بازدید 20306

مذاکره دو جانبه ایران و آمریکا، سه‌جانبه شد!

منابع نزدیک به مذاکرات به تابناک گفته‌اند: در این مذاکره دو دستور کار مشخص و مقید برای مذاکرات وجود دارد. بر پایه اطلاعات این منبع، قرار نیست در این دیدار درباره موضوع دیگری بحث شود و طرف ایرانی به آمریکایی‌ها اطلاع داده که تنها درباره این دو موضع مذاکرات را با آمریکایی‌ها انجام خواهند داد.
کد خبر: ۴۰۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶ 09 June 2014
مذاکره دو جانبه ایران و آمریکا، سه‌جانبه شد!بعد‌از‌ظهر دوشنبه، نخستین دیدار پیش‌بینی شده دو جانبه بین هیأت ایرانی به ریاست عباس عراقچی و هیأت آمریکایی به ریاست ویلیام برنز، برگزار خواهد شد تا دو طرف‌ با دو موضع کاری مشخص با یکدیگر دیدار کنند؛ دیداری که هرچند قرار بود دو جانبه باشد، اطلاعات نشان می‌دهد، به دیداری سه‌جانبه ‌تبدیل شده است.

به گزارش «تابناک»، در این دیدار که در راستای دیدار‌های دو جانبه ایران با دیگر کشورهای عضو گروه 1+5 برگزار می‌شود، از‌ ایران عراقچی، مجید تخت روانچی، حمید بعیدی‌نژاد، پژمان رحیمیان و داود محمدنیا، ‌حضور دارند و در مقابل‌ از آمریکا ویلیام برنز، معاون وزیر خارجه آمریکا، وندی شرمن، معاون وزیر خارجه‌، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی معاون رئیس‌جمهور، بروک امدرسون، معاون سابق نماینده‌ آمریکا در سازمان ملل، جیم تیم بی، مشاور ارشد کنترل سلاح و رابرت مالی، مشاور ارشد خاورمیانه در شورای امنیت ملی آمریکا خواهند نشست و مذاکرات را انجام خواهند داد.

منابع نزدیک به مذاکرات به تابناک گفته‌اند: در این مذاکره، دو دستور کار مشخص و مقید برای مذاکرات وجود دارد؛ نخست مذاکره درباره پرونده هسته‌ای ایران و دوم مذاکره برای رفع تحریم‌هایی که علیه ایران وضع شده است؛ دو موضوعی که تا حدی به هم پیوسته است.

بر پایه اطلاعات این منبع، قرار نیست در این دیدار درباره موضوع دیگری بحث شود و طرف ایرانی به آمریکایی‌ها اطلاع داده که تنها درباره این دو موضع مذاکرات را با آمریکایی‌ها انجام خواهند داد.

این منبع آگاه همچنین افزوده است، هرچند این دیدار‌ با حضور نمایندگانی بیشتری از آمریکا همراه است،‌ دیداری دو‌جانبه نیست و از اتحادیه اروپا مسئول سیاست خارجی آن یعنی کاترین اشتون هم حضور دارد؛ علاوه بر اشتون، دیگر مقام اروپایی که در این دیدار است، هلگا اشمید آلمانی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۲
اروپایی ها می ترسند آمریکا آنها را دور بزند
اروپایی ها می ترسند آمریکا آنها را دور بزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
اروپایی ها نوکر امریکا هستند والسلام
با آرزوی روز های بهتر برای ایران و ایرانی
مذاکرات منفیه شک نکنید مگر ایران تا تانکشم بده
دیپلمات واقعی به ظریف می گویند.برای حفظ منافع ملی با همه ی طرف ها گفتگو می کند
امام (ره) به اینا مثال گرگ رو داده بود! گرگ ها همیشه دور هم دیگه میخوابن که مبادا یکی از اونا به دیگری حمله کنه!
همشون مثل گرگ هستن
من که میگم مستقیم با آمریکایی ها صحبت و آشتی کنیم، روسها و انگلیسها رو هم برای همیشه از ایران بیرون کنیم. خلاصصصصص
ما با صیانت به رسالت دین مبین اسلام نیاز داریم برای پیشبرد اهداف بزرگ اسلام و ایران با کلیه کشور ها ارتباط داشته باشیم .
البته بجز رژیم صهیونیستی
با توکل با ذات اقدس الهی این مذاکرات به نتیجه مورد نظر ایران عزیز منجر خواهد شد
اینکه چهارجانبه شد(ایران-امریکا-انگلیس-المان)
محمدجان شما مطمئن باش آمريكائيان خيلي وقت پيش اين كا را كرده اند.
مطمئن باشید دیگر کشورهای ذینفع که از بی اعتمادی دو کشور سود برده اند از این نشست نگرانند و شیطنت ها آغاز می شود اما خدا کند به نتیجه دلخواه برسد تا کمتر کشورهای فریبکار دنیا از ما بهره ببرند
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی