بازدید 77416

سیلی فرماندار به صورت مأ‌مور پليس راه!

کد خبر: ۴۰۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ 19 May 2014
جمهوری اسلامی نوشت:

فرماندار خبرساز يكي از شهرستان‌هاي استان كرمانشاه به مأ‌مور پليس راه وظيفه شناس سيلي زد! آقاي فرماندار كه ظاهراً در ماه‌هاي گذشته در يك كشمكش عجيب و غريب با مسئول يكي از ادارات خبرساز شده بود، اين بار با مأمور پليس راه وظيفه‌شناس درگير شده است.

وي كه ظاهراً در يكي از محورهاي مواصلاتي استان كرمانشاه با سرعت غيرمجاز درحال حركت بوده با اخطار پليس مواجه شده و مجبور به توقف مي‌شود. پس از گفتگو با سرگرد راهنمايي و رانندگي، راننده خودرو (فرماندار) به طمع رهائي از اعمال قانون توسط پليس، خود را معرفي كرده اما با مقاومت مأمور راهنمايي و رانندگي مواجه مي‌شود.

 اصرار پليس وظيفه شناس به اعمال قانون باعث مي‌شود آقاي فرماندار با سيلي به گوش مأمور راهنمايي و رانندگي بنوازد. انتظار مي‌رود مسئولين ارشد استان افرادي را به عنوان نمايندگان دولت در شهرهاي استان بگمارند كه تمكين در مقابل قانون را در اولويت كارهاي خود قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۳۵
انتشار یافته: ۲۲
سلام؛
این یعنی اعصاب معصابا تعطیلن؛ یا بفول جدیدیا نرو مرو off شده...
سو استفاده از پست و مقام خودش جرمه و مجازات داره.چه برسه سیلی هم زد...
زیردست ازبالادستی یاد میگیره.
نهایت تاسف بخاطر این عمل زشت!!!!!!!
ای داد از بی قانونی کسی که خودش باید قانون مند باشد بااین حرکت زشت قانون ومرد قانون را مورد ضرب شتم قرار میدهد باید ازکار برکنار شود و محاکمه شود .در غیر این صورت سنگ روی سنگ بند نمیشود......
اين اصلاً به اعتدال و قانون مداري نمي خوره -اميد كه رويه جاري اصلاح شود.
اگر خبر با اين چارچوب صحت داشته باشد و موضوع ديگري نبوده واقعا بايد با اين فرماندار برخورد شود
من اگر جای پلیس وظیفه شناس بودم چنان مقابله به مثل می کردم که ازجایش بلند نشه مگر آنجا قانون جنگل حکم فرماست فرمانداری که خودرا مجری قانون میداند چنین جسارتی مرتکب شود خجالت آوراست . باید عزل شود
اگر ایشان بدین شرح تنبیه نشوند ( اول : توبیخ ، دوم : انفصال از خدمات دولتی ، سوم : طرح شکایت از وی و اخذ دیه به نفع مأمور وظیفه شناس ) سایر مسئولین هم به خود اجازه‌ی توهین داده و مأمورین پلیس از اجرای قانون به شکل یکسان در برابر همه شانه خالی خواهند کرد .
پلیس اخراج خواهد شد.
بیجا کرده فرمانداره که فرماندارتازه آقای فرمانداربایدبدلیل سمتی که داره بیشتربه قوانین احترام بگذاره دولت محترم یازدهم اگرمیخواد درکارهایش موفق باشه باید ازمامورین باشرف حمایت کنه تا فرهنگ سازی ازردهای بالا شروع بشه از کسی که سوادنداره آدم انتظارآنچنانی نداره ولی کسیکه که خودش قانونمنده نباید تخلف بکنه تا مردم هم یادبگیرند
چرا این فرماندار همانند فرماندار بروجرد مجبور به استعفاء نمی شود.؟
باید اون پلیسه رو بیارن بعد حالا بش بگن محکم یه سیلی بزن تو گوش فرماندار . تا بدونه که بهترین کاری باید میکرد این بوده که اون پلیس رو تشویق میکرده
این موضوع قبلا اتفاق افتاده است جناب آقای نقوی نماینده ورامین بافرماندار همین جوری عمل کرد.متاسفانه هیچ برخوردی نشده است .
بهتر است قبل از قضاوت سوالی هم از فرماندار پرسیده شود شاید حرفی برای گفتن داشته باشد ویا ماجرا را طور دیگری تعریف کند که شما اینگونه دارید بازتابش می دهید. یکطرفه و زود ق ض ا و ت نکنید
واقعا متاسفم برا این جور رئیسهای ...
با سلام تابناك جون خواهشمندم پيام مرا درج كنيد.
عرض به حضور باسعادتان من در منطقه شمال كشور داشتم از كنار يك روستاي كوچكي كه 10 خانوار بيشتر نداشت كه حدود 100 متر از جاده فاصله داشت بعد از روستا با سرعت 70 كيلومتر درساعت رد ميشدم در حالي كه ماشين پليس را ديدم. و متوجه سرعتم بودم اما همين مامور در كمال بي انصافي و از روي زور مرا چهل هزار تومان جريمه كرد. كه علي رغم تماس در همون موقع با 197دوستان بازرسي نيروي انتظامي مارا پاس دادند اين ور وانور. مامور ادعا ميكرد زنگ بزنم بازرسي دوباره هم جريمه ميكنه اين را هم نوشتم تا برادران محترم نيروي انتظامي در مورد اين ماموران وظيفه نشناس هم اقدامات لازم را انجام بدند. كه مردم پول را از سره راه گيرنياوردند من يك ريال از اين جريمه را راضي نيستم چون از حق زن و بچم به زور گرفتند. واقعا متاسفم!!
سریع باید مجازات بشه وبرکنارشود
ارجاع میدم شما رو به مقاله چرا نخبگان ایرانی میروند !!
وقتی آقای فرماندار توی گوش مامور راهنمایی و رانندگی می زنه ، خوب معلومه خیلی کارهای دیگه و قانون شکنی های دیگه هم می کنه . لطفا قبل از این که ایشان هم سر از کانادا و یا جای دیگه در بیاره ، ببینید ایشان در اصل چه کاره است که بالاتر از قانون عمل می کنه ؟!!
این اقا در برخورد با مردم عادی چه کار میکنه ؟
با تشکر فراوان از درج این قبیل اخباراین نشان مثبتی از پیشرفت فرهنگی ورسانه ای است واحسنت به مامور وظیفه شناس اگر ضارب هم از کار خود رسما عذرخواهی کند انموقع جای بسی امیدواری برای بهبود وضعیت فرهنگی اجتماعی است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی