بازدید 41134

تولید مشروبات الکلی با پرچم ایران در برزیل

کد خبر: ۴۰۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ 10 June 2014
در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی خبرهای مختلفی از کشور برزیل، میزبان این رقابت ها به گوش می رسد. از تدابیر ویژه این کشور برای روزه داری فوتبالیست ها و اعتصاب کارکنان متروی یکی از شهرهای این کشور گرفته تا ادامه اعتراضات مردم برزیل و وجود تدابیر امنیتی شدید، همگی سبب شده تا این جام تحت شرایط خاصی قرار بگیرد.

به گزارش «فردا» در این بین یک اتفاق عجیب در این کشور رخ داده که به نظر می رسد مسئولان ورزش ایران به خصوص مسئولان فدراسیون فوتبال باید هر چه سریعتر پیگیر این موضوع باشند. از کشور برزیل خبر می رسد که یکی از شرکت‌های خارجی با پرچم کشورهای صعود کننده به جام جهانی ۲۰۱۴ مشروبات الکلی تولید می‌کند و این شرکت حتی با پرچم جمهوری اسلامی هم اقدام به چنین کاری کرده است.

البته فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای به تمامی شرکت‌ها و موسسه‌های داخل ایران هشدار داد که اگر بدون مجوز در تبلیغاتشان از جام جهانی استفاده کنند با آنها برخورد قانونی می‌شود و جریمه‌هایی سنگین در انتظار این شرکت‌ها خواهد بود. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال از برخورد فیفا با این شرکت‌ها خبر دادند و مدعی بودند که این عمل خلاف قانون است. اما این در حالی است که هنوز هیچ موضع گیری رسمی نسبت به شرکت تولید کننده مشروبات الکلی اتخاذ نشده و شکایتی نیز از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به فیفا ارائه نشده است.



تایید خبر از سوی یک مقام مسئول

در این خصوص معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: من هم جریان تولید مشروبات الکلی با پرچم ایران را شنیده‌ام و در حال جمع‌آوری مستندات در این زمینه هستیم. ما از شرایط تیم ملی باخبر هستیم و آنها از روحیه خوبی برخوردارند و تاکنون مشکلی از برزیل گزارش نشده و همه آنها آمادگی لازم را دارند.

سجادی در پاسخ به این سوال که گویا یک شرکت آلمانی مشروبات الکلی با پرچم کشورها تولید کرده که گفته می‌شود پرچم ایران نیز روی این بطری‌ها قرار دارد و آیا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری کرده‌اند، گفت: هر چیزی امکان دارد که رخ دهد و من نیز این موضوع را شنیده‌ام و قرار است مستندات لازم را در این خصوص جمع‌آوری کنند تا تصمیم قاطعی اتخاذ کنیم.

یک شرکت خارجی که ظاهرا آلمانی است، مشروبات الکی با پرچم کشورهایی که در جام جهانی حضور دارند تولید کرده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی نیز روی بطری این مشروبات به طور کامل حک شده است. عکسی از یکی از این بطری‌ها از طریق اینترنت در اختیار خبرنگار دانا قرار گرفت. در این خصوص امید می رود رئیس همیشه خندان فدراسیون فوتبال حداقل نسبت به این مسئله واکنش قاطعی از خود نشان بدهد و این شرکت را از ادامه تولید مشروب الکلی با پرچم مقدس جمهوری اسلامی باز دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار