بازدید 5205

کلاهبرداري با آلوئه ورا

کد خبر: ۴۰۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 17 June 2014
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت:« در پي مراجعه شهروندان مبني بر اينکه افرادي با پخش اطلاعيه هايي به صورت اينترنتي و کاتالوگ در سطح شهر در خصوص فروش بوته گياه آلوئه ورا اقدام به کلاهبرداري از آنان کرده، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. »

به گزارش ابتکار، سرهنگ حسين بيدمشکي، گفت:« با توجه به شکايات مطرح شده کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري با اخذ اظهارات شکات تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کردند که در تحقيقات اوليه مشخص شد سه برادر در ابتدا بدون طي کردن مراحل کسب مجوز اقدام به ايجاد شرکتي غير مجاز کرده اند. »

 وي گفت:« اين سه برادر با راه اندازي سايتي در اينترنت و پخش بروشور و کاتالوگ به صورت گسترده در سطح استان خراسان رضوي پس از جلب نظر مشتريان و فروش بذر گياه آلوئه ورا به هر يک از شکات به مبالغي بين ده تا پانزده ميليون تومان ‌اعتماد آنان را با وعده و وعيدهاي مختلف در خصوص خريد تضميني محصولات پس از به ثمر رسيدن گياه جلب کرده اند.

بيدمشکي در ادامه گفت:« در نهايت پس از مدتي کار و زحمت شبانه روزي شکات و به ثمر رسيدن محصول و مراجعه به شرکت، متهمان از خريد محصولات امتناع مي کرده و با اين روش توانسته اند مبالغي را از شکات کلاهبرداري کنند. »

بيدمشکي گفت:« با بررسي پرونده و پس از انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي، متهمان شناسايي و دستگير شدند. »

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در خاتمه با بيان اينکه تاکنون 18نفر شاکي در اين خصوص شناسايي و مبلغ کلاهبرداري به بيش از 13 ميليارد و 500 ميليون ريال رسيده است بيان داشت: «متهمان با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند. »
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی