بازدید 46492

مرگ هولناک پسر مزاحم

کد خبر: ۴۱۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ 10 July 2014
پسر جوان مزاحم خواهرش را در اقدامی هولناک با ضربات چاقو و شلیک تیر به قتل رساند و سپس خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش خبر مفقودی پسر جوانی به پلیس آگاهی شهرستان قصر شیرین اعلام شد.

به دنبال این موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی سریعا برای پیدا کردن پسر جوان اقدامات خود را آغاز کردند و 24 ساعت از تحقیقاتشان نگذشته بود که پسری به نام «ناصر» با حضور در پلیس آگاهی پرده از راز قتل پسر مفقود شده، برداشت.

پسر جوان به کارآگاهان گفت: پسر مفقود شده که «حجت» نام دارد، مدتی بود که برای خواهرم مزاحمت ایجاد می کرد و تذکرات من و خانواده ام نیز بی فایده بود و او همچنان به مزاحمت های خود ادامه می داد.

وی افزود: شب حادثه او را به بهانه صحبت کردن به خارج از شهر کشانده و ابتدا با ضربات چاقو او را در موقعیتی مناسب زمینگیر کردم و سرانجام با شلیک تیر به سرش از مرگش مطمئن شدم و سپس جسد را در همان حوالی رها کردم و گریختم.

به دنبال صحبت های ناصر، ماموران به محل حادثه در کیلومتر پنج جاده قصرشیرین - سرپل ذهاب رفته و ضمن کشف جسد مقتول، ادوات بکار رفته در قتل شامل یک قبضه سلاح کمری و چاقو را نیز کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مرزبانی رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اعلام این خبر، افزود: تحقیقات از متهم کماکان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۰۹
انتشار یافته: ۱۳۳
دمت گرم پهلوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
خدایی مردم ما چشونه؟ یکی ادم کشته بقیه تشویقش میکنن!
شما نه اطلاعی از سن مقتول دارید. نه میدونید این مزاحمت در چه سطحی بوده. .. نه اصلا معلومه ادعای قاتل تا چه حد صحیحه. .. شاید مقتول اعمالشو نه از روی مزاحمت بلکه از روی علاقه انجام میداده. همین که مقتول همراه قاتل به بیرون شهر رفته نشان از این موضوع است که مقتول به قاتل اعتماد داشته و این دو قصد صحبت داشتند. و سپس میرسیم یه مرگ فجیع با سلاح سرد و گرم!
واقعا برای افرادی که مثبت دادند. متاسفم! به کجا میرویم؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
منطقی باش دوست عزیز.اگه از فردا هر کسی یکی رو کشت سعی کنه یک داستان ناموسی تعریف کنه و بقیه هم تایید کنند که سنگ روی سنگ بند نمیشه.از این فرصت خاطر جمع باشید بیشتر از همه خلافکارها استفاده می کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
ناموس کیلویی چنده؟
ای قیصر کجایی که داش تو کشتند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
مردم دیوانه اند
سیدعلی محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
باغیرتی مرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
ایول دمت گرم باغیرت...
امیر احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
واقعا خجالت داره از این همه مثبت ها. نفس کار که مزاحمت ناموسی بوده اشتباه و قابل برخورد هست شکی نیست ولی مگه جنگل که هر حیوانی هر کاری خواست انجام بده البته که در صورت عدم بخشش اولیا ئ دم چوبه اعدام در انتظار این مفلوک است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
طرز فکر افرادی که مثبت دادند برام جالبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
شاید راه کار قانونی کمی طولانی باشه اما قطعا مفیدتر هستش .
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
وقتی قانون وجود نداره این وضع رو میبینیم
باید قبول کرد قوانین ما درمورد مزاحمت های ناموسی و دزدی بشدت ناعادلانه هستند و اصلا و ابدا پیشگیرانه نیستند
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
فرشاد درست میگه. یا باید انگ بی غیرتی رو به جون بخریم یا در مقابل مزاحمان عکس العمل نشون بدیم چون قانون هیچ کاری نمیکنه یا خیلی جزیی هست. مثلا به نظر شما کسی رو که تو خیابون به زن آدم متلک بندازه چکارش میکنن؟؟؟ تقریبا هیچی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
نشانه های مثبت اخلاق ناموسی(غیرت) در جامعه باید چنان بالا باشد که نوعی مصونیت در جامعه بیافریند.اگر واقعه مزاحم بوده حقشه.افرادی که مخالف هستند اگر با مزاحمت برای خواهرانشان مشکلی ندارند میتوانند به مزاحمین اطلاع رسانی کنند تا دیگران مصون بمانند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
بابت اینکه مردانه به پلیس مراجعه کرده دمش گرم اما بابت کار اولش خیلی نامردی کرده شاید آن جوان نیتش خیر و ازدواج بوده و اگر مزاحم هم بود باز باید به پلیس مراجعه می کرد
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
اعدامش کنن تا بفهمه که مزاحمت ایجاد کرد نزنن بکشنش!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
بابا هر کاری مجازات خاص خودشو داره.این فرد میتونست بره شکایت کنه دادگاه یا نیروی انتظامی نمیدونم یا یکیشون یا هر دوی این مراکز تا درست به جرم اون فرد رسیدگی بشه .کسانی که میگید ایول با غیرت و تقدیر میکنید.
وقتی قانون درست و حسابی و بازدارنده به معنای واقعی تو این زمینه ها وجود نداشته باشد مردم مجبور میشوند خودشان دست به کار شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
خشونت !! خشونت !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
دقیقن همینطوره . علت دیگری نداره
خدا قبول كنه
وقتی مردم جواب درخوری در صورت شکایت از مزاحم رو نمیگیرند, وقتی مردم حق خودشون رو در صورت شکایت به مراجع قانونی نگیرند خودشون دست به کار می شوند, یا کشته میشوند یا می کشند,!
پاسخ ها
غـــــــــز ل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
دوست خوبم گفته ی شما درست و به جا لیکن همیشه هر کنشی واکنشی به اندازه ی خودش داره می تونست به چهارچوب دادگاه پناه ببره و اگه میخواست برخورد کنه با چند تا دوست وی را کتک می زدن نه مرگ!
مگر اینکه خدای ناکرده دست درازی از کشته شده بروز کرده باشه
تحقیقات از متهم کماکان ادامه دارد!
دیگه به چی می خوایند اعتراف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
به گردن گرفتن باخت برزیل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
چهار تا قتل دیگه رو زمین مونده میخوان ببینن خودش با زبان خوش میگه که اونها هم کار خودش بوده یا نه !!
چرا هولناک!!!! اگر قوانین دراین خصوص شفاف وکارا نباشد این اتفاق ها عادیست مزاحم نوامیس مردم باید به درک واصل شود
پاسخ ها
سیدعلی محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
گویا بعضی ها تواقع دارند مزاحمان نوامیس رو تکریم هم کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
همه ی انسان ها بایستی تکریم شوند!! قانون در مورد همه بایستی اجرا شود!! در ثانی مگه شما میدونین قضیه چی بوده که اینطور راحت نتیجه گیری میکنید!؟؟؟ مزاحمت داریم تا مزاحمت!!! مراحمت کلامی تا مزاحمت یدی و تا تهدید و عمل وحشتناک اسید پاشی!!
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
عمو جون این مملکت قانون داره! اینجوری نیست که من یه تفنگ دستم بگیرم هر کی مزاحم میشه رو تیر بارون کنم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
بابا مزاحم شدن حکمش اعدام نیست مگر موردی که تجاوز باشه
..سال قبل خواهرمن یه مزاحم داشت که تهدید به قتل کرده بود ولی هیچ مرجع قضایی از ما حمایت نکرد و ما هرروز نگران آسیب رسیدن به خواهرم بودیم و حتی یک بار به او حمله هم کرده بود.فقط شانس آوردیم که به خاطر موضوع دیگه ای مدتیه رفته زندان وگرنه شاید برادرهای من هم همین کاررو با مزاحم میکردن.بهتره قانون مناسبی تدوین بشه تا مردم عاصی نشن و خودشون دست به کار نشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
شما حتما از طريق قانوني اقدام نكرديد . عزيزم من وكيل هستم كوچكترين مزاحمت براي نواميسهفتاد و يك ضربه شلاق دارد . براي مراحل بعدي حتي مجازات تبعيد و اعدام و ..
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
وکیل جان, قانون هست , مجری نیست! وقتی میری شکایت میکنی, انقدر میبرن میارنت که خسته بشی بعد هم بی خیال بشی, تازه اگر پول کارشناس نگیرن و متهم نشی آخرش!
تفنگ از کجا اورده ؟؟

ولی حقش بود پسره ی مزاحم

حالم از مزاحما بهم میخوره
ایشالا بری ته جهنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
آخی عزیزم تو روحیه خودتو خراب نکن حالا
نازی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
چقد خندیدم با این کامنت :))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
بد،بد،بد.
ایش...
فکر کنم اعدامش کنند اما به نظر من حقش چندسال زندان است
پاسخ ها
ALEN
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
یاسد به عنوان قهرمان ملی آزادش کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
قتل عمد اگر بوده باشه سزاش زندانه؟
حقشه
دمت كرم غيور كرمانشاهي
پاسخ ها
سیدعلی محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
کردها واقعا غیورند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
با احترام تمامی اقوام ایرانی و به ویژه کردها این غیرت نیست!! این حماقت و تعصب است!! اگرچه این موضوع در تمامی اقوام ایرانی متاسفانه ک یا زیاد وجود دارد!!
کردها تو مسائل ناموسی با کسی شوخی ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
متاسفانه بسیاری از مشکلات ناموسی هم در بین آنها وجود دارد حتی اینجا در سوئد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
هیچکس شوخی نداره . شما آمریکا هم رفتی باز این حرفای عامیانه و سخیف را رها نکردی ؟؟!!
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
واسه بقیه که کم مشکل درست نمیکنن
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
آقای سوئد، بخاطر اینه که برخورد میکنند خیلیها ممکنه راحت از کنارش بگذرند اونوقت چیزی به چشم نمیاد. و ناشناس بعدی اینکه میگی هیچکس شوخی نداره که بازم حرف منو تکرار کردی، یعنی شما هم حرف سخیف زدی؟؟
دست امثال این برادر درد نکنه. خیلی خوبه وی رسما مورد تقدیر قرار بگیره . اونوقت شاید مزاحمین نوامیس مردم یک خورده گوشی دستشون بیاد. اگر قرار شه برای تقدیر از او هزینه ای پزداخت شه من امادگی شراکت در تامین هزینه را دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پولت را برای خودت نگهدار! اگر مجازات مزاحمت مرگ است پس مجازات قتل چی باید باشد؟ اگر هر کسی حق داشته باشد سرخود حکمی را صادر و اجرا کند پولت را برای مهاجرت به یک کشور قانونمند لازم خواهی داشت البته اگر زنده بمانی و بخاطر خطایی کشته نشوی! ضمنا اشتباه نکنی کار مزاحمت بسیار زشت و ناشایست است ولی مجازاتش مرگ نیست انهم بدست فردی غیر از مجری قانون.
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
عمو جون این ممکلت قانون داره. بگیرن اونو اعدام کنن بهترینه چون: (سزای مزاحم نوامیس = مرگ، سزای قاتل = مرگ)!
ما هم چند سال پیش یک مزاحم را تا مرگش زدیم و یک دهم دیه کامل دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
خدایی می ارزه اینطوری.خیال آدم راحته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پس دیگه در اداره پلیس و نیروی انتظامی و کلانتری و دادگستری را ببندیم ! چون مردم خودشان قانون را اجرا میکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
من اگر قاضی بودم غیر از یک دهم دیه که حکم کرده به طرف که تا مرگ کتکش زدید ،بدهید ، به پرداخت سه برابر دیه کامل در حق دولت بخاطر جنبه عمومی جرم شما محکومتان میکردم و طرف را هم بعد از بهبودی سه ماه به انجام خدمات عمومی اجباری محکوم !
بهر تقدیر اینگونه قتل ها بگونه ای سازندگی برای جامعه خواهند داشت . ز هر طرف کشته شود بسود جامعه عقل گرا خواهد بود . مزاحمت یعنی چه . مگر میشود بیکباره جوانی بی هیچ سابقه ای مزاحم آبجی بنده بشود . و اساسا نوع مزاحمت چگونه است . متلک پرانی بوده . انگشت سبابه به مکانی هدف گرفته شده . دو جوان دختر و پسر سر انجام در جائی . محلی با یکدیگر آشنا شده و نهایت سرانجام اش خواستگاری و ازدواج الی اخر . ولی اگر آبجی بنده آشنا شده . چه بسا بستنی هم با آشنای جدید خورده و از فقر او با خبر شده و دلش رفاه . تحصیلات بالاتر را میخواهد . حال جوان بستنی باخته میخواهد بفهمد چرا ایشان را پس زده اند . خان داداش وارد معرکه شده . اتفاقا شب قبل یک سی دی فیلم قیصر تماشا کرده . خان دائی هم کاری از دست اش بر نیامده .مگر میشود هر کس کاردی بدست بگیرد . اینگونه قتال گری راه بیاندازد . حال شده . یک مزاحم به درک واصل شده و یکنفر فضول خان محله هم بدنبال او . حالا من ماندم آبجی این اقا که در این شهر شهره شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
چی میگی ؟؟؟؟
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پس آبجی خودت این وسط چی شد؟
ALEN
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
چی میگی؟؟؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
من روزی چند تا کامنت و جواب منطقی و بدون حرف زشت و توهین میدم اما تابناک هیچکدوم رو منتشر نمیکنه اما این که معلوم نیست چی گفته و حرفای بدی هم توش بود رو خیلی راحت منتشر میکنه. تکلیفت با خودت معلوم نیست تابناک
آذربايجاني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
خون توراهم من گردن مي گيرم از طرف برادر كرمانشاهي مي فرستم پيش مزاحم قبلي
متاسفانه در همه ی زمینه ها دچار تناقض هستیم اگر به قانون اعتقاد نداری چرا خودت را تسلیم کردی؟ اگر به قانون اعتقاد داری چرا برای تنبیه فرد مزاحم به قانون مراجعه نکردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
شما تو سوئد تابناک میخونی؟
man
| Sweden |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
man ham tabnak mikhonam to soed.tabnak saite khobie.
ناشناس
| Sweden |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
خوشبختانه مثل بعضی تازه بدوران رسیده ها اصل و نصب خودمون رو فراموش نکردیم هرجا باشیم ایرانی هستیم و نگران اوضاع و احوال و مشکلات فعلی و مشتاق به پیشرفت و شکوفایی آتی مملکت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
اه چقدر سوئدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستانی که به این راحتی قضاوت میکنند مطمئنند که قتل به خاطر مسائل ناموسی بوده یا اینکه ناموس بهانه ای برای مسائل پشت پرده قرار گرفته ؟
در هر صورت کیفر مزاحمت برای نوامیس مرگ نیست و حدود آنرا قانون مشخص کرده.
پاسخ ها
ALEN
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
کیفر مزاحمت مکرر برای نوامیس دقیقا مرگه...
با سلام
مفسد في الا رض حكمش اعدام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
با چه جرائتی حکم اعدام یک نفر دیگه رو میدین؟؟ خدا ایشالا همه ی ما رو ببخشه به خاطر قضاوت هامون!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
با همون جرأتی که آدم قاتل داستان حکم قتل یک نفر رو (به جرم مزاحمت) داد و بعد هم برد توی بیابون کشتش. ما با همون منطق و قضاوت خود قاتل داریم براش اعدام حکم میکنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
من فکر کردم شخص مزاحم رو اعدام فرض کردین!! در مورد پسر قاتل هم داستان مشخص نیست و ما فقط یک خبر خوندیم راجع بهش!! ما در مقم قضا نستیم و از زاویای داستان هم بی خبریم!! البته قبول دارم که در اسلام حکم قاتل اعدام است!
یه مرد تو دنیا باشه خودتی دمت گرم بمیری هم مردونه مردی
...
چرا باید یک نفر برای کسی مزاحمت ایجاد کند ؟؟؟ و چرا هیچ مرجع قانونی جوابگو نباشد؟؟ چرا برخی مزاحمان از انواع تهدید ها استفاده می کنند؟؟ و چرا مردم اینگونه بی رحمانه (کسایی که کامنت گذاشتن) به موضوع نگاه میکنند؟ و چرا ازخودشان حکمی بدون اطلاع از نحوه ی مزاحمت می دهند؟؟؟؟؟(شاید عشق یک طرفه بوده، شاید موقع خواستگاری تحقیر شده بوده و شاید هم اوباشی بوده که صرفا هدفش مزاحمت بوده) ، چرا هیج کس از دیدگاه روانشناسانه و تربیتی به موضوع نگاه نمی کند؟؟ عامل این مشکلات روانی در جامعه ما چیست؟؟ قتل یک انسان دیگر موضوع ساده ای است که این گونه در ماه مبارک رمضان برای فردی دیگر صادر می کنید؟؟؟
پاسخ ها
kian
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
کاملا با شما موافقم، در بسیاری از این گونه موارد، شروع و ادامه یافتن مزاحمت و اختلافات ناشی از عدم مهارت های رفتاری دردختر و پسر می باشد، دختر به دلیل نداشتن مهارت در گفتن نه به شکلی محترمانه و پسر به دلیل نداشتن مهارت رویارویی با جواب نه، البته عکس این حالت هم فراوان رخ می دهد، نهایتا اینکه این موارد صرفا موضوعاتی رفتاری و مهارتی هستند اما کلا از کامنت ها مشخص هست که افراد روحیه انتقام رو از سایر موارد با این داستان مخلوط کرده اند.
بعضی از مجرمین برای اینکه بتونن در مجازاتشون تخفیف بگیرن موضوع رو ناموسی میکنن،به نظرتون از یک آدم عادی بر میاد اسلحه گرم تهیه کنه مشخصه که موضوع یک تسویه حساب شخصی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
حرف شما اگر در حد احتمال باشه قابل قبوله!! ولی این فقظ یک احتماله و شما نمیتونین حکم قطعی بدین!! ما فقط یک خبر خوندیم!! همین!!
آقايون غيرتي
كرم از خود درخته!!!
عجب غيرتي دمت گرم
دفاع ار ناموس کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
انشالله خدا ما رو ببخشه به خاطر قضاوت های اشتباهمون!!
دمش گرم این مزاحما را باید کشت .
خوب ترتیبشو دادی
مردی به خدا
نه تنها نباید مجازات بشه
بلکه باید مدال ملی بگیره
پاسخ ها
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
نشد که! قاتله ها! ملت قانون داره!
دقت کردید ... تو این چند تا خبر اخیر همش اسلحه ... من از یکی از دوستام 16میلیون طلب دارم یه ساله نمی ده ... حقیقتش فقط یادم رفته اسلحه ام رو کجا گذاشتم ... کسی اظافه نداره یه روز قرض بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
اول بدون اضافه رو چطور مینویسن بعد دنبال طلبت بیفت
فقط اعدام....مگه جنگل هست که هرکس هرکاری خواست بکنه...واقعا برای ان دوستی که لفظ پهلوان را به این جناینکار دادند متاسفم
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
خوب اسلحه نداری با اب میوه مسموم بیهوشش کنی با آتیشش بزنی بندازیش تو چاه چه میدونم مثل همه اینای که هر روز تابناک منتشر میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
معلومه خودتم مزاحمی ها
ALEN
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
درود بر این شیرمردِ پهلوانِ غیورِ ناموس پرستِ شجاعِ دلاورِ بی باک...
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
واقعا برا بعضی ها که میگن این جناب قاتل قهرمانه متاسفم! طرف زده یکی رو کشته اون وقت میگی قهرمان؟ اگه اینجوریه بچه های داعش هم قهرمان هستند! دارن از حق و حقوقشون دفاع میکنن!
دمت گرم حقش بوده بمیره
قتی قانون درست و حسابی و بازدارنده به معنای واقعی تو این زمینه ها وجود نداشته باشد مردم مجبور میشوند خودشان دست به کار شوند.
اصلا به من چه!
خسته نباشی, زدی یه مزاحم را کشتی, خودت را به کشتن دادی معلوم هم نیست بعد از تو چی سر خونوادت بیاد و خواهرت در نبودنت به چه راه بدتری بره
ایول مردی مرد
4 تا مزاحمو اینجوری ادب کنن حساب کار میاد دست بقیه
آدم بی شرف و بی ناموس رو باید کشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
آدم بی شرف و بی ناموس قطعا آدم بدیه!! ولی آیا حکمش اعدامه؟؟؟
ALEN
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
نتیجه:
جنگ جهانی سوم...انقراض بشریت!!!
قتل های ناموسی یک توجیه جدیده که خیلی هم باب شده بعضا رفتن دیدن طرف اصلا خواهر نداره سر یه موضوعی یا حساب و کتابی یا عمدا یا سهوا یکی به قتل رسونده حالا برای توجیه میاد یه سناریوی ناموسی خود ساخته هم تعریف میکنه چون جامعه ما نسبت به این موضوع حساسه و برای ایشون حق قائل میشه و دستگاه قضایی هم تخفیف در محازات لذا پلیس اگاهی کارشو خوب بلده و نسبت به ادعای ایشون تحقیقات خواهد شد
انشالله حق به حق دار برسد
پاسخ ها
غــــــــز ل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
ان شا الله که داد به دادخواه برسه
هیچوقت زود قضاوت نکنید
ایشون باید از طریق خواهرش این مسئله را حل میکرد! امان از وضع ظاهری بعضیادکترم که میرن انگار دارن میرن عروسی !!!!
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
تو هرچی باشی عاقل نیستی!
آخه از کجای مطلب فهمیدی وضع ظاهری خواهرش بد بوده؟؟؟گیرم که بد بود آیا باز حق داشت مزاحمش بشه؟؟؟
یکی ایشونو روشن کنه!
غــــــــز ل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
ندا جوا نشنیدی می گن کافر همه رو به کیش خویش پندارد ایشون به گمون بنده در کره ی مریخ زندگی می کنند و یا خانواده ی گرامی ایشون زیر سایه ی خدا از دید همگان پنهون موندن والا :|
اهالی استان کرمانشاه به غیرتمندی شهرت دارند.تعصبات شدیدی هم روی مسایل ناموسی دارند.زن ومرد هم نداره، همه همینطوریند.اما نشر یک خبر به صورت خلاصه درست نیست.باید تمام ماجرا رو می نوشتند تا بشه قضاوت کرد.در هر حال قتل و کشتن در هر حال و به هر دلیلی قابل توجیه نیست.اگرچه در این شرایط اجتماعی که حرمت همه چیز از بین رفته از جمله آزار ومزاحمت برای نوامیس مردم.
پاسخ ها
غــــــــز ل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
نه که ترکها و یا لرها و یا دیگر گروهها ی مردم و شهر به این ویژگی نامور نیستن؟؟
تندروی همیشه بده دنیا داره چوب همین تند رویها و نیرنگ نابکاران در بکارگیری به سود خود از این گونه آدمها رو می خوره .... :|
میتونست از راه قانونی اقدام کنه کارش به قتل هم نمیرسید
وقتی پای این آقا به دادگاه باز بشه به خاطر آدم کشتنش حتما پشیمان میشه.
قتل کار خوبی نیست اما اونایی که با حرکت این پسر باغیرت مخالف اند یک لحظه خودشونو جای اون بگذارند.... غرب با این حملات فرهنگی این بلاهارو سر جامعه ی ما اورد... جامعه ای که یه روزی همه ی مردا ناموس دیگران رو مانند ناموس خودشون میدانستند و حرمت هارو حفظ میکردند. چرا باید توی ایران ما این اتفاق بیفته ؟ چرا؟
حالا میفته زندان یا اعدام میشه و خواهرش ممکنه به روسپیگری کشیده بشه.
دمت گرم ! کاش همه مثل تو بودیم و شر مزاحمها را همین طور کم می کردیم .آن وقت جامعه گلستان می شد .
پاسخ ها
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
یه نیگا به عراق بنداز! دارن مزاحم هارو میکشن! جامعشون هم گلستونه!
پس گناه خواهر خودش چی میشه؟
اگر از خاطره ها نرفته باشد، قاتل خيابان كاج در سعادت اباد هم بالاى سر مقتول ايستاده بود و عربده ميزد كه "مسئله ناموسيه"  بعدش همين قاتل را كه ميخواستند اعدام كنند تعداد زيادى از شهروندان همراه خانواده با اجيل و نوشابه ساعتها منتظر اعدام قاتل در ملاء عام نشسته بودند. 
بعد از این همه تلاش پیامبران و معلمان اخلاق و مربیان و روانشناسان هنوز در قرن 21 برخی از ما انسان ها به جای اینکه با " گفتگو و تعقل " مشکلات خود را حل کنند همدیگر را میکشند!!!
گویا در خبر آمده تذکرات از سوی خانواده صورت گرفته و بحث مزاحمت هنوز ادامه داشته اینها نشانه اینه که قضا ما مشکل داره وگرنه اگر اونا مطمئن بودن در صورت مراجعه به دادگاه برخورد با این فرد می شد و رگ غیرت این بابا هم باد نمی کرد این اتفاق نمی افتاد
بخشش،لازم نيست اعدامش كنيد
پاسخ ها
ناشناس نشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
بخشش لازم نيست، اعدامش كنيد!
کیفیت مزاحمت مهمه . گاهی به "خواستگار سمج "میگن "مزاحم ناموس!" و یا شروع کننده دختر خانمه ،اما نهایتا به عنوان" پسر مزاحم " ختم میشه.
چه طوری مزاحم شده که به زدن و له کردنش قانع نشده شلیک کرده به سرش؟
فقط اعدام
فکر میکنی اگه شکایت میکرد طرف دست از کاراش برمیداشت؟با این کار کمتر کسی جرات میکنه مزاحم ناموس مردم بشه.دمت گرم مرد.زنده باشی باغیرت.
نبايد ميکشتش
نبايد ميکشتش
اصلاح شد چاپ کنید : بهتر است آموزش و پرورش برنامه هایی برای بهینه سازی ،نگرش، دانش و رفتار عقلانی جنسیتی برای مراحل مختلف تحصیلی داشته باشد ، که کرامت رفتار انسانی با کمک از آموزه های ادیان به ویژه تشیع ، ویافته های دانش روان و مغز و شناخت خصوصیات جنس کمال یابد و در نسلهای بعدی شاهد ناهنجایهای رفتار جنسیتی در دختران و پسران کمتر باشیم
کارش درسته.....تا دیگه کسی از این غلطها نکنه...
چقدر فقیه و صاحب نظر داریم اینجا.همینایی که در مورد مزاحمت نوامیس حکم مرگ را راحت صادر میکنن خودشون از همه مزاحمان مزاحم ترند
اونایی که از روی هوس مزاحم ناموس مردم میشن از نظر عقلی مشکل دارن
اگه قرار باشه نتیجه این کار قتل باشه وقانون درکار نباشه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه هرکگس برای خودش میشه قاضی وحکم اجرا میکنه پس خانواده اون جوون هم بیان تلافی کنن خوبه؟
کسی که مزاحم زن یا دختری میشود باید بدونی عاقبتش چیه.پسر مقتول دنبال شر میگشت با وجود تذکرات به کاراش ادامه میداد پس حقشه که کشته شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار