بازدید 5925
۱

نجات کودکي 5 ساله در تصادف زنجيره اي خودروها

کد خبر: ۴۱۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ 24 July 2014
برخورد شديد پنج دستگاه خودرو سبک و سنگين با يکديگر در غرب بزرگراه آزادگان، باعث گرفتار و مجروح شدن سرنشينان دو خودرو سواري شد.

به گزارش مردم سالاری، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني در ساعت 23:10 سه شنبه شب با دريافت خبر وقوع اين حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه 76 و هم چنين گروه امداد ونجات 8 را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، چهارراه پيکان شهر اعزام کرد.

سلمان شهبازي، افسر آماده منطقه يک آتش نشاني تهران در مورد اين حادثه گفت: در برخورد شديد سه دستگاه کاميون و دو دستگاه سواري با يکديگر، تعدادي از سرنشينان آن در درون خودروها محبوس شده و قادر به خروج از آنها نبودند.

وي افزود: آتش‌نشانان بي درنگ پس از ايمن سازي محل و قطع سيستم برق خودروها جهت جلوگيري از حوادث احتمالي ديگر با بکارگيري تجهيزات ويژه نجات در حضور عوامل اورژانس درب خودرو هاي سواري را برش داده و رانندگان وسرنشينان گرفتار را از داخل خودروها خارج کرده و براي انتقال به مراکز درماني تحويل عوامل اورژانس دادند.

شهبازي در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان همچنين توانستند با استفاده از ابزارهاي نجات، دختر بچه 5 ساله اي به نام ساجده-ح که درون يک خودروي سواري به صورت کاملا خطرناک محبوس شده بود را زنده بيرون آورده و تحويل عوامل اورژانس دهند.

اين افسر آماده آتش نشاني در خاتمه اظهار داشت: علت وقوع اين حادثه شديد رانندگي از سوي پليس راهور تحت بررسي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از ساعت ۱۲ شب به بعد اگه کامیونها در خیابانهای شهر رفت و آمد کنند یعنی تصادفات منجر به مرگ.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها