بازدید 4426
فراخوان تهیه ۳۰۰ بسته ماه رمضان

رونق سفره نیازمندان باشید

کد خبر: ۴۰۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲ 17 June 2014
سایت خیریه همت نوشت:

رسول مهربانی(صلی الله علیه و آله):

هر کس یک مؤمن روزه‏ دار را در این ماه افطارى دهد، پاداشى برابر با آزاد کردن یک بنده نزد خدا داشته، و مایه آمرزش گناهان گذشته وى نیز خواهد بود

سفره آسمانی نیازمندان روزه دار را رنگین کنیم

سلام و خداقوت

یکی از درسهای بزرگ ماه رمضان این است که با چشیدن گرسنگی و تشنگی، به فکر گرسنگان و محرومان و فقرا بیفتیم . DSC_0046در دعای روزهای ماه رمضان می گوییم : « اللهم اغن کل فقیر اللهم اشبع کل جائع  اللهم اکس کل عریان » . واقعا این دعا فقط برای خواندن نیست؛ برای این است که همه خود را برای مبارزه با فقر و مجاهدت در راه ستردن غبار محرومیت از چهره محرومان و مستضعفان موظف بدانند.

***

اگر یاد دوستان عزیز و بزرگوارباشد، ما از ابتدای تاسیس خیریه همت در دو نوبت اقدام به تهیه بسته های ویژه خانواده های نیازمند کرده ایم؛ یکی عید نوروز و یکی ماه مبارک رمضان.

اگر لطف خدا شامل حالمان باشد می خواهیم در آستانه ماه مبارک رمضان امسال و ضیافت الهی این اقدام را-درصورت امکان گسترده تر- تکرار کنیم.

لذا از همه دوستان عزیز و مهربان بویژه فعالان رسانه ای که مایلند در این اقدام الهی ما را یاری کنند و علاوه بر برخورداری از ثواب بی نظیر افطاری در برداشتن در زدودن غبار نیاز و فقر از چهره نیازمندان بزرگوار گامی بردارند، تقاضا می شود این پیام را به هر شکلی که صلاح می دانند به اطلاع آشنایان و دوستان خود برسانند و ما را در این مهم یاری نمایند:

هر که خواهد بدهد افطاری؛ بسم الله *** هرکه دارد سرهمراهی ما؛ بسم الله

با اجازه دوستان عزیز نیت می کنیم تا ثواب این کار ارزشمند را به مادران و پدرانمان- چه آنها که مهمان آخرتند و چه آنها که سایه سرمان هستند- هدیه می کنیم.

هدف گذاری: تهیه حداقل۳۰۰ بسته ویژه ماه مبارک

ارزش هر بسته: حداقل دو میلیون و سیصد هزار ریال

تذکر مهم:
در صورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

برای شرکت در این امر خیر به اینجا مراجعه کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار