بازدید 20788

وزیر علوم بار دیگر از رئیس جمهور تذکر گرفت

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از دومین تذکر رئیس جمهور به فرجی دانا در خصوص روند انتصابات در دانشگاههای کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ 08 June 2014
یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از دومین تذکر رئیس جمهور به فرجی دانا در خصوص روند انتصابات در دانشگاههای کشور خبر داد.

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره به خبرنگار مهر گفت: رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در آخرین جلسه این شورا بار دیگر به وزیر علوم در خصوص روند انتصابات در دانشگاهها تذکر داد اما وزیر علوم مانند گذشته از عملکرد خود دفاع کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با این روند بحث تغییر فرجی دانا پیش آید یا خیر، این جریان را در شرایط فعلی، غیرقابل پیش بینی ارزیابی کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه فضای شورا را روی هم رفته در این زمینه مثبت ارزیابی نکرد.

به گفته وی، انتخاب رئیس دانشگاه تهران در این جلسه از شورا مطرح نشد و از یک تغییر در این باره خبر داد و گفت: مقرر شد معرفی رئیس دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی همانند معرفی سایر روسای دانشگاهها انجام شود.

به گزارش مهر، فرجی دانا طی یک ماه گذشته دو بار از رئیس جمهور به دلیل عملکردش در خصوص نحوه تغییر روسای دانشگاههای کشور تذکر گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۲
در پی بررسی عملکرد وزرا توسط نزدیکان رییس جمهور و تغییر جدی سه وزیر (نعمت زاده فانی و گودرزی ) و جلسه عارف و روحانی با وساطتت هاشمی و سید حسن قرار شده روحانی از نیروهای عارف استفاده کند و عارف نیز در انتخابات با اصلاح طلبان متحد شود خبر ها حاکی است نورززاده رحیم عبادی و فایقی گزینه های پیشنهادی عارف برای این سه وزارتخانه هستند
واقعا انتظارات دانشگاهیان برآورده نشد. سیاست پسیو ( غبر فعال) ایشان در این مدت باعث شده که هیچگونه تغییرات در دانشگاهها اتفاق نیافتد. منظورم فقط تغییر رئیس دانشگاه نیست. توسعه علمی تقریبا متوقف شده است. سهمیه ارزی وزارت علوم برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی و منابع علمی پیگیری نشده است. بودجه تحقیقاتی دانشجویان دکترا اختصاص داده نشده است و نظارت بر دانشگاه آزاد رها شده که همچنان در دانشگاههایی که یک استاد ثابت ندارند در رشته های پیشرفته مهندسی دانشجوی کارشناسی ارشد بطور انبوه می نمایند و ...
تابناک عزیز خواهش می نمایم این خبر را منتشر نمایید. ما هم حق داریم نظرمان ارایه شود.
یعنی رییس جمهور از روسایی که منصوب شدن ناراضیه؟!
ایشان اسم نداشتند؟ حداقل به صورت اختصاری می نوشتید.
آخرش ما نفهمیدیم که آقای روحانی تحت تاثیر اصلاح طلبان است یا خیر ؟ آین شورای انقلاب فرهنگی همان باز ماندگان و طرفداران دولت پاک احمدی نژادی هستند.
درود بر فرجی دانا
وستان گرامی که نکات احساسی مطرح می کنید!! طرز فکر ایشان خطرناکتر از شخص احمدی نژاد یرای اسلام و ایران می باشد!! بکوشید با نقادی صحیح و روشنگری از ابتلای مجدد دین و مملکت به این بلا جلوگیری نمائید. به شکلی که در بدترین شرائط هم مردم گول عوام فریبی های ایشان و این طرز فکر را در قالب خدمت به توده مردم و دین و مقدسات نخورند!!!!
اون عضو از شوراي انقلاب فرهنگي كه جرات نداره اسمش رو بگه يا سمتش رو قطعا خبرش موثق نيست
یکی از مشکلاتی که جامه دانشگاهی از ان در رنج است تغییرات گسترده در دانشگاه ها بلاخص پس از انتخابات ریاست جمهوری و روی کار امدن وزیر جدید است متاسفانه طیف های خاصی در دانشگاه ها وجود دارد که همواره خود را پیروز انتخابات دانسته و با سهم خواهی در میحط دانشگاه به قلع و قم هم قطاران خود میپردازند و بانی تغییرات گسترده در مدیریت ان میشوند افشای به اصطلاح سو استفاده ها و سو مدیریت ها در زمان های متفاوت از سوی همین طیف ها است البته سوا از صحت و سقم انها فقط به التهاب محیط دانشگاه ها انجامیده است دانشگاه هیان هم پای ملت فهیم ایران اسلامی و در پرتو دولت اعتدال گرا امیدوار است با جلو گیری از سهم خواهی این عده قلیل خواهان ایجاد ثبات در محیط دانشگاه ها و بلاخص مدیریت ان است اینجانب به عنوان یک کارمند ساده یک دانشگاه معتبر جنوب غرب از اقای رییس جمهور درخواست مینمایم با جدیت نشاط و اعتدال را به جامعه دانشگاهی بازگرداند و برخی عناصر سهم خواه را از محیط دانشگاه خارج نمایید انشاالله
باید تند روهای باقی مانده در دانشگاهها و هر جای دیگری هستند فورا عوض بشن
اما کو گوش شنوا!
این عضو چه کسی هستند؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی