بازدید 6473

ادعاي قاتل مهدي كوچولو براي رهايي از زندان

کد خبر: ۴۱۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ 24 July 2014
زن جوان كه 11 سال قبل در اقدامي جنون‌آميز كودك دو ساله خود را به قتل رسانده بود در نامه‌يي به قضات جنايي درخواست كرد براي درمان به خارج از زندان منتقل شود.

به گزازش اعتماد، 18 شهريورماه سال 82 زوج جواني با مراجعه به ماموران پليس از ربوده شدن پسر دو ساله‌شان خبر دادند.

 نرگس- مادر كودك – به ماموران گفت: امروز از ميدان امام حسين به خانه باز مي‌گشتم كه در كوچه‌يي خلوت دو موتورسوار با تهديد و زور مهدي دو ساله را ربوده و همراه خود بردند. پس از اين شكايت پرونده‌يي در پليس آگاهي تشكيل و تيمي از ماموران تحقيقات در اين زمينه را آغاز كردند.

كارآگاهان براي كشف سرنخ‌هايي از دو مرد آدم‌ربا راهي محل حادثه شده و در جريان بررسي‌هاي خود متوجه شدند محلي كه نرگس مدعي است فرزندش را در آنجا ربودند كوچه‌يي بن‌بست است و آدم‌ربايان به هيچ عنوان در آنجا نمي‌توانستند مرتكب ربودن پسر دو ساله شوند.

 از سوي ديگر تحقيقات محلي نشان داد نرگس دو روز قبل پسر خود را همراه مردي براي درمان به بيمارستان برده بود اما وقتي مسوولان بيمارستان خواستار مدارك شناسايي پدر اين كودك شدند آنها اقدام به فرار از آنجا كردند.

 در ادامه نرگس و همسرش به بيمارستان منتقل شده كه مسوول پذيرش بيمارستان پس از مشاهده آنها اعلام كرد نرگس همراه مرد ديگري كودك خردسال خود را به بيمارستان انتقال داده بود.

زن جوان كه ديگر هيچ راهي براي فرار از بيان حقيقت نداشت لب به اعتراف گشود و گفت: مدت‌هاست با پسر جواني كه در كوچه‌مان مغازه پارچه‌فروشي دارد ارتباط پنهاني دارم. روز حادثه پسر جوان به خانه‌مان آمد و وقتي او آنجا را ترك كرد مهدي شروع به گريه كرد يك لحظه كنترلم را از دست داده و با روسري او را خفه كردم بعد هم جنازه را به بهشت زهرا برده و روي يك صندلي قرار داده و به خانه بازگشتم براي اينكه كسي متوجه ماجرا نشود به دروغ ادعا كردم كه مهدي را ربوده‌اند.

كارآگاهان سپس راهي بهشت زهرا شدند و دريافتند روز جنايت جسد كودك خردسال از سوي كارگران بهشت زهرا كشف و به سردخانه انتقال داده شده بود. پزشك جنايي نيز بعد از معاينه جسد علت مرگ او را خفگي اعلام كرد.

پرونده نرگس با توجه به حساسيت ايجاد شده در جامعه به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد كه در جلسه رسيدگي همسر او رضايت خود را به عنوان اولياي دم اعلام كرد. قضات دادگاه نيز با توجه به رضايت اولياي دم زن جوان را به هشت سال زندان از جنبه عمومي جرم محكوم كردند. با اعتراض زن جنايتكار پرونده به ديوان عالي كشور فرستاده شد كه قضات ديوان عالي كشور حكم قصاص را تاييد كردند.

نرگس پس از گذراندن مدتي از دوران محكوميت خود با ارسال نامه‌يي به دادگاه مدعي شد دچار مشكلات روحي و رواني شده و حضورش در زندان باعث تشديد بيماري‌اش خواهد شد به همين خاطر درخواست كرد مدتي را براي درمان خارج از زندان باشد. با موافقت قضات زن جوان آزاد و پس از پايان دوران درمانش دوباره به زندان انتقال داده شد.

در حالي كه هنوز محكوميت نرگس به پايان نرسيده است وي با ارسال نامه‌يي به قضات دادگاه درخواست كرد براي درمان دوباره به خارج از زندان منتقل شود. قضات دادگاه نيز پس از بررسي اين درخواست براي تصميم‌گيري وارد شور شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۴
در گزارش امده كه:
"قضات دادگاه نيز با توجه به رضايت اولياي دم زن جوان را به هشت سال زندان از جنبه عمومي جرم محكوم كردند. با اعتراض زن جنايتكار پرونده به ديوان عالي كشور فرستاده شد كه قضات ديوان عالي كشور حكم قصاص را تاييد كردند"

اگر حكم قصاص تائيد شده پس چرا داره دوران محكوميتش را داره ميگذارنه؟ ضمنا نرگس شوهر داشته و با پسر جواني رابطه پنهانى داشته؟؟؟ و همسرش با علم به اين قضيه رضايت خود را به عنوان اولياي دم اعلام ميكنه؟؟؟ عجب همسر با غيرتى!!!
محکومیتش 8 سال بوده . بعدش میگین 11 ساله تو زتدانه و محکومیتش پایان نیافته !!!!!!
پاسخ ها
فریبرز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
نگفتند 11 سال تو زندان بوده . بلکه 11 سال پیش اتفاق افتاده . یعنی از زمان اتفاق تا زمان محکومیت یعنی ابتدای زندان حدود 4 تا 5 سال و شاید هم بیشتر وقت تلف شده .
خاک بر سر همسرش کنن که رضایت داده هم پسرش رو کشته هم با یکی دیگه ارتباط داشته...من بودم اجازه نمیدادم قصاص بشه خودم می کشتمش خاک بر سرت بی غیرت
زن هم خیانت کرده و هم جنایت و شوهرش رضایت داده ؟!!! مگه میشه همچین چیزی؟
بهشت زیر پای تمامی مادران نیست ...لیاقت می خواهد وبس
اینجور آدما را باید بیشتر از اینها مجازات کنند
صحنه سازیش تو حلقش
چه شوهر بی غیرتی .من بودم رضایت نمی دادم.اعدام نشه و حبس ابد حقشه مادر بی رحم خیانتکار..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
خدا نکنه کسی جای اون مرد باشه! من یک زنم اما از همچین مرد بیغیرتی حالم بهم خورد. شاید خودشم بله..... برای همین غیرت نشون نداد
...در جلسه رسيدگي همسر او رضايت خود را به عنوان اولياي دم اعلام كرد. قضات دادگاه نيز با توجه به رضايت اولياي دم زن جوان را به هشت سال زندان از جنبه عمومي جرم محكوم كردند.
عجب مرد با غیرتی بوده طرف خاک بر سر بچه ات را کشته گذشت کردی از ارتباط زنت با این مرد چطور می خواهی بگذری؟؟؟
در هر صورت در زندگی اجتماعی بعلت مشکلات شاید این موارد پش بیاید دستگاه قضا با دانش بیشتری در حال پیگیری مسئله هست هرچه شده صحیح است شاید پشیمان باشد و بتواند بقیه عمر را خوب زندگی کند
الان این موضوع مگر زنای محصنه با جزای سنگسار حساب نمی شه؟
ای بابا!!! گیر دادید به شوهره!!!
خب اونم یکی مثل پسر پارچه فروشه بوده دیگه!!!!!
اینقدر گیر ندید ..........
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل