می‌کنند!

به گزارش «تابناک»، گروهک تکفیری ـ بعثی داعش درست در روزی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را آغاز کرد، به حمص در سوریه حمله برد و حدود دویست تن را ‌‌فجیعانه‌ به قتل رساند.

گروهکی که همه ادعایش دولت اسلامی است، در‌‌ همان روز حمله عوامل صهیونیستی، به کشوری که حامی مقاومت علیه اشغالگری است، یورش برد؛ به مسلمانانی که اینک پرچمشان را این گروهک تروریستی به سرقت برده ‌و با آن لاف مسلمانی می‌زند.

این گروه که داعیه مسلمانان و مسلمانی دارد، چرا در‌‌ همان شب به جای اینکه نیرو‌هایش را به مرزهای فلسطین اشغالی ببرد تا از هم‌‌کیشان و هم‌مسلکان خود دفاع کند، ترجیح داد در راستای رژیم صهیونیستی با جبهه مقاومت درگیر شود؟!

این رهبر خود‌خوانده دولت اسلامی، با خود چه می‌اندیشد که همدوش و هم‌سنگر رژیم صهیونیستی به جبهه‌های مقاومت مسلمانان یورش می‌برد و همزمان پرچم محمد رسول الله را بر فراز دستان خود علم می‌کند؟

از سوی دیگر، در اوج حملات رژیم صهیونیستی به غزه ـ که به کشتن کودکان بی‌دفاع آن مرز و بوم منجر شده ـ و در آستانه روز جهانی قدس ـ که خروش یکپارچه مسلمانان جهان علیه اشغالگری صهیونیست‌ها را به دنبال دارد ـ اصحاب تکفیر و ترور پرچم‌های فلسطینی‌ها را زیر پای خود له می‌کنند و از فلسطین به ‌فتنه یاد می‌کنند تا خود را قانع کنند که نباید با رژیم صهیونیست وارد کارزار شوند!

اصحاب ترور و تکفیر که نقشه‌های بی‌مرز و خیالی برای خود ترسیم می‌کنند، گویی فراموش کرده‌اند که غزه هم بخشی از جهان اسلامی است که آنان مدعی آنند و برای آن تا کنون خون هزاران هزار مسلم را بر زمین ریخته‌اند!

نکند مصلحت بزرگتری در کار است‌ و کسانی که داعش و داعشیان را به نزاع فرقه‌ای و تکفیر و ترور فرستاده‌اند، آنان را راهنمایی کرده‌اند که رژیم صهیونیست خط قرمز آنان است. رسالت آنان کشت و کشتار در دنیای مسلمانان است و نه ایستادگی در مقابل تجاوز و اشغالگری، که اگر تجهیزات نظامی عربستان و قطر و ترکیه به جای اینکه بر سر مردم مسلمان عراق و سوریه آوار شود، به جنگ اشغالگران صهیونیست می‌رفت، اکنون اوضاع غزه این گونه نبود.

غزه محک رسوایی خلافت‌نشینانی داعشی است که خود زمین مسلمانان و مسیحیان عراق و سوریه را غصب و اشغال کرده‌اند! تردیدی نباید کرد که دو غاصب و دو اشغالگر با هم درگیر نخواهند شد و هرچند نه به ظاهر که در باطن، دست در دستان هم خواهند داشت؛ گروه‌هایی که حامیان یکسانی دارند و هر دو از یکجا تغذیه می‌شوند، کجا می‌توانند بر هم و بر ولی‌نعمتشان بشورند؟!

غزه و تحولات آن سنگ محکی است بر اصحاب ترور و تکفیر که با پرچم لا اله ‌الا الله، گلوی مسلمانان را می‌برند و نسبت به صهیونیست‌ها خاموش و مهر بر دهانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۲
انتشار یافته: ۸
از روز اول معلوم بود که داعشیها همون صهیونیست های دو آتیشه هستند که با لیاس وپرچم اسلام دارند جنایت میکنند
به نام الله،سلام بر شرف و انسانيت!
جاي تعجب نيست چرا كه داعش و امثالهم ، خود زائيده نامشروع و دست پرورده آمريكا ، اسرائيل و ديگر مستكبرانند.
آنها نه تنها مسلمان نيستند كه تبري بزرگ براي ريشه كن كردن اسلام اند.
آنها هم به مانند اسرائيلي ها و امثالش ؛ "اولئك كالانعام بل هم اضل" اند و دست اربابانشان را در ارتكاب جنايات و وحشيگريها ، از پشت بسته ، بلكه پيشي هم گرفته اند.
به اميد نابودي تمام فتنه ها و فتنه گران در دنيا به ويژه دنياي اسلام.آمين يا الله.والسلام.
صهیونیسم و داعش دو روی یک سکه اند وحامیان اصلی آنها عربستان و قطر و امارات و ترکیه فرصت طلب به سرکردگی آمریکا است
امیدوارم که این داعشیهای حیوان صفت زندگی دولت مردان ترکیه وعربستان را هم نابود کنند.
تابناک عزیز دکمه های رای رو بجای تمرکز در وسط به گوشه ببرید تا اشتباها رای داده نشود مثلا من با موبایل میخوام روی مثبت کلیک کنم اشتباها منفی لمس میشه
همه با هم در روز قدس نشان خواهیم داد که قدس پاره تن اسلام است.

غزه خط مقدم جبهه اسلام علیه کفر است.
روزهای تیره و تاری در انتظار گروه تروریستی داعش خواهد بود انشاالله
داعش که مسلمان نیستن یه سری غارتگرن که آبروی اسلام رو بردن و یه جورایی مثله مغولا میمونن که فقط خرابی به بار میارن..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل