بازدید 22337

خواستگاری‌ شیطانی در نقش خواننده پاپ

کد خبر: ۴۰۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ 18 May 2014
یک تبهکار در نقش خواننده پاپ به خواستگاری فریبکارانه دختران دم بخت می‌رفت تا با فیلم‌هایش آنان را تحت سلطه خود قرار دهد.

به گزارش ایران، اواخرفروردین ماه سال جاری دختر دانشجویی با مراجعه به دادسرای شهرری پرده از سرنوشت سیاه خود برداشت. وی به بازپرس «امیر شریفی» گفت: یک سال پیش بود که تلفن همراهم زنگ خورد، از آنجا که شماره ناشناس بود جواب ندادم، وقتی دیدم دست‌بردار نیست و مرتب به تلفن‌همراهم زنگ می‌زند به ناچار جواب دادم، آن سوی خط مرد ناشناسی خود را «پویا فیروزفر» خواننده پاپ معرفی کرد.

زمانی که به وی گفتم مزاحم نشود، ادعا کرد قصد مزاحمت ندارد و نیتش خیر است!
این مرد شیاد که به‌خوبی با کلمات بازی می‌کرد خیلی زود توانست اعتماد مرا نسبت به خود جلب کند.

 از آن روز به بعد هر از گاهی تلفنی حرف می‌زدیم تا این‌که با اصرارش سر قرار رفتم. «پویا» با ابراز علاقه زیادی گفت می‌خواهد به خواستگاری‌ام بیاید. من ساده‌لوح هم غافل از نقشه شوم وی پذیرفتم و خواستم که مهلت بدهد تا موضوع را با پدر و مادرم در میان بگذارم. هنوز سه ماه از آشنایی من و پویا نگذشته بود که وی در تماس تلفنی گفت با خودرویش تصادف کرده و نیاز به سه میلیون تومان پول دارد.

از آنجا که من به وی علاقه‌مند شده بودم و تحمل نداشتم ناراحتی‌هایش را ببینم، بدون این‌که مادرم خبردار شود طلاهایش را برداشتم و به پویا دادم تا خسارت را بپردازد.

دختر جوان ادامه داد: این پایان درخواست‌های پویا نبود، وی به بهانه‌های مختلفی از من پول و طلا می‌گرفت و کار به جایی کشید که دیگر نمی‌توانستم پولی برایش تهیه کنم.

وقتی به پویا گفتم که نمی‌توانم پول تهیه کنم چهره واقعی وی را دیدم. پویا فیلم سیاهی از من داشت و تهدید کرد در اینترنت پخش خواهد کرد.

وقتی دیدم که آبرویم در خطر است به ناچار از دوستانم برایش پول تهیه کردم و به وی تحویل دادم اما دست‌بردار نبود تا این که چاره‌ای ندیدم جز این که از پویا که با دروغگویی مرا فریب داده، شکایت کنم.

با ادعاهای تلخ دختر دانشجو، بازپرس «شریفی» به تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت پایگاه 9 دستور داد برای دستگیری خواستگار و خواننده دروغین وارد عمل شوند.

همزمان با تجسس‌ها، تیم پلیسی و قضایی با دختران دیگری روبه‌رو شد که با همین روش شکار شده بودند.

کارآگاهان پلیس امنیت به سرپرستی سرهنگ «نیک قلب» برای دستگیری خواستگار شیاد دست به تحقیق تخصصی زدند. کارآگاهان با راهنمایی دختران فریب خورده سرانجام موفق شدند 23 فروردین امسال در یک قرار صوری مرد تبهکار را در تهران به کمینگاه بکشانند.

مأموران در ادامه تحقیقات میدانی پی بردند که این خواستگار دروغین «قاسم» نام دارد و با مشخصات جعلی و همچنین با شماره تلفن همراه طعمه‌هایش با دیگر دختران تماس برقرار می‌کرد.

این مرد فریبکار در شعبه اول بازپرسی دادسرای شهرری به خاطر فریب،کلاهبرداری و اغفال سیاه طعمه‌هایش تحت بازجویی قرار  گرفت.

«سکینه» 16 ساله یکی از فریب‌خوردگان است، وقتی در برابر بازپرس پرونده ایستاد، گفت: 13 آبان ماه سال 91 بود که زنگ تلفن همراهم به‌صدا درآمد، از آنجا که همزمان منتظر تماس همکلاسی‌ام بودم، فکر کردم دوستم‌است چرا که شماره تلفن‌ها خیلی شبیه هم بود. وقتی جواب دادم دیدم یک مرد غریبه است، قطع کردم اما پی درپی شماره‌ام را می‌گرفت؛ پافشاری‌هایش باعث شد که گوشی را بردارم.

وقتی جوابش را دادم وی ادعا کرد که به صدایم علاقه‌مند شده است، با چرب زبانی مرا فریب داده و گفت در تهران زندگی می‌کند و دانشجوی موسیقی است و مادرش فوت شده و به تنهایی زندگی می‌کند و از وضعیت مالی خوبی برخوردار است.

ما با هم هرازگاهی تلفنی حرف می‌زدیم تا این‌که پویا گفت می‌خواهد برای دیدن من به اردبیل بیاید. اردیبهشت‌ماه سال 92 بود که پویا همراه زن دیگری برای دیدن من به اردبیل آمد.
وقتی از او پرسیدم این زن کیست؟ در جواب گفت در خیابان با او آشنا شده و برای این‌که کسی به ما شک نکند با خود آورده و در ازای این کار 50 هزار تومان به وی داده است.

پویا همان جلسه اول که همدیگر را دیدیم ادعا کرد از دست پلیس به‌خاطر اقساط ماهانه فرار کرده و نیاز به هفت میلیون تومان پول دارد.

چون من به او وابسته شده بودم، همان لحظه گردنبند طلایم را به وی دادم. چهار ماه بعد آمد و دوباره گفت بینی یکی از همکلاسی‌هایش را شکسته و نیاز به دو میلیون  پول دارد. باز هم دومیلیون دیگر به وی دادم. برای بار سوم تماس گرفت و گفت با خودرو تصادف کرده و پنج میلیون تومان باید خسارت بدهد. وقتی گفتم ندارم، تهدید کرد فیلم سیاهی را که از من تهیه کرده در اینترنت پخش خواهد کرد و حتی موضوع رابطه پنهانی‌مان را به پدرم اطلاع می‌دهد.

از آنجا که این مرد تبهکار قبلاً به بهانه این‌که می‌خواهد از من خواستگاری کند شماره تلفن همراه پدرم را از من گرفته بود، وقتی دیدم آبرویم در خطر است، ترسیدم و به‌خاطر حفظ آبرو طلاهای مادرم را سرقت‌کرده و در اختیارش گذاشتم تا شاید دست از سرم بردارد اما بی‌فایده بود و هر روز مرا تهدید می‌کرد تا این‌که به ناچار موضوع سرقت از خانه‌مان و ماجرای کلاهبرداری‌های این مرد را به مادرم گفتم. این در حالی بود که تا آن زمان پدر و مادرم تصور می‌کردند دزد به‌خانه‌مان آمده و طلاهایمان را به سرقت برده است.

وقتی مادرم از ماجرا باخبر شد برای طرح شکایت به دادسرای اردبیل رفتیم و چند وقت پیش متوجه شدیم که این مرد شیاد علاوه بر من از دختران دم بخت دیگری نیز به همین شگرد کلاهبرداری کرده و در شهرری به دام افتاده است، برای ادامه شکایت به شهرری آمدم.

این خواننده دروغین در بازجویی‌ها به کلاهبرداری و تهیه فیلم سیاه از هشت دختر دم بخت در تهران و شهرهای دیگر اعتراف کرد و گفت تاکنون 60 میلیون تومان با این روش کلاهبرداری کرده است.

پویا در خصوص یک زن که در اخاذی‌ها وی را همراهی کرده است، مدعی شد آن زن مادرش است اما از اخاذی‌های وی بی‌اطلاع بوده و هیچ نقشی ندارد.

بازپرس امیر شریفی از شعبه اول دادسرای شهرری خواستار انتشار عکس این تبهکار شد تا چنانچه دختران جوان دیگری در خواستگاری‌های دروغین وی گرفتار شده‌اند به دادسرا یا پلیس امنیت پایگاه نهم پایتخت مراجعه کنند.
 
کلاهبرداری با روش‌های دلسوزانه


دکتر غلامرضا محمدنسل- جرم‌شناس: در تعریف حقوقی کلاهبرداری به مانورهای متقلبانه‌ای گفته می‌شود که با فریب بزه‌دیده مال یا وجه وی را به یغما می‌برد. مانور متقلبانه می‌تواند متنوع باشد لیکن در مجموع منجر به جلب اعتماد بزه دیده می‌شود.

برخلاف سرقت و برخی جرایم مالی دیگر که در آن مال بدون رضایت بزه دیده از وی گرفته می‌شود، در کلاهبرداری بزه‌دیده با کمال میل و رغبت و گاهی حتی با اصرار و التماس پول یا مال خود را به شخص کلاهبردار تقدیم می‌کند. یکی از مانورهای متقلبانه رایج در میان مردان جوان، فریب دختران متمول از طریق وعده دوستی و ازدواج و سپس گرفتن پول از آنان به بهانه‌های مختلف است.

 در مورد ویژگی‌های بزهکاران و بزه‌دیدگان و شگردهای متقلبانه آنها مواردی وجود دارد: بزه‌کاران عمدتاً مردان جوان و نوعاً با شکل و شمایل مقبول و جوان پسند هستند که با شرایط ایده‌آلی که از خود نقل و به طرف مقابل القا می‌کنند خود را به‌عنوان مردی‌ایده‌ال برای دوستی یا ازدواج معرفی می‌کنند. آنان روانشناسی جنس مقابل را به خوبی می‌دانند و به‌ویژگی‌های مورد علاقه زنان و دختران آشنایی دارند.

خود را در مراتب بالای ادب، ثروت، شهرت، تحصیلات معرفی می‌کنند و با ظاهر متناسبی هم که دارند، زنان و دختران جوان آنها را مردان ایده‌آل زندگی خود تصور کرده و پس از جلب اعتماد حاضرند هر اقدامی برای رسیدن به چنین مردانی انجام دهند. اما بزه‌دیدگان این کلاهبرداری‌ها نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند. این دسته از بزه‌دیدگان نوعاً از دختران و زنان کم سن و سال و طبیعتاً کم تجربه هستند که به دنبال زوج مناسبی جهت دوستی یا ازدواج هستند.

افرادی ساده هستند که خود را تا حدودی زیرک هم می‌دانند و در اعماق قلب خود خوشحالند که با چنین مردی آشنا شده‌اند. آنها معمولاً خود را برنده چنین رابطه‌ای می‌دانند و این حسی است که شخص کلاهبردار مرتباً به آنها القا می‌کند. اما در پایان بازی متوجه می‌شوند چه کلاهی سرشان رفته است. شگرد کلاهبرداری معمولاً شکل ثابتی دارد.

مردی ثروتمند و زیبا و با کمال‌ که خود را صاحب هنر یا تحصیلات بالا و برخوردار از زندگی مرفه جلوه می‌دهد و اقدام به جلب اعتماد دختری ساده لوح کرده و پس از مدتی به بهانه این‌که به‌طور موقت نیازمند پول ناچیزی شده‌است، غالباً بدون هرگونه درخواست مستقیم، طرف مقابل را وادار به ارائه پول می‌کند. این‌گونه کلاهبردار‌ها ابتدا از قبول پول طفره می‌روند و پس از اصرار فراوان بزه‌دیده ظاهراً به ناچار قبول می‌کنند و وعده بازگرداندن وجه و جبران آن را می‌دهد اما هیچ وقت چنین اتفاقی نمی‌افتد.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۲۷
مقصر دختران هستند که خیلی سریع فریب می خورند آخه چرا باید ندونسته عاشق بشن اون هم تلفنی دختررا !! اینقدر زود فریب نخورید والا عاشقی هم حساب و کتابی دارد اینقدر الکی نیست
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
این عاشق شدن نیست حماقته
انسان در موقع خواستگاری باید عاقل عاقل باشه تازه بعد از ازدواج باید عاشق بشه تا بهترین زندگی رو داشته باشه .
اما الان برعکسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
اما متأسفانه دخترا با این جور قضایا احساسی برخورد میکنن سریع عاشق میشن
سوجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
تازه فیلم سیاهم داشتند ...
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
بله مقصر دختران هستند.حرفاشون جالب بود.نه به اینکه میگفتند( دیدیم شماره غریبه هست جواب نمیدادیم) که مثلا بگن ما دختران خوبی بودیم .نه به اینکه یارو با 3 ماه دوستی ازشون فیلم هم تهیه کرده. شما اگه تقصیر نداشتید با یه فرد غریبه و نامحرم ارتباط برقرار نمیکردید که ازتون فیلم هم بگیره.واقعا شرم براین دختران و پسرانی که به هیچ یک از اصول خانواده پایبند نیستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
اقا محمد این رذالت و کثیفی مردایی که با هر راهی اعتماد و احساس یه دختر رو با بازی میگیرند رو نمیپوشونه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
محمد تند رفتی. شرایط همه آدمها و تفاوت سن و چرب زبانی و .... رو اصلا در نظر نگرفتی.
یه سری چیزا تو این کشور تابو هستن ؛ وگرنه صدا وسیما میتونست مستند شوک با همین موضوع تهیه کنه که در آگاهی دادن به مردم تاثیر خوبی داره
بفرستيد برود اردوگاه هاى كار اجبارى تا اين حقه بازى ها يادش بره
پاسخ ها
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
خانم با آقای خردمند ایشان اغفال سیاه داشتند باید اعدام شوند
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
اعدام
طلاهاي مامانشو برده فروخته به خاطر عشق مزاحم تلفني!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مادر...عشق...
پاسخ ها
بهار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
بخاطر عشق نبوده اين ديگه بخاطر ترس از آبروريزي بوده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
چرا تعجب میکنی؟ خیلی غیر عادی این کار؟ از اظهار نظر امثال جنابعالی صد برابر باید متعجب بود.
الهی خیر از زندگیش نبره که این جور با احساسات پاک دیگران بازی کرده. این شیاد را با وثیقه آزاد نکنید که دوباره به جان مردم بیفتد . در ضمن امیدوارم این حادثه هشداری باشد برای تمام دختران جوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
ببخشيد احساساتشون خيلي هم پاك نبوده . اگه اين پاكه ناپاك چيه...
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
حتما فیلم سیاه هم جزئی از اون احساسات پاک بوده ...خودمون رو که دیگه نباید قول بزنیم. احساسات پاک و رابطه با یک نامحرم اون هم از نوع فیلم سیاه در تناقص کامل با یکدیگه هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
نا شناس عزیز

















دختری که برای بار اول عاشق میشه چه از روی حماقت چه از روی عشق احساساتش پاک است!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
ناشناس عزیز13:04 مگه آدم چند بار قراره عاشق بشه.در ضمن شما از کجا میدونی دفعه ی اولشون بوده. برادر من احساسات پاک هیچ وقت دنبال رابطه ی ناسالم نمیره اون هم از نوع فیلم سیاه
محمد رضا از قم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
خیلی زود قضاوت نکنید. برخی دخترها همین که یه پسر یه عکس ازشون گرفته باشه، گرفتار میشن و میترسن و گاها برای جبران مشکل کوچک قبلی مشکل بزرگتری بوجود میارن. امثال این محمد(حیف که اسمش محمده ولی قضاوتش ناعادلانه و عجولانه هست) دوست دارن فورا مردم رو در اعماق کثافت ببینن و خودشونو خیلی کار درست تصور کنن. آدمها متنوع و شرایط خیلی مختلف هست و حیله گران هم شیوه های مختلفی به کار میگیرند. خدا به داد هممون برسه.
قضيه فيلم سياه چيه !!!خب تقصير دختراست كه به هر غريبه اي اعتماد ميكنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
اره به خدا ,هنوز به پدر و مادرش برای خواستگاری نگفته یک فیلم سیاه هم تحویل داده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
جناب عالی که نمیدونی قصه فیلم سیاه چیه قضاوت نکن. برای اغلب دخترها قدم زدن با غریبه در پارک برای دو دقیقه هم فیلم سیاه (خیلی سیاه) به حساب میاد
با سلام،
باعث تاسف است كه دختران بدون هيچگونه شناختى از طرف مقابل و فقط با وعده هاى دروغين، فريب وى را ميخورند و  نه تنها از لحاظ مادى متضرر ميشوند بلكه مهم تر و خطرناكتر اينكه با وى رابطه جنسى برقرار ميكنند كه اينگونه روابط در جامعه اسلامى ايران به هيچوجه قابل توجيه نيست و مخصوصا از دختران تحصيل كرده، روشنفكر و دانشجو بعيد است و باعث رفتن ابرو و خسارات غيرقابل جبران خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
مضافا بر اینکه از ایشان فیلم سیاه داشته!!!
یعنی چی فیلم سیاه؟!!!!!!
باید توجه کرد که وقتی پرده های عصمت و حیا بره کنار نتیجه میشه این
همون اول میرفتی به پلیس میگفتی
نه؟!به پدر و مادرت می گفتی.............!
بعضی دخترا وقتی یکی با زرق و برق و چرب زبونی میاد سراغشون فکر میکنن ملکه زیبایی هستن و ناپلئون اومده سراغشون خوشبختشون کنه.واقا که آبروی هرچی دختره بردن این ساده لوح ها.متاسفمممممممممممممممممممممم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
امان از شما پسرها که مجازید هر کاری انجام بدید و همیشه دختر باید عاقل باشه.شما امتحانش میکنید اون نباید گول بخوره.برادرم مثل اینکه نمیدونی الان چه رقابتی بین دخترها واسه ازدواج هست دوما شما نمیدونی فیلم سیاهش تا چه حد سیاه بوده سوما معلومه که این جور شیادها میگردند یه دختر ساده وشهرستانی و بی تجربه و رویایی رو پیدا میکنند.شما از یه دختر 15 ساله که تو ناز و نعمت بزرگ شده و از کسی بدی ندیده همه همیشه هواشو داشتن چه توقعی داری.وقتی چند بار دلش شکست تازه میفهمه عشق یه پسر با یه دختر متفاوته.بله فورا از دختر بیچاره یه هیولا نسازید.تو موقعیتهای مختلف ادم بی فکر عمل میکنه گاهی و تا به خودش میاد که دیر شده.منم یه نمونشو دیدم.من سنم زیاد بود و فیلم سیاهم نداشتم اما دلم سوخت و پول بهش دادم تازه نوشته هم گرفتم به خیاله خودم که قرض میدم اما بعد که فهمیدم شیشه میزنه و خوانوادشم از دستش عاصی هستن گذشتم وسپردمش به خدا.الان دیگه نه صورت قشنگ داره نه سیرت قشنگ.ده تا میخورن اگه یه دونه میزنن فقط نمیفهمن که اون بالا خدایی هم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
حق با این خانم هست. انصافا امثال این محمد (با این نظراتش) خیلی از خود راضی و عجول هستند و قضاوتهای سطحی شون جامعه مارو بیمار کرده. محمد به خودت بیا. حیف اسم محمد نیست که رو تو باشه؟!
يك خواستگارى معمولى بدون اطلاع خانواده،يا حتى نامزدى با اطلاع خانواده كه فيلم سياه نداره،ببينيد اخلاقيات چقدر سقوط كرده
واقعا یعنی انقد راحت میشه سر مردم کلاه گذاشت؟
پاسخ ها
اسی بی خطر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
مردم که نه... بلکه دخترای زود باور و ساده لوح
پيمان 30
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
اسی بی خطر من معتقدم ربطی به دختر نداره و این کلاه گذاشتن عموم مردم رو در بر میگیره
دختران افرادی ساده هستند که خود را تا حدودی زیرک هم می‌دانند و در اعماق قلب خود خوشحالند که با مردی آشنا شده‌اند. آنها معمولاً خود را برنده چنین رابطه‌ای می‌دانند. اما در پایان بازی متوجه می‌شوند چه کلاهی سرشان رفته است.!!!
من خیلی برام غیر باور که دختر خانم ها پینو کیو هستند و اون اقا پسر همه گربه نره و روباه مکار؟؟ اخه پینوکیو هم این همه زود گول نمی خورد
پاسخ ها
گل پسر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
تحلیلت واقعآ عالی بود.امیدوارم خانومها بیشتر به خودشون احترام قاءل شوند
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
دقیقا درست گفتی
چقدر بعضی دخترا احمقن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
من یه دخترم
ولی بخدا خیلی خوب کفتی ما ........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
چقدر بعضی مردان دیوصفت و حیوانن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
به همین ترتیب بسیار از مردان دروغگو و حیله گر و خداناشناس. دزد، قاتل، کثیف....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
بدتر از همه اینها دخترایی هستند که گول این مردای بدطینتو میخورن
خداییش خیلی باحاله طرف از تهران میره اردبیل تو همون برخورد اول گردنبند دختره رو میگیره ازش!بعد هم دو میلیون پول رو.......واقعا تو حماقت بعضی آدمها میمونم.(انارو برای تو نوشتم که مطالبم رو میخونی و بعد پاک میکنی و منتشر نمیکنی! میدونم دوست داری هرچی هست بین خودمون دوتا بمونه!! خیلی باحالی تابناک خودم و خودت)
"پویا فیلم سیاهی از من داشت"
" تهدید کرد فیلم سیاهی را که از من تهیه کرده"
"فیلم سیاه از هشت دختر دم بخت"
عجب نبوغي، راستي چرا در راه صحيح و درست استفاده نميشود
منظور این دختران از فیلم سیاه یعنی با این شیاد خلوت کرده اند؟؟؟؟؟؟؟ اگر چنین است چگونه تن به این کار به دور از عقل داده اند آن هم با کسی که فقط از راه تلفن آشتایی داشته اند و هیچ محرمیتی هم نداشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
در این خبر سیاه را معنی نکرده . ذهن شما آلوده هست و سیاه رو به آخرین حد آلودگی معنی میکنه. ذهنتون رو پاک کنید تا جامعه مون یه کم پاکتر بشه.
دقیقا کی این فیلم سیاه تهیه کرده ؟!!! خود این دختران هم مقصرند
فقط اعدام
اعدام
نمیدونم چرا هر جا یه رابطه ای کشف میشه همه میگن احساسات پاک!! دختر
خب یکی هم بیاد با احساسات پاک من بازی کنه، آخرشم میگم من بیگناهم با احساساتم بازی شده.

احمق بودن ربطی به پاک بودن احساسات نداره
پاسخ ها
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
خیلی به خودت مطمئنی دختر خانوم.امیدوارم سرت بیاد تا بفهمی بعضی وقتا ادم ناخواسته واردبازی میشه..من نمیگم اشتباه نکردم ولی یادتون باشه احمق ترین ادما کسایی هستن که خیلی به خودشون مطمئنند..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دختر نیستم پسرم، نمیتونی تشخیص بدی نوشته های پسره. طرف حسابم تو نیستی . طرف حسابم اون آدماییه که میگن دختره پاکیشو از دست داد!! مگه پسرا پاکی ندارن که از دست بدن،تا وقتی این دید دلسوزانه افراطی باشه این قبیل مشکلات هم هست. تو هم دنبال دلسوزی دیگران نباش دنبال کسایی باش که واقعا دوستت دارن. نمیخواد هم هر کی اینجا میرسه یه چیزی مینویسه واسش دعا کنی"به سرت بیاد" دعای خیر بلد نیستی نه؟
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من نه دنبال دلسوزی کسی هستم نه دنبال کسایی که دوسم دارن...نیازی هم به کسی ندارم...دقت کرده باشی فقط واسه خودت و یه نفر دیگه اینو خواستم چون خیلی ادعای فرشته بودن و زرنگی میکنید.نه دعای خیر بلد نیستم مشکلی داری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
با نظر ناشناس 9:00 موافقم سکینه خانم چرا انتقاد پذیر نیستید هرکس که نظرش با شما درتضاده بهش میگید امیدوارم سرتون بیاد !!! فعلاً که سرخودت اومده !! ما به اصول دینمون معتقدیم
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
پاسخ ناشناس 12:10: من خودم میدونم که چیکار کردم نیازی به انتقاد کسی ندارم.در ضمن اینجا خیلی ها میان در مورد قضیه نظر میدن که نظرشون با من در تضاده ولی بهشون چیزی نگفتم حتی خوب نظرارو ببینید خیلی ها حرفای توهین امیز هم گفتن که اصلا برام مهم نیست.من صحبتم با کساییه که خیلی خودشونو کشیدن کنار و میگن نه واسه ما این اتفاق نمیفته ما فرشته ما زرنگیم...در ضمن اینم بگم همیشه کسایی که خیلی خیلی ادعای معتقد بودن دارن درکل رقمی نیستن چون فقط ادعا میکنن...کاملا از صحبتاتون مشخصه که شمام معتقدید!!!!!!
همه دختر ها وبعضي از خانواده ها از بس كه با ادب نديده اند ؟ تا به يك نفر با ادب برخورد ميكنند هول مي شوند ته ديگ مي افتند و بقيه ماجرا ؟رمز گول نخوردند اينه كه : هميشه به انسانهاي با ادب بايد شك كرد مگر خلافش اثبات شود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
به خوش ظاهر و خوش تیپها باید شک کرد نه به با ادبها ای بی ادب.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
اصلا فهمیدی چی نوشتی؟ یعنی هرکی فحش میده کارش درسته؟!!
وقتی عقل بر انسان حکومت نکنه و شهوت و احساس بر انسان غالب باشه همه نوع اتفاق بد رو باید انتظار داشت.خود کرده را تدبیر نیست.وقتی خانواده ها از صبح تا شب به دختر میگن شوهر کن فلانی ده تا بچه داره همسن تو هم هست .دختر خودش رو به آب و آتیش میزنه.آخه اون دختر اردبیل بگو تو با داشتن 16 سال شوهر میخوای چیکار کنی.
بعد میگن برو ازدواج کن!!!فعلا 8 دختر با یه مزاحم تلفنی فیلم مستهجن داشتن و بدنشون رو در اختیار یه مزاحم تلفنی قرار دادن تا هر غلطی خواسته انجام بده و فیلم بگیره.خیلی ببخشید برخی از احمقها که فقط عقلشون به چشمشونه و به ظاهر و ثروت پسرها اهمیت میدن، حقشون همینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
تو چشمت باز کنی دختر خوب زیاده من تو دوستام دختر خوب می بینم که هنوز تزدواج نکردن..
چندتا موضوع جای بحث داره اینجا:1-دوست شدن با ی پسر اونم تلفنی
2-دادن پولای ملیونی به ی پسری که حتی نام و نشونی ازش نداری
3-فیلم سیاه
4-سرقت طلاهای مادر
نتیجه اخلاقی اینه که این خانوما عقلشون کمه شدیدا" بیفکرن.اگه پسری پول نداره که بخواد از دخترا پول بگیره به چه درد ازدواج میخوره؟
دخترهايي كه به اين زودي ودورازديو والدين تصميم ميكيرند حقشونه كه طعمه شياد ها بشن!
از من 3 میلیون خواست بهش دادم بعد 2 میلیون خواست بهش دادم بعد 4 میلیون خواست و و و و و
کار این دخترا یا باباهاشون چیه اونوقت؟ اینهمه پول دم دست دارن که به اینو اون خیرات میکنن. بعد راحت طلاهای خودشونو و مادرشونو میدن بره کسی هم تو خونه نمیفهمه و آب از آب تکون نمیخوره. بعد واقعا باید به خواستگار اینقد اعتماد کرد عایا؟اونم کسی که خونوادش مشخص نیست؟ بعدا اینا میخوان به بچه هاشون بگن من و بابات از طریق تلفن یا چت کردن با هم آشنا شدیم؟؟ بعد اونوقت این فیلم سیاه که میگه این یعنی چی اونوقت یعنی همه جوره فریب خورده عایا؟؟ تعداد سوالات زیاده ....
احساسات پاک ! عشق پاک ! انسانهای پاک !
من فقط اینو می دونم که عشق پاک به این سادگی شروع نمی شه !
فیلم سیاه!!!!! خدا به پسرها و دخترهای مجرد پاک رحم کند. با این اوضاع به هم ریخته فرهنگی تمام دیوارهای اعتماد فرو ریخته است. چگونه می توان به کسی اعتماد کرد و با او پیمان ازدواج بست. خدایا خودت به ما رحم کن.
اونایی که هر چی میشه میگن اعدام یعنی کسی که به زور یکی رو می دزده و مورد اذیت و آزار قرار می دهد با کسی که با رضایت طرف فیلم هم ساختن و با هم در ارتباط بودن یکیه؟؟ وقتی یکی دوست داره و کاری می کنه و بعدشم میاد میگه گول خوردم خیلی نمی تونه نقش مظلوم ها رو بازی کنه. اما کلا اینکه کسی با فیلم کسی را تحت فشار قرار بده جرم و باید برخورد بشه اما نه دیگه اشد مجازات
گولشون زده درست ، دروغ گفته درست ، سو استفاده کرده درست و.. درست ولی فیلم سیاهش واقعا جای تعجب داره !!!! به همین سادگی 4 تا حرف و از صدات خوشم اومد و ... !!!! حتما بازم دولت مقصره !!! مثل همیشه!!! و ای ندختر وخانواده دختر هیچ تقصیری ندارند !! تقصیر گرونیه بازم حتما!!! همه اینا از راحت طلبی و هوای نفس ادماست ....
ببخشيد همه اينها فقط پسر مقصر نيست . بلكه حماقت آن دختر را در نظر بگيريد. دختري كه با يك تلفن ناشناس كارش به فيلم سياه كشيده ميشود چطور ميتواند همسري مطمئن براي شوهرش باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
خیلی بد قضاوت میکنی خدا راه توبه وجبران رو برای همه بنده هاش باز گذاشته
وقتی به جوونی که تو سالم بودنش شکی ندارین ولی میدونید وضع مالیش خوب نیس دختر نمیدید عاقبتش اینه که گرفتار یه همچسین کسایی بشین
خودکمرده را تدبیر نیست
واقعا اين دخترهاي جوون چيزي از وضعيت جامعه نمي دونن. الان تو بازار خيليها دربدر دنبال يه قرون دوزار سود بيشتر و درآمد بيشتر مي گردن و خيلي وقتها تن به هر مصيبتي مي دن تا يه كم پول به جيب بزنن. بعد يارو مياد ميگه چند ميليون مي خوام اين دخترها هم مي گن چشم. بفرما پول و طلا و ... والا اينجوريش رو ديگه نديده بوديم!
حالا كو عكسش ؟
اين دخترها تايه پسر خوب و اهل زندگي پيدا ميشه هزار شرط ميزارن جلوش حالابراي يك شياد اين همه فدا كاري ميكنند . حقشونه
سلام.ممنونم از تمام سایت هایی که این خبر رو درج کردن و تلاش میکنن تا برای مردم عبرتی بشه.من خودم یکی از همین دخترام که توسط این اقا اخفال شدم.از تمام اون اقایون و خانوم هایی که اومدن اینجا مسئله رو نفهمیده قضاوت میکنن خیلی ناراحتم البته شما هم گناهی ندارید مسئولین روزنامه هم گناهی ندارند چون نمیشه همه جزئیات یک و نیم سال دوستی رو تو روزنامه نوشت اگه بخوان همشو بزارن باید یه مجله بنویسن از دونه دونه دخترا.یه جا یه مطلب نوشته بود که خیلی به دلم نشست نوشته بود اگه میخوای بدونی چی کشیدم کفشای منو بپوش راه هایی که رفتمو برو تا بدونی چرا این کارو کردم یا چی شد که این کارو کردم.پس شما دوستان عزیز که میایید میخونید و یه نظر همینجوری میدید و میرید و فکر میکنید عقل کل هستید نخیر دوست عزیز اینطور نیست که شما فکر میکنید.شیطون همه رواخفال میکنه منم اخفال کرده ولی خداشاهده این ادم کثیف از شیطون تو این کارا ماهرتر عمل کرد.در ضمن تو سوال اونایی که میپرسن این فیلم سیاه چیه باید بگم فیلم سیاه فقط به رابطه جنسی نمیگن.لااقل اون فیلمی که از من داشته اینطور نبوده ولی شنیدم دو و سه نفر از دخترا حین رابطه فیلمشونو پسره گرفته.من به خاطره این قضیه زندگیم مختل شده افسرده شدم و از تمام دخترا میخوام این قضیو رو بخونن و واسشون عبرتی بشه مثل من شکست نخورن.من متوجه اشتباهم شدم و خیلی از کارم پشیمونم ولی خدا خودش شاهد بوده که دلم نمیخواس و اصلا فکرشو نمیکردم همچین اتفاقی برام بیفته.میتونید باور بکنید میتونید نکنید ولی دوستی من با اون از روی هوس نبوده فقط یه اشتباه بزرگه بچگونه بوده.خیلی از خودمو کارام شاکیم.حتی تصمیم گرفته بودم خودمو بکشم تا هیچوقت این روزا این قضاوتا رو نبینم.خواهش میکنم واسم دعا کنید به زندگی عادیم برگردم
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
حالا با همه این تفاسیر و بعد از اینها منم فقط میتونم واستون دعا کنم کاریه که اتفاق افتاده واسه بقیه پیش نیاد شما هم بهتره حتما از یه متخصص کمک بگیری تا از این مرحله عبور کنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
:|
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من فقط يه چيز برام خيلي عجيبه , شماره تلفن اين دختر خانمها رو از كجا گير ميورده ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
خانم عزیز. خدا خیلی بزرگ و خیلی کریمه. همین که میگی پشیمانم از گناه بخشیده شدی. از اینجا به بعد راه درست رو برو، خدا از اونجا که حساب نکردی کمکت میکنه.
خدا در سوره طلاق میگه: "من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب ...." خیلی امیدوار میشی حتما بخون.
وقتی سادگی کردم از خودم فیلم دادم بعدش فهمیدم چه اشتباه بزرگی کردم.هرچی خواست دادم تا دست از سرم برداره ولی بدتر و بدتر شد اوضاع...هیچوقت ابروتونو نفروشید حتی به قیمت جونتون.این حرفو کسی بهتون میگه که خودش تا ته قضیه رفته
دخترکودن ومرد شرور
سکینه جان، همۀ آدمهایی که اینجا توی این سایت یا جاهای دیگر تو رو به خاطر اشتباهت شماتت می کنند، مطمئن باش که خودشون اشتباه های خیلی بزرگتری تو زندگیشون انجام دادند یا خواهند داد که خیلی بیشتر قابل سرزنش است پس به حرف مردم توجه نکن، به خدا پناه ببر و از خلق خدا انتظار همدلی و بخشش نداشته باش.مهم اینه که دوباره بلند شی و از این اشتباهت ، تجربه ای ارزشمند برای آینده به دست بیاری.همۀ ما آدمها اشتباه می کنیم.خدا مهربان ترین مهربانان است.آدمهای شیطان صفت هم ، همه جا هست.باید واگذارشون کرد به خدا.خودش جوابشون را می ده.این آقایون و خانمهایی که ژست عقل کلی و فرشته بودن رو گرفتن، هیج کارۀ این دنیا هستن، همه کاره خداست.پس نا امید نباش و تو این ماه رمضان پیش رو از خداوند یک زندگی جدید و عزم دوباره برای ساختن خودت را طلب کن.در پناه حق
پاسخ ها
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
ممنون از حرفات مادر عزیزم.التماس دعا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
قطعا درسته. تنها خدا ببخشه کافیه. مردم ازخود راضی رو رها کن.
"له ما في السماوات و ما في الارض"
در ضمن خانم یا اقایی که بالا نظر دادی (طلاهاي مامانشو برده فروخته به خاطر عشق مزاحم تلفني!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مادر...عشق... )بدون تو تنها عاشق مادرت نیستی تواگه عاشق مادرتی من خاک پای مادرمم میفهمی؟فکر میکنی من با رضایت بردم دو دستی طلاهارو تقدیم اون کردم نه عزیز من بد تو منگنه بودم تا حالا طعم اینو چشیدی کسی با ابروت تهدیدت کنه؟نه معلومه طعمشو نچشیدی خدا هم نکنه بچشی واسه دشمنمم نمیخوام این اتفاق بیفته.من هیچوقت یادم نمیره ظلم هایی که به مادرم کردم...اشک مادرمو دراورده تا ناله و التماس مادرشو پای چوبه دار نبینم اروم نمیشم.وقتی یادم میفته قراره مادر عوضیش به پای مادرم بیفته زار بزنه زر بزنه تا ببخشیمش کیف میکنم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
سکینه خانم دختر عزیزم اگه در اولین وهله به پلیس مراجعه کرده بودی اینهمه ابروریزی نمیشد.و دختر خانمهای دیگری گرفتار نمیشدند.پس اشتباهات خودت رو توجیه نکن
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
سکینه خانم فکر نمیکنم اعدامش کنن چون کار شما و بقیه دخترها با رضایت بوده. تازه به احتمال زیاد شما و بقیه دخترها شلاق هم میخورید بخاطر رابطه نامشروع (الزاما منظورم زنا نیست هر چند اونم جزئشه). تنها راه آرامش و پشت سرگذاشتن این بحران، بازگشت به آغوش خداست.البته اگه واقعی باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
تو چرا از زجر کشیدن مادرش خوشحال میشی تو اذیت مادرت کردی مادر اون بنده خدا چه گناهی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
مادرش به تو چه ربطی داره
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
پاسخ ناشناس10:28:چون مادرشم از تمام کارای پسرش شیطون صفتش خبر داشت و تشویقش میکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
ما که قاضی نیستیم. اما بهتره به زجر مردم راضی نباشی. اگر اینطور هستی بدون که هنوز برنگشتی و به راه خدا نرفتی. اگر بنده خدا هستی، برای او هم توبه بخواه. و کار رو به قاضی و دادگاه و در اصل به خدا واگذار کن.
فیلم سیاه دیگه چه صیغه ایه؟ خب سیاه که ترس نداره! اگه سیاهه که چیزی توش دیده نمیشه!
سکینه خانم، کسانی که اینحا نظر داده اند به نفس کار شما و دختران دیکر،نظر داده اند نه خود شما. راست هم می گویند. چه گونه شما با تماس
تلفنی و خود را یک هنر مند جا زدن،عاشق شدی?
پاسخ ها
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
ناشناس عزیز دوست ندارم نداشتم اینو واسه کسی بخوام.ولی کاش یه بار تجربه کنید بعد بدونید چگونه...
خانم سکینه من یکی از اون پسرایی هستم که اون بالا در جواب یکی از خانما گفته بودم اینا پاکی نیست حماقته!

درسته حماقته میدونی چرا چون وقتی یه دختر حماقت میکنه بهش نمیگن احمق، میگن آخی پاک بود گول خورد پاکیشو از دست داد، یه بار دیگه بخون، این جمله حمایت از دخترایی امثال شما نیست این دید مردسالارانست به شکل دیگه. اگه وقتی یه دختر اشتباه کرد همون موقع بهش بگن احمق خیلی بهتر از اینه که همون موقع بگن آخی ولی بعدش به چشم دیگه نگاهش کنن.

خب برای خودمم سواله چرا دخترا مخصوصا از نوع ایرانیش بیشتر جذب اینجور پسرا میشن، یعنی منه پسر هم اگه یکیو دوست داشته باشم باید از این طریق وارد بشم؟؟!! مطمئنا شما و بقیه دخترای قربانی عاشق این آقا بودید یعنی اگه پسره میخواست میتونست با هر کدوم از شما دخترا تا آخر عمرش عشقو عاشقی کنه!! چرا جامعه نمیخواد قبول کنه نباید این روابطو انکار کرد بلکه به دختر خانما یاد داد چجوری باهاش برخورد کنن. پس بهترین راه پیشگیری تو این جامعست. یعنی عقل حکم میکنه جایی که شما میترسی روابطت برملا بشه باید بیشتر احتیاط کنی!

شما اشتباه کردی باید چوب اشتباهتو بخوری ولی وقتی دیدم نوشتی میخواستم خودکشی کنم خیلی ناراحت شدم بیخیال بابا اگه پسر بودی الان به کارات افتخار میکردی
پاسخ ها
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
چوب خوردن چیه ناشناس عزیز تمام زندگیم افکارم مختل شده......چه دختر چه پسر این کارا افتخار نداره...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
اگر زندگیت مختل شده بدون به خدا باز نگشتی. حر(در میدان عاشورا) بعد از یک عمر خطا کاری یه لحظه به دامان خدا برگشت و برای همیشه سعادتمند شد. به خدا برگرد و حتی یک لحظه هم گذشته سیاهت رو دلیل نابودی آینده ندون. خداوند قادر هست که خطاکاری رو به نیکی تبدیل کنه فقط باید توبه کنی. میفرماید" ان الله یغفر الذنوب جمیعا" اون لطمه ای هم که خوردی قابل جبران هست. مطمئن باش. توکل به خدا لازمه و بس
سکینه جان توی دنیا فقط وفقط پدرومادر هستند که خالصانه وبدون طمع وچشمداشتی محبت وعشق نثار فرزندانشون میکنندازاین به بعد میخوای آب بخوری باپدرومادرت مشورت کن فقط اونا هستند که خوشبختی وسعادت بچه هاشونو میخوان به گذشته فکر نکن گذشته به فراموشی بسپار فقط درس بگیر درضمن انسان جایزالخطاست اینهایی که یه چیز میشنون فقط میخوان نظری داده باشن ازاین اشتباهات کردن وخواهند کرد از من خواهر کوچیکترت بشنو اگر احساس رو منطق غلبه کنه یعنی قلبت برتر از عقلت باشه زندگیتو باختی پس همیشه درهمه حال رجوع کن به عقل ومنطق باآرزوی شادی وخوشبختیت عزیزم
پاسخ ها
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
ممنون از حرفای دل گرم کنندت عزیزم
توکل به خدا و کمک خواستن از اهل بیت چاره کار توست
حالا این مرد دله دزد شیاد اهل کدام شهر بوده ؟ اگر اهل شهری به جز تهران است ، بنویسید اقلا مردم بیشتر احتیاط کنند .
عکسش کو ؟؟؟
حالا قضیه هر چی بوده تمام شده شما چرا نمک رو زخم این بنده خدا می پاشید.
فکر می کنید با حرفهای شما قضیه حل میشه
اینبنده خدا به پلیس مراجعه کرده تا کمک بگیره نه این که مورد طعنه قرار بگیرد
درسته او اشتباه کرده اما اشتباه را با شتباه پاسخ نمی دهند
سکینه خانم عزیز من خودم دختر نوجوان دارم.همیشه به او گوشزدمی کنم که مافقط یک دفعه بدنیا می آییم، چرا ازتجربه تلخ دیگران استفاده نمی کنیم؟چرامی خواهیم راه کج رفته رادوباره برویم؟ این همه موارد مشابه شما قبلا" تکرار شده است،ولی متاسفانه باز هم قربانی می گیرد.مثل دریای مازندران که هرسال درآن تعدادی غرق می شوند اما بازهم مردم عبرت نمی گیرند. بعضی ازکارهابا یک بار تجربه شدن می تواند آخرین فرصت شخص باشد.خدا راشکرکه زنده ای وفرصت جبران برایت هست.
پاسخ ها
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
من ادمی بودم که تا سرم به سنگ نمیخورد نمیفهمیدم معنی سرشکستگی یعنی چی.ولی الان میفهمم باید از داستان بقیه عبرت گرفت...
عزیز جان وقتی نشناخته و سریعادست به کار تهیه فیلم "سیاه" میشی نتیجش هم میشه همین
لعنت بر شیطان.
پاسخ ها
شیطان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
لعنت بر خودتون. پسرا ایرانی از هوششون در راه درست استفاده کنن. دختراشم یکم از بهره هوشیشون بیشتر استفاده کنن.

به من چه آخه!!!!!!
قابل توجه دختران : اگر پسرى گفت به اندازه موهاى سرم طرفدار دارم بدانيد كه كچل است
پاسخ ها
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
صددرصد موافقم با این حرف....
باید همه هنرمندان فیلم سیاه مجازات شوند
نه فقط هنرپیشه نقش اصلی!!!!!
باز این ساده لوحی... بابا بسه!
گذشته از رذالت اون آقا، حماقت اون دخترا هم ديگه حدي نداره!
خطاب من به سكينه و ساير دخترهايي هست كه اين اتفاق در موردشون رخ داده: قطعا شما قرباني توطئه شوم اين مرد شرير قرار گرفتيد و جز سادگي، گناه ديگري نداريد. لطفا خودتون را سرزنش نكنيد.متاسفانه در كشور ما به جاي حمايت از قرباني، فقط اونو تضعيف ميكنن. من خودم با اينكه دو برابر سن سكينه را دارم و به شدت محتاط و بي اعتماد هستم از طرف يك همكار و دوست بسيار صميمي و مورد اعتماد، مورد سوء استفاده عاطفي و روحي قرار گرفتم. اين اتفاق ميتونه براي هر كسي بيفته چون متاسفانه گرگ زياده و هرچقدر هم مراقب باشي باز هم در كمين هستند. پس لطفا اگر كمكي نميكنيد سرزنش هم نكنيد.
پاسخ ها
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بله همیشه ادمای بد هستن.باید سعی کنیم که گرفتار نشیم.دلم فقط واسه کسانی میسوزه که خیلی به خودشون مطمئنند چون خودمم خیلی به خودم مطمئن بودم که اینطوری شد....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
به نظر من هم سکینه و امثال او گناهی ندارند اونا هم انسان هستند و احساساتی ... گناه بزرگ اون اقایون شیاد پست فطرت هستند که سواستفاده میکنن ....
اینکه آدم یه دختر با احساس باشه،اینکه ساده و زود باور باشه،اینکه تو یک سنی دنبال نیمه ی گمشدش باشه قبول...شایدبشه گول خوردنو یه جوری توجیه کرد ،اما فیلم سیاه یعنی چی؟ در این حد آدم اعتماد کنه؟اصلا بحث اعتماد هم نیست اگر فقط کمی به اصول دینی مان پایبند بودیم هیچ وقت گرفتار نمی شدیم.
ضرر مالی قابل جبرانه اما...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
احسنت مهسا خانم. حرف حساب همینه
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
مهسای عزیز شما از کجا میدونید فیلم سیاه من چقد سیاه بوده که اینقد زود قضاوت میکنید؟در ضمن بنده توی اون هشت تا دختر جزئه کسانی هستم که فقط ضرر مالی داشتم خوشبختانه...
از انتقادپذیری سکینه خانم کمال تشکر رو داریم. هنوز سرش به سنگ نخورده. به به چهچه و موافقم واسه اونایی که گفتن تقصیری نداره و تو پاکیو ساده بودی!!!! و دعای امیدوارم سرت بیاد برای اونایی که ازش انتقاد کردن.

مجازات و کمک باید متناسب باشه. یکی میاد میگه اعدام یکی دیگه میاد تریپ روشنفکری برمیداره میگه آخی تو گناهی نداری اون تورو گول زد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
با نظرتون کاملا موافقم سکینه خانم هنوز خودشو مقصر نمیدونه و انتقاد پذیر هم نیست مشخصه که دختر یک دنده ای هست و هنوزم به خودش مطمئنه هر کسی باید این توانایی رو داشته باشه که اشتباهاتش رو بپذیره و درصدد فکر و چاره ای باشه نه اینکه منتقدان رو توجیه کنه
سکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
پاسخ هر دو ناشناس:بنده خودم میدونم که اشتباه بزرگی کردم و خودمو سرزنش میکنم.اینجا هم میام نظر میدم دنبال دعوا و کلنجار رفتن با عده ای نیستم به اندازه کافی سر این قضایا اعصابم ناراحته ولی وقتی نظر بعضی از دوستان رو خوندم دیدم بعضیاشون خیلی ادعای زرنگی میکنن و فکرمیکنن این اتفاق محاله واسه خودشون بیوفته موضوع رو کاملا ندونسته و متن رو کامل نخونده(مشخصه)اومدن من و امثاله منو یه غول.. واسه خودشون ساختن.اینو بدونید که ادم بعضی وقتا ناخواسته و ندونسته وارد بعضی قضایا میشه و راه برگشت هم نداره.الان شما دوتا دوست عزیز هم از بنده انتقاد کردید ولی خداشاهده اصلا از انتقادتون دلخور نشدم چون به قوله یارو گفتنی انتقادتون انتقاده ولی بعضی از دوستان انتقاد رو با توهین اشتباه گرفتن و با اینکه قضیه رو کاملا نمیدونن و حتی متن هم کامل نخوندن میان توهین میکنن...درضمن ناشناس عزیز بنده خیلی در مورد خودم فکرکردم قبل اینکه شما بگید(زمانیکه اصلا این خبر تو روزنامه و اینترنت نرفته بود)و با لطف خدا میخوام یه زندگی اروم پیش خونوادم واسه خودم بسازم و اشتباهاتم رو جبران کنم...موفق باشید
سکینه جان خواهرم. منو داداش خودت بدون. ببین همه حرفات درست ولی منم پسرم میدونم بعضی پسرا چرا باهات تند برخورد کردن، باور کن بعضی وقتا باید تند برخورد کرد تا عمق قضیه رو درک کنی. همین آدمایی که تند برخورد کردن پاش بیفته خیلی هم مردنو هوای دخترایی مثل تو رو دارن، اگه مثل همون شیاد بودن که نمیومدن ازت انتقاد کنن.

وقتی پسر باشیو ببینی یه دختر اصلا جواب سلام این جور پسرای شیادی رو میده اعصابت بهم میریزه. حرص پسرایی که ازت انتقاد کردن در اصل از اون آدمه نه شما، چون اون آدم همینجوریه ولی شما اشتباه کردی یعنی مثل اون نیستی.
بعضی از این پسرا اینقدر پستن که آدم حتی متنفر میشه از دختری که اجازه داده این جور پسرایی وارد حریم خصوصیشون بشه.

موفق باشی
حالا اين همه به اين خانوم سكينه تشر رفتين يا همدردي كردين ايا مطمين هستيد كه اين خانم يكي از قربانيان اين مرد شياد است ؟؟؟ چون بعضي ها دوست دارند ديگران را سر كار بگذارند ازكجا معلوم اين يكي از اونا نباشه؟؟؟و اصلا ربطي به اون ماجرا نداشته باشه ؟؟ بعد از اين اتفاقات كدوم خانواده اي دخترشو ازاد ميذاره موبايلشم در اختيارش ميذاره ؟؟هركي باشه حداقل براي يك مدت دخترشو محدود ميكنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
احتمالا چند تا از این ناشناسا هم خودشه، داره همه رو محکوم میکنه جز نفرات اصلی رو
خداییش حوصله میخواد خوندن اینهمه نظر
چند مورد بحث کم کیف حد سیاهی فیلما بود
قطعا کسایی که کارهای خیلی سیاه میکنن از کارای خاکستری شروع کردن
مشکل از کوچک شمردن خطاها و گناهان شروع میشه
بچه هااااا مواظب باااااااشید!
دخترا همیشه احساساتشون سوار بر منطقشونه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی