بازدید 8487
۳

حمایت آشکار مرکل از جنایات صهیونیست‌ها

واکنش غربیها به حملات هوایی صهیونیست ها علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد و صدراعظم آلمان در اظهاراتی به صراحت از این تجاوزات حمایت کرد.
کد خبر: ۴۱۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰ 18 July 2014
واکنش غربیها به حملات هوایی صهیونیست ها علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد و صدراعظم آلمان در اظهاراتی به صراحت از این تجاوزات حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی تاکید کرد که سازمان ملل اقدامات لازم را برای کمک به فلسطینیان در زمان جنگ غزه انجام نداده است و تنها سکوت اختیار کرده است.

اردوغان ضمن انتقاد از صهیونیست ها به دلیل اقدامات تهاجمی خود علیه نواز غزه تاکید کرد که دولت یهود در تلاش برای نسل کشی سیستماتیک علیه فلسطینیان در غزه است.

اردوغان همچنین اسرائیل را تهدیدی برای صلح در خاورمیانه خواند و گفت مصر به دستور اسرائیل راه رسیدن کمک‌ های بشردوستانه به نوار غزه را مسدود کرده است.

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نیز در نشست خبری امروز جمعه در برلین در اظهاراتی که نشان از سرسپردگی آلمان به صهیونیست ها دارد، تاکید کرد سلاح‌ های جدیدی در دست نیروهای حماس بوده که علیه اسرائیل بکار برده می شوند و تل آویو حق دفاع از خود را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
خجالت آوره!
مرکل با اينکه از يهود و اسرائيل متنفر است فقط فقط از ترس اينکه مبادا يهودي ها درباره هولوکاست چيزي بگويند .. چون حقيقت آنست که اگر هولوکاستي بوده است تاوان آن اينست که ايالت ساکسني يا بايريش در آلمان به عنوان غرامت به يهودي ها داده شود! اما وي و اسلاف وي در آلمان هميشه بر دور نگهداشتن آلمان از اين موضوعات با حمايت ضمني از اسرائيل اين خطر را رفع کرده اند و الا اگر اسرائيل از بين برود مثل حالا که آلمانهاي از کشته شدن سلفي هاي آلماني در سوريه و عراق و عدم برگشت آنان استقبال ميکنند با همين سياست از اسرائيل حمايت ميکنند (گته کرد در بلخ آهنگري ...) و الا اگر فلسطيني ها بتوانند دولت اسرائيل را چپه نمايند تشکيل دولت اسرائيلي داخل کشور آلمان به عنوان غرامت جنگ جهاني دوم براي يهوديان اجتناب ناپذير است ..
آدم یاد فیلم چقدر می گیری گریه کنی میافته . . خجالت هم خوب چیزیه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل