بازدید 54821
آخرین وضعیت جسمانی رییس مجلس خبرگان رهبری

آیت الله مهدوی کنی دچار عارضه قلبی شد

آیت الله مهدوی کنی دو ساعت پس از شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در پی حمله قلبی در بیمارستان بستری شد...حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با حضور در بیمارستان محل بستری آیت‌الله مهدوی‌کنی از ایشان عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان رئیس مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸ 04 June 2014
آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری در ساعت 15 چهارشنبه 14خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام امت  و پس از بازگشت به منزل دچار حمله قلبی و به بیمارستان بهمن منتقل شد.

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام والمسلمین میرلوحی، داماد آیت‌الله مهدوی کنی گفت که رئیس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان بستری شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وی در وضعیت کما بسر می‌برد یا خیر؟ گفت: حال ایشان مساعد نیست و در بیمارستان بستری هستند. فقط برای سلامتی ایشان دعا کنید.

همچنین ابراهیم انصاریان، رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی اظهار کرد: ایشان به کما نرفته‌اند اما عارضه قلبی که داشتند، تشدید شده است.

حضور رئیس‌جمهور در بیمارستان محل بستری آیت‌الله مهدوی‌کنی

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان با حضور در بیمارستان محل بستری آیت‌الله مهدوی‌کنی از ایشان عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان رئیس مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.

ﺣﺴﯿﻦ ﻓﺮﯾﺪون دﺳﺘﯿﺎر وﯾﮋه رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮری، ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم والمسلمین روﺣﺎﻧﯽ را در این عیادت ﻫﻤﺮاﻫﯽ ﻣﯽ‌ﮐﺮد.

همچنین حمیدرضا مقدم‌فر (معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران)، حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی (فرمانده کل ارتش)، حسام الدین آشنا (مشاور رییس جمهور)، سید محمد حسینی (وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد شریعتمداری (معاون اجرایی رئیس جمهور)، حجت الاسلام ناطق نوری، محمد باقر قالیباف (شهردار تهران) و جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه امام صادق (ع) نیز به منظور عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی در بیمارستان محل بستری وی حضور یافتند.

محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری نیز به نمایندگی از رهبر انقلاب، ضمن عیادت از آیت الله مهدوی کنی، از آخرین وضعیت جسمانی وی مطلع شد.

رییس تیم پزشکی: قلب آیت الله مهدوی کنی احیا شده است

رییس تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی گفت که رییس مجلس خبرگان رهبری به کما نرفته و قلب ایشان احیا شده است.

دکتر فضل الله صفی درباره روند درمان افزود: آیت الله مهدوی کنی بعد از ظهر امروز به دلیل عارضه قلبی به بیمارستان بهمن منتقل شدند و تیم پزشکی اقدامات موثری را برای بهبود ایشان انجام داد.

وی یادآور شد: قلب ایشان ایست کرده بود که در گام اول احیا و آنژیو گرافی نیز انجام شد. پمپ پایین قلب ایشان ضعیف است و منتظریم پمپ قلب آیت الله کنی به شرایط عادی برگردد.

این پزشک معالج تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی به کما نرفته بلکه اثرات دارویی موجب شده ایشان در حالت بیهوشی قرار داشته باشند.

همچنین علیرضا زالی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی پس از حضور بر بالین آیت الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران جزئیات بیشتری از وضعیت وی را تشریح کرد. 

زالی توضیح داد: وضعیت قلبی و عروقی فعلا در ثبات است و بی نظمی قلبی کنترل شده است . 

وی درباره سطح هوشیاری آیت الله مهدوی کنی و پیش بینی بهبود وی نیز گفت: هوشیاری ایشان در حال حاضر به دلیل داروهای آرامبخش مصرف شده قابل ارزیابی نیست، از نظر پزشکی پیش بینی در این شرایط سخت است و باید 24 ساعت از ثبات شرایط بگذرد تا بتوانیم ارزیابی اولیه داشته باشیم .


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار