بازدید 3894

مواد فروش حرفه‌اي تهران با شليک تير دستگير شد

کد خبر: ۴۱۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴ 24 June 2014
پسر شروري که به طرز ماهرانه‌اي اقدام به فروش و توزيع مواد مخدر در سطح شهر تهران مي‌کرد،‌ شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، در راستاي اجرايي نمودن دستورات سلسه مراتب فرماندهي و برخورد بي‌امان و مقتدرانه با فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ اقدامات گسترده اطلاعاتي و عملياتي با محوريت پرسنل تجسس کلانتري نواب به اجرا در آمده و با بسيج کليه امکانات و بهره‌گيري از منابع اطلاعاتي نسبت به دستگيري فراگير و هدفمند و اثر گذار اقدام مي شود.

 به دنبال اين موضوع، ساعت 17:30 روز يک شنبه عوامل تجسس کلانتري در حين گشت زني و انجام اقدامات محوله در آدرس خ امام خميني متوجه فرد جواني به هويت «ستار» شدند که در بررسي و بازرسي بدني از اين فرد مقدار يک گرم شيشه کشف گرديد، با توجه به کشف مواد مخدر از اين فرد خواسته شد نسبت به معرفي صاحب جنس و فروشنده اصلي با ماموران همکاري نمايد، تا اينکه با تلفن همراه فروشنده اصلي تماس گرفته شد و مقرر گرديد مقداري مواد بر سرقرار حاضر کند. با توجه به اطلاعات ارائه شده از اين فرد و شناخت قبلي نسبت به پوشش نامحسوس محل اقدام شد، پس از حدود 20دقيقه انتظار فرد فروشنده با يکدستگاه موتور در محل حاضر و شناسايي شد.

اين متهم که بعدا خود را سامان معرفي نمود وقتي خودش را در محاصره مامورين ديد اقدام به فرار با موتورش نمود که ماموران راه را بر وي سد کردند و به داخل يک کوچه بن بست هدايت شد.

اين سوداگر مرگ باز هم به دستور مامورين توجهي نکرد و قصد زير گرفتن ماموران را داشت که جهت متوقف نمودن متهم، با توجه به قانون بکارگيري سلاح يک تير هوايي و يک تير جنگي شليک شد. تير دوم به لاستيک جلو موتور اصابت کرد و متهم در حاليکه مقاومت مي‌نمود دستگير و کنترل شد.

همچنين در بررسي از داخل موتور وي و زير باک مشخص شد اين فرد موادش را در يک قاب آهني گذاشته و بطور ماهرانه اي بوسيله آهن ربا به زير باک موتورش چسبانده که براحتي مورد شناسايي قرار نگيرد.

سرانجام مقدار 9 گرم شيشه و 3 گرم هروئين بصورت بسته بندي و آماده بفروش کشف و هر دو متهم تحت الحفظ به کلانتري دلالت داده شدند و موتور هم به پارکينگ انتقال گرديد.

سرهنگ سيدعباس نازرفتار رئيس کلانتري 108نواب درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: تير اندازي ماموران هيچ گونه خسارت جاني يا مالي در پي نداشت ،اين فرد دو گوشي تلفن همره نوکيا ساده داشت که دائما زنگ مي‌خورد و افراد پشت خط خواهان مواد مخدر و خريد از اين فرد بودند. گفتني است، در اين رابطه متهم پس از دستگيري جهت تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران پايگاه هشتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها