بازدید 43249
۱
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در گفت‌وگو با «تابناک»؛

ضبط مکالمات تلفنی مشترکان را از بیخ و بن تکذیب می‌کنم!

اطلاعات خصوصی که ما از مشترکان داریم، نهایتا در حد نام مالک و آدرس پستی آنهاست که نه تنها قابلیت خرید و فروش ندارد، بلکه مراجعه کارمندان به همین حد هم مجاز نبوده و تخلف به شمار می‌رود که در صورت مشاهده‌ با آن مقابله خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۰۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷ 19 May 2014
«فروش مکالمات مردم توسط برخی کارمندان مخابرات»؛ خبری شگفت‌آور که حکایت از فروش مکالمات ضبط شده مشترکان به افرادی خاص داشت و تلویحا از شنود عمومی و ضبط مکالمات تمامی مشترکان سخن می‌گفت!

به گزارش «تابناک»، روز گذشته، خبری از نشست خبری حسین کشایی، مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با خبرنگاران روی خروجی خبرگزاری‌ها‌ قرار گرفت که تعجب بسیاری را برانگیخت و واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

آن گونه که در خبر آمده بود، مهندس کشایی از فروش مکالمات محرمانه برخی ‌شهروندان اصفهانی توسط برخی کامندان متخلف خبر داده بود که چند ماه پیش مکشوف شده و پیرو آن، برخوردهای لازم با این افراد صورت گرفته است؛ برخوردهایی که به گفته وی، آمادگی برای شدت بخشیدن به آن‌ها وجود دارد.

در ادامه این خبر به تأکید مدیرعامل شرکت مخابرات این استان نسبت به امین بودن همکارانش در مورد اطلاعات خصوصی مردم اشاره شده و شاهد ماجرا، سوگند یاد کردن کارمندان مخابرات به این منظور آمده بود تا آشکار شود که ماجرا تخلف بوده و تخلفات کارمندان ‌بررسی شده و ‌برای آن مجازات در نظر می‌گیرد.

اما این سخنان امید‌بخش در حالی بیان می‌شد که در پس نقل چنین خبری، بسیاری با این ابهام روبه‌رو شدند که مگر مخابرات مکالمات مردم را ضبط می‌کند که کارمندانی به آن دست یافته و با زیر پا گذاشتن سوگند و ارتکاب تخلف، از این منبع شنود کسب سود می‌کردند؟!

همین وجه عجیب و غریب ماجرا، موجب شد تا باز‌نشر خبر با قدرت ادامه یافته و به چند ساعت نکشیده، نقل محافل در شبکه‌های اجتماعی شود، چراکه چنین اتفاقی نه تنها خلاف قوانین رایج کشور به شمار می‌آید، بلکه با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز در تضاد است!

از اینجای ماجرا به بعد واکنش‌ها در قالب حذف خبر، بدون هیچ گونه توضیح یا تکذیبی، از خروجی چند خبرگزاری بروز کرد و ما را بر آن داشت، درستی آن را از منبع خبر جویا شویم.

کشایی در گفت‌وگو با «تابناک»، ضمن تأکید بسیار بر کذب بودن خبر‌ گفت: جملات نقل شده از بنده به هیچ وجه درست نیست و یا حاصل سوءبرداشت خبرنگاران است و یا غرض ورزی و دشمنی عامل بیان آن شده است.

وی افزود: نه تنها تخلفی در این شرکت رخ نداده که بخواهد به برخورد با کارمندان منجر شود، بلکه اساسا ضبط مکالمات درست نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در ادامه از پیگیری حقوقی ماجرا خبر داد و گفت: با اینکه خبر از خروجی چند خبرگزاری حذف شده، ‌به این دلیل که تکذیب نشده، شکایت خواهیم کرد و به استناد فایل صوتی نشست خبری، ثابت خواهیم کرد که چنین خبری دروغ است و نمی‌دانم منبع خبرنگاران برای نقل چنین مطالب خلاف واقعی چه بوده است.

کشایی در پایان با تإکید بر اینکه اگر تخلفی در مجموعه شرکت متبوعش رخ دهد، بسیار جزئی خواهد بود و با آن مقابله خواهد شد، گفت: اطلاعات خصوصی که ما از مشترکان داریم، نهایتا در حد نام مالک و آدرس پستی آنهاست که نه تنها قابلیت خرید و فروش ندارد، بلکه مراجعه کارمندان به همین حد هم مجاز نبوده و تخلف به شمار می‌رود که در صورت مشاهده، با آن مقابله خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۳
انتشار یافته: ۱
یادمه یه جا خوندم که یه بزرگی گفته بود " هیچ چیز را صد در صد باور نکنید ، مگر آن که رسماً تکذیب شود " !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار