بازدید 4278

سرقت توسط رانندگان آژانس

کد خبر: ۴۰۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 02 June 2014
رئيس پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات پليس پايتخت از دستگيري رانندگان آژانسي خبر داد که با تشکيل باند، از حساب بانکي يک پيرزن سرقت کرده و دلار مي‌خريدند.

به گزارش ابتکار، چندي پيش با مراجعه زني 55 ساله به پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات پايتخت پرونده‌اي تحت عنوان برداشت غيرمجاز از حساب بانکي به ميزان 55 ميليون تومان پيش روي کارآگاهان گشوده شد.

 وي با بيان اينکه ماموران پليس پس از بررسي لازم و مهندسي معکوس توانستند رد 55 ميليون پول مسروقه اين زن را در يکي از صرافي‌ها بيابند؛ گفت:« بررسي ماموران نشان داد که سارق يا سارقان احتمالي با پولهاي مسروقه اين پيرزن اقدام به خريد دلار، آن هم به صورت اينترنتي کرده بودند. »

رئيس پليس فتاي پايتخت با بيان اينکه سرانجام با بررسي‌هاي صورت گرفته ردپاي يک راننده آژانس در پرونده اين سرقت پيدا شد، گفت:‌ «بررسي و همچنين تحقيقات از مالباخته نشان داد که اين زن به علت پادرد نمي‌توانسته از دستگاه ATM‌ استفاده کند و بر همين اساس از راننده درخواست مي‌کرده تا عمليات بانکي وي را انجام دهد. »

کاکوان با اشاره به دستگيري اين راننده گفت: «اين فرد در اعترافات خود ضمن معرفي دو همدست ديگرش که اين افراد نيز راننده همان آژانس بودند، عنوان کرد که اين زن خير به آنها کرايه‌هاي خوبي مي‌داده و در يکي از اين عمليات‌هاي بانکي ضمن رويت موجودي حساب و با اشاره به خير بودن اين زن، اقدام به فعال کردن رمز دوم اينترنتي کارت وي کرده‌اند. »

رئيس پليس فتاي پايتخت با بيان اينکه اين افراد طي سه ماه اقدام به برداشت 55 ميليون تومان وجه از حساب اين زن با اين بهانه که اين زن خير است و مشکلات مارا درک مي‌کند، مي‌کردند، گفت:« اين افراد به همراه پرونده متشکله در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند. »
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار