بازدید 7725

شیطنت پسرانه، قتل خونین را رقم زد

کد خبر: ۴۰۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴ 18 May 2014
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری پسری خبر داد که با ایجاد مزاحمت برای یک پسر و دختر همراه وی، قتل خونینی را رقم زده بود.

به گزارش جام جم، سرهنگ جعفر علیزاده گفت: مأموران کلانتری 17پرند طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد درگیری شدید در یکی از پارک های شهر پرند، سریعاً به محل اعزام شدند و با حضور مأموران در محل حادثه با پیکر خون آلود جوانی که روی زمین افتاده بود روبرو شدند که سریعاً تحقیقات محلی را از شاهدان عینی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه فرد زخمی که علایم حیاتی خاصی بر تن نداشت سریعا به درمانگاه منتقل شد اما متاسفانه پس از معاینه پزشک معالج، جان خود را از دست داد، افزود: کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی پس از فعالیت های اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم فراری بنام «الف» در پرند شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رییس پلیس رباط کریم با بیان اینکه قاتل در بازجویی های پلیس اعتراف کرد؛ به همراه دو نفر از دوستانش در پارک در حال قدم زدن بوده اند که مقتول را به همراه دختری می بییند و از روی جهالت و نادانی برای آنها ایجاد مزاحمت می کنند، افزود: درگیری در ابتدا با فحاشی شروع شده و در ادامه متهم با اوج عصبانیت با تکه شیشه ای که از روی زمین پیدا می کند مقتول را از ناحیه قفسه سینه با یک ضربه مجروح می کند.

وی اضافه کرد: اقدامات اطلاعاتی جهت دستگیری دو متهم دیگر که در درگیری نقش داشتند ادامه دارد.

سرهنگ علیزاده به نوجوانان و جوانان هشدار داد: متأسفانه درگیری های ساده تاکنون بسیاری از خانواده ها را عزادار کرده و عده ی زیادی نیز به خاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان به سر می برند، بسیاری از قتل ها بدون برنامه ریزی قبلی و به وسیله سلاح سرد رخ می دهد و برای متهمان جز پشیمانی، حبس و انتظار برای قصاص چیزی دیگری به همراه ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۷
اعدام براش خوبه تا ياد بگيره تو كار ديگران دخالت نكنه بدبخت عقده اي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
بعد از اعدام دیگر زمانی برای یادگیری وجود نخواهد داشت!!!!!!!!!!
همه را فقط اعدام کنید
علایم حیاتی خاصی بر تن نداشت؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
خخخخخخخخخ !
متاسفانه تمام این موارد به تربیت ناصحیح خانوادگی بر میگرده / حداقل آموزش و پرورش می بایست یک سری دروس مجزا یا سر فصلهایی را در کتب درسی جهت کنترل احساسات و معاشرت اجتماعی را در دوران تحصیل برنامه ریزی و پیاده سازی کنه / متاسفانه در تلویزیون هم بدلیل معذوریتها و محدودیتهای غیر منطقی برنامه مشخصی ساخته نمیشه که میتونست خیلی مفید باشه
متاسفانه ، عدم فرهنگ و تعليم و تربيت بين بعضى از جوانان ما نتيجه اى بهتر از اين عايد نمى شود ، در مدارس بايد اموزش تربيت مقدم بر هر اموزش ديگرى باشد ، يك جوان بايد بهترين سنين خود را در تشويش و دلهره از مجازات هاى بعدى پشت ميله هاى زندان بگذارند .
شیطنت ؟ ایجاد مزاحمت؟ جهالت و نادانی ؟!! مگر زخمی کردن یا کشتن انسان نوعی بازی است؟! لطفا چند ماه دیگر برای این افراد تقاضای بخشش نکنید . اگر این افراد مجازات نشوند خانواده ها هم در پارک ها امنیت نخواهند داشت .
امثال این ادم ها را زیاد دیدم عقده دارند نمیتوانند 2 نفر را با هم ببینند :) اعدام هم کمه واسه این موجود ها ،
جهالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا وقتی قصاص شد هم خودش هم دوستانش معنی جهالت را می فهمند
خوب این دکتره اگه معاینه نمیکرد شاید زنده میموند بنده خدا.من که از گزارش اینجوری دستگیرم شد.
همچین که سرش بره بالای دار،یادش می افته چه خبطی کرده.خدا را شکر که اعدام هست.
باید اعدام بشه
کیک وساندیس رو بدین بریم اعدام تماشا کنیم
این جنایتی که رقم خورده فقط قادر را از پا در نیاورد بلکه همه ی ما را کشت.قران کریم میگوید کشتن فرد بیگناه بسان این است که همه ی بشریت را کشته باشی.با اینکه از گرفتن جان بدم می اید.با اعدام چنین اشخاصی مخالف نیستم.رسانه ها در این زمینه فعالیت کنند.تو رو خدا دوستان دست به کارهای عجولانه و پاره کردن شکم مانند قرون وسطی نزنید.شما رامبو ، دلیر ، شجاع
خشونت/بي تفاؤتي در جامعه زياد شده يك لحظه فكر وصبر جلوي خيلي از اين اتفاقات مي گيره
فوری باید اعدام بشه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی