بازدید 42119
۱

چهار دوره آموزشی رایگان آنلاین، برای آموزش عکاسی دیجیتال

عکاسی دیجیتال با قوت گرفتن دوربین‌های عکاسی در گوشی‌های هوشمند در کنار ورود دوربین‌های دیجیتال فوق‌العاده به بازار، یکی از علاقه‌مندی‌های کاربران را تشکیل می‌دهد. در حالی که برخی ‌حرفه‌ای عکاسی دیجیتال را دنبال می‌کنند، بسیاری دیگر ‌آماتور و ذوقی به دنبال عکاسی دیجیتال هستند. پس بگذارید نگاهی به چند نمونه کلاس آنلاین رایگان برای آموزش عکاسی دیجیتال داشته باشیم.
کد خبر: ۴۰۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰ 26 May 2014
چهار دوره آموزشی رایگان آنلاین، برای آموزش عکاسی دیجیتالعکاسی دیجیتال با قوت گرفتن دوربین‌های عکاسی در گوشی‌های هوشمند در کنار ورود دوربین‌های دیجیتال فوق‌العاده به بازار، یکی از علاقه‌مندی‌های کاربران را تشکیل می‌دهد. در حالی که برخی ‌حرفه‌ای عکاسی دیجیتال را دنبال می‌کنند، بسیاری دیگر ‌آماتور و ذوقی به دنبال عکاسی دیجیتال هستند. پس بگذارید نگاهی به چند نمونه کلاس آنلاین رایگان برای آموزش عکاسی دیجیتال داشته باشیم.

به گزارش «تابناک»، این روز‌ها با گشتی کوچک در فضای آنلاین، می‌توان بسیاری از آموزش‌های مربوط به هنر‌ها و حرفه‌های خاص را پیدا کرد. یکی از این حرفه‌ها ـ که اتفاقا به شکل عمومی نیز مورد اقبال و استقبال قرار دارد‌ ـ هنر عکاسی دیجیتالی است.

در اینجا شما را با پنج نمونه از دوره‌های آموزشی آنلاین و رایگان هنر عکاسی دیجیتالی آشنا می‌کنیم. آنچه برای یاد‌گیری در این دوره‌ها به آن نیاز دارید، آشنایی معمول با زبان انگلیسی و دوربین عکاسی است.

چهار دوره آموزشی رایگان آنلاین، برای آموزش عکاسی دیجیتال

Udemy : دوره آموزش عکاسی کارل تیلور 

کارل تیلور از آنجا که یکی از سر‌شناس‌ترین عکاسان و اساتید عکاسی دیجیتالی است، توصیه‌هایش در دوره آموزشی‌، بسیار کاربردی و عملی است. خوشبختانه وی دوره آموزشی رایگانی را نیز به شکل آنلاین برگزار کرده‌ که برای فراگیری مبانی مهم و اصولی عکاسی سودمند است.

این دوره آموزشی به ویژه اگر شما هنر‌جوی DSLR یا single-lens reflex camera باشید، بسیار کاربردی خواهد بود. این دوره آموزشی هنر‌جو را در دو ساعت ویدئو و مستندات PDF قابل دانلود آموزش می‌دهد. این دوره تقریبا کوتاه، تمامی جنبه‌های عکاسی از شناخت و درک نور تا عکاسی در استودیو را در بر دارد. همچنین امکان برقراری ارتباط با دیگر دانشجویان این دوره نیز در وب‌سایت Udemy فراهم است.

لینک ورود به صفحه اصلی دوره آموزشی 

چهار دوره آموزشی رایگان آنلاین، برای آموزش عکاسی دیجیتال

Udemy - Ditch AUto: شروع عکاسی Manual 

اگر به دنبال آنید که مهارت‌های عکاسی خود را گسترش دهید، باید از سادگی‌های فریبنده عکاسی در حالت Auto فرا‌تر رفته و شروع به عکاسی Manual کنید. اینجا جایی است که می‌توانید تمرینات و آموزش خود را ‌سیستماتیک ‌دنبال کنید. این دوره آموزشی ۳۷ مرحله‌ای که چهار ساعت ویدئوست، به خوبی شما را با منو‌ها و گزینه‌های ‌DSLR آشنا می‌سازد. این دوره آموزشی را می‌توانید به سادگی در یک آخر هفته به پایان برسانید.

لینک ورود به صفحه اصلی دوره آموزشی 

چهار دوره آموزشی رایگان آنلاین، برای آموزش عکاسی دیجیتال

MIT : مقدمه ای بر عکاسی 
MIT یکی از مشهور‌ترین پلتفرم‌ها دوره‌های آموزشی آنلاین و عکاسی یکی از مقولات مورد توجه این نهاد است. اکنون شما می‌توانید از دوره رایگان آموزشی آن بهره گیرید.
 
نکته جالب در خصوص دوره‌های آموزشی MIT این است که دقیقا مشابه دوره‌های آموزشی دانشگاهی است و در این دوره عکاسی، می‌توانید با مفاهیم اولیه عکاسی سیاه و سفید، عکاسی دیجیتال، اصول عملکرد دوربین، نور و چاپ و پرینت آشنا شوید. همچنین می‌توانید فایل‌های آموزشی را دانلود کرده و با دیگر دانشجویان ارتباط برقرار کنید.

لینک ورود به صفحه اصلی دوره آموزشی 

چهار دوره آموزشی رایگان آنلاین، برای آموزش عکاسی دیجیتال

Open2Study : هنر عکاسی 

وب‌سایت Open۲Study با همکاری چند دانشگاه استرالیایی در راه آموزش آنلاین راه اندازی شده و هدایت می‌شود و یکی از ۴۹ دوره‌ای که در این وب سایت وجود دارد، مربوط به هنر عکاسی است. هر ساله دوره آموزشی چهار هفته‌ای این وب سایت در دوم ژوئن آغاز شده و تا پایان ماه به طول می‌کشد.

کاربران می‌توانند در این دوره آموزشی به رایگان ‌نام‌نویسی کنند و کلاس‌های آنلاین ‌هماهنگ برگزار می‌شود؛ اما امکان بازبینی ویدئو‌ها و سخنرانی‌ها در پروفایل هنر‌جویان وجود دارد.

این دوره در چهار مرحله و در هر مرحله ده ویدئوی آموزشی تدارک دیده شده و در پایان با یک آزمون ارزیابی همراه می‌شود: 

لینک ورود به صفحه اصلی دوره آموزشی 

چهار دوره آموزشی رایگان آنلاین، برای آموزش عکاسی دیجیتال
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱
عکاسی که آموزش نمیخواد.
به طرف میگی بشین جلوی دوربین. خوب حالا بگو سیـــــــب. بعدش دکمه شاتر را فشار میدی و چیریک ! عکس آماده است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل