بازدید 3399

شگرد ویژه باند افیونی در ترانزیت پنهان مواد

کد خبر: ۴۱۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 24 June 2014
گردانندگان باند افیونی که محموله‌های خود را در بسته‌های کافئین و قهوه جاسازی می‌کردند در دام پلیس شهر قدس گرفتار شدند.

به گزارش ایران، سرهنگ «محمد شریفی نسب» جانشین رئیس پلیس شهر قدس گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر با به دست آوردن سرنخ‌های اطلاعاتی از فعالیت شبکه گسترده تهیه و توزیع افیون در سطح شهر قدس دریافتند این تبهکاران محموله‌هایشان را در پوشش‌های مختلف و بویژه بسته‌بندی کافه و قهوه وارد ترانزیت می‌کنند. 

وی افزود:  بلافاصله تیمی از مأموران وارد عمل شدند و با اقدامات گسترده‌ و  تحقیقات نامحسوس پلیسی همه اعضای باند افیونی را شناسایی کرده و تعقیب و مراقبت‌های ویژه را برای دستگیری آنان کلید زدند.

سرهنگ شریفی نسب افزود: تیم‌های اطلاعاتی با ردزنی‌ها دریافتند قاچاقچیان قصد توزیع گسترده حشیش‌ها را در سطح شهر دارند که خیلی زود محل تخلیه بار  افیون و مخفیگاه قاچاقچیان تحت کنترل قرار گرفت.

رئیس پلیس شهر قدس گفت: کارآگاهان که سایه به سایه در تعقیب عملکردهای مرموز اعضای این باند بودند خیلی زود مخفیگاهشان را محاصره کردند تا روزنه‌ای برای فرار آنان نماند. وقتی کلید عملیات دستگیری زده شد 3 مرد افیونی سوار بر موتور سعی کردند حلقه محاصره را شکسته و فرار کنند که مأموران با واکنش سریع توانستند فراری‌های افیونی را زمینگیر کنند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان 30 کیلو حشیش، یک خودروی شاسی بلند و یک موتور کشف و همه را توقیف کردند.

 این 3 سوداگر مرگ در بازجویی‌ها پذیرفتند مواد را در بسته‌های قهوه و کافه وارد شهر قدس کرده و سپس با بازاریابی نزد معتادان به فروش دست می‌زدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار