بازدید 7988

مرد زن‌نما در سایت‌های همسریابی

کد خبر: ۴۰۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 17 June 2014
مردی که با معرفی خود به‌عنوان زن، مردانی را که در سایت‌های همسریابی به دنبال شریک زندگی خود بودند اغفال و از آنها اخاذی می‌کرد با تلاش ماموران پلیس فتای البرز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فرهیختگان، سرهنگ یزدان نیکنام، رئیس‌پلیس فتای استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه مرد جوانی به پلیس فتای استان البرز و اظهار شکایت مبنی‌بر اینکه از سوی یک سایت همسریابی در فضای مجازی اغفال شده و مورد اخاذی قرار گرفته است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

شاکی در تحقیقات تکمیلی ماموران بیان کرد: از طریق یک سایت همسریابی که در فضای مجازی بارگذاری شده بود، به دنبال شریک زندگی برای خود بودم که با دختری آشنا شدم که از نظر شرایط اخلاقی و زندگی کاملا با هم تفاهم داشتیم.

 به گزارش پلیس، سرهنگ نیکنام افزود: پس از مدتی که از این ارتباط اینترنتی بین مرد جوان و شریک اینترنتی گذشت، کاربر اینترنتی با ارسال ایمیلی از شاکی می‌خواهد در صورت تمایل به ملاقات حضوری با وی، چهار میلیون ریال به حسابش واریز کند.

وی بیان داشت: مرد جوان که تحت تاثیر سخنان به اصطلاح شریک آینده زندگی خود قرار گرفته بود و کاملا به وی اعتماد داشت، مبلغ مذکور را به حساب مورد نظر واریز کرد و طی تماس تلفنی از متهم خواست مکان و زمان قرارشان را مشخص کند که وی هرگونه تماس تلفنی و واریز وجه به حسابش را انکار کرده و تماس را قطع می‌کند.

رئیس‌پلیس فتای استان البرز گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد فضای مجازی دریافتند که متهم مردی است که با معرفی خود به‌عنوان زن و راه‌اندازی سایت‌های همسریابی، مردان جوان را اغفال کرده و از آنها اخاذی می‌کند.

 وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ماموران موفق شدند با به کارگیری شیوه‌های نوین کشف جرم و انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

 نیکنام تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا به جرم خود مبنی‌بر بارگذاری یک سایت همسریابی و معرفی خود به‌عنوان دختر اعتراف کرده و اقرار داشت که با جلب اعتماد مردان جوانی که به دنبال شریک زندگی خود بودند، از آنها می‌خواست به‌منظور آشنایی بیشتر و ملاقات حضوری به حسابش پول واریز کنند و به این صورت از آنها کلاهبرداری می‌کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳
کسی که تو سایت دنبال همسر و شریک زندگی بگرده اخر عاقبتش همین میشه اخه مگه اینترنت جای پیدا کردن شریک یه عمر زندگیه؟اونم تو اینجا که هیچی الکترونیکی نیست حالا همسریابی بخواد الکتریکی بشه هه هه.
ای بابا ، به نظرم نباید میگرفتنش . اون آقایون حقشون بود . آخه ادم شریک زندگیش رو از توی اینترنت پیدا می کنه؟!
شما چرا اینگونه مطرح می کنید کدوم آدم عاقل شریک زندگیشو توی سایت های همسر یابی انتخاب می کنه. شریک زندگی یا دست گرمی؟
معذرت ميخوام از حرفم, ولي نميشه نگم! آخه مالباخته يا خيلي خنگ بوده يا هدف و نيتش ازدواج نبوده, بلكه روابط خارج از چهارچوب ازدواج بوده. آخه چطور دختري(به فرض كه اصلا دختر باشه) كه اينقدر باهاش تفاهم داشته, برا ديدن بايد از آدم پول بگيره؟؟؟ در مخيله من نميگنجد!
فکر نمی کنید مشکوک میزنه.اخه کدوم ادم عاقلی برای دیدن شریک زندگی اینده خودش پول میده خوب میتونسته از طریق اینترنت عکسشو ببینه ولی ظاهرا شاه داماد نیت دیگری داشته.ضمنا این قسمت هم خدایی خیلی توپ بود " با به کارگیری شیوه‌های نوین کشف جرم و انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند"
ادمهاي احمق!!!
کاربر متخلف یک پروفایل داشته یا خودش مدیر سایت بوده؟ من فکر کنم یک پروفایل داشته فقط
عجب !!!!!! من كه ١٣ ساله ازدواج كردم اگر از شوهرم مبلغي بخوام كلي سوال جواب ميكنه براي چي ميخوام با اين كه زير يه سقف زندگي ميكنيم ! حالا چطور ميشه به يه نفر كه اصلا نميدوني كي هست اين همه پول بدي؟!!!!!!
برای 400000 تومن شکایت کردی چه حوصله ای داری بابا
باید اندازه 4 میلیون بدوی تا اون پول زنده بشه
فقط اعدام
سایت همسریابی که در فضای مجازی بارگذاری شده بود؟!! من فکر کردم توی قابلمه بارگذاری شده بوده. از اطلاع رسانی به موقع ممنونم.
بدنبال شریک زندگی!!!!!! اونم تو این سایت های اینجوری. یا نمی دونی شریک زندگی چیه، یا این سایت ها رو ندیدی....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها