بازدید 4965
۱

غرق شدن 2 جوان در کانال آب سوگيلي مياندوآب

کد خبر: ۴۱۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ 22 July 2014
فرماندار مياندوآب از غرق شدن دو جوان در کانال آب سوگيلي مياندوآب خبر داد.

به گزارش ابتکار، سيف‌الله مطلبي اظهار داشت: دو جوان در روستاي سوگيلي شهرستان مياندوآب به دليل سهل‌انگاري جان خود را از دست دادند.

وي افزود: با وجود نصب تابلوهاي هشدار دهنده اين دو نفر که يکي از آنها اهل روستاي سوگيلي شهرستان مياندوآب و ديگري اهل شهرستان بوکان بود در کانال آب اقدام به شنا کردند که هر دو جان خود را از دست دادند.

 فرماندار مياندوآب گفت: بلافاصله پس از اطلاع اهالي روستاي سوگيلي نيروهاي امدادي هلال‌احمر، نيروي انتظامي و اکيپ‌هاي امدادي به منطقه اعزام شدند.

مطلبي اظهار داشت: نيروهاي امدادي با تمام تجهيزات و وسايل غواصي اقدام به جستجو کرده و در نهايت اجساد اين دو جوان را کشف و براي بررسي تحويل مراجع ذي‌صلاح دادند.

وي افزود: کانال آب روستاي سوگيلي در شهرستان مياندوآب واقع شده که سالانه بر اثر بي‌احتياطي مردم چندين نفر جان خود را در اين منطقه از دست مي‌دهند. فرماندار مياندوآب با توصيه به شهروندان شهرستان مياندوآب و عموم مردم، خواستار خودداري از ورود به رودخانه‌ها، کانال‌هاي آبرساني و سدها شد.

مطلبي تصريح کرد: علائم هشدار دهنده و نصب تابلوهاي خطر براي فريب نبوده بلکه تمام مسئولان و کارشناسان به جهت خطرناک بودن آن منطقه اقدام به نصب تابلوهاي خطر مي‌کنند، پس از عموم مردم خواستاريم نسبت به نصب تابلوهاي هشدار دهنده بي‌تفاوت نبوده و آن را جدي بگيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خدا رحمتشون کنه...
انشالله دیگه شاهد همچین اتفاقات ناگواری نباشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار