بازدید 4147
۱

سرقت از پمپ بنزين با اسلحه!

کد خبر: ۴۰۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ 17 June 2014
رئيس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي از دستگيري سارقاني خبر داد که با جعل عنوان مامور از مردم سرقت مسلحانه مي‌کردند.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ محمد امين ارباب‌پور در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در ساعت 3 بامداد بيستم خرداد ماه سال جاري ماموران گشت کلانتري در حين گشت زني در محدوده خيابان آزادي دو نفر را در حال درگيري مشاهده کردند.

وي با بيان اينکه ماموران با حضور در محل حادثه و بررسي موضوع متوجه شدند که مردي به نام ناصر با خودروي 206 براي سوختگيري به پمپ بنزين مراجعه که با پرسنل جايگاه سوخت درگير مي‌شود گفت: در بررسي دقيق‌تر مشخص شد که از دهان متهم بوي تند الکل به مشام مي‌رسد و بر همين اساس اين فرد به اتهام شرب خمر دستگير مي‌شود. رئيس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي با بيان اينکه در بازجويي‌هاي صورت گرفته از وي ماموران متوجه مي‌شوند فرد ديگري نيز همدست متهم است که در پمپ بنزين خود را به عنوان مامور معرفي و اقدام به کشيدن اسلحه کرده که سريعا همدست ديگر ناصر که نادر نام داشت را سوار بر يک دستگاه خودروي ال 90 شناسايي و دستگير مي‌کنند.

ارباب‌پور با بيان اينکه در بازرسي از خودروي نادر يک قبضه اسلحه به همراه فشنگ جنگي کشف و ضبط شد گفت: متهم داراي يک عدد خشاب با 6 تير جنگي هفت و نيم ميليمتري به همراه 17 تير جنگي؛ يک عدد پوکه و مقدار 24 گرم ترياک به همراه داشت که متهمان پس از تشکيل پرونده به همراه اموال مکشوفه در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چه تکمیل هم بوده اسلحه، شرب خمر، حمل تریاک، سرقت و درگیری ساعت 3 بعد نیمه شب؛ مولتی اوباش که میگن اینه ها.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل