بازدید 13295

قربانی زورگیران خشن به کما رفت

کد خبر: ۴۰۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ 18 May 2014
زورگیران خشن با حمله به زن میانسالی بر سر مزار برادر شهیدش، او را به کما فرستادند تا نقشه سرقت را عملی کنند.

به گزارش همشهری، ماجرای این حادثه به 28فروردین‌ماه برمی‌گردد. آن روز وقتی مأموران پلیس در جریان سرقتی خونین در بهشت زهرا قرار گرفتند راهی آنجا شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که در مزار شهیدان، زن 50ساله‌ای به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. بنا بر اظهارات یکی از مأموران بهشت زهرا، 2جوان موتورسوار بعد از مجروح کردن زن میانسال قصد سرقت طلا و جواهراتش را داشتند اما با دیدن این مامور جوان از محل متواری شدند.

زن میانسال نیز که به‌علت شدت جراحات وارده بیهوش شده بود به بیمارستان انتقال یافت. از همان زمان تیمی از مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان خشن آغاز کردند. همان روز با شناسایی خانواده زن میانسال مشخص شد که وی برای رفتن به مزار برادر شهیدش از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته بود. این در حالی بود که طبق نظر پزشکان وی به‌علت ضرباتی که به سرش وارد شده بود به کما رفته بود.

در محاصره پلیس


ماموران در شاخه دیگری از تحقیقات خود به بررسی دوربین‌های مداربسته بهشت زهرا پرداختند و تصویری از دزدان به دست آوردند. بعد از آن سراغ آلبوم مجرمان سابقه‌دار رفتند و یکی از مجرمان سابقه‌دار به نام علی 25ساله را شناسایی کردند. وی پیش از این بارها به اتهام جرایم مختلف ازجمله زورگیری دستگیر و روانه زندان شده بود. از سوی دیگر مأمور بهشت‌زهرا با دیدن عکس علی، وی را به‌عنوان یکی از زورگیران شناسایی کرد. با این سرنخ، علی 20 اردیبهشت دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی، گوشی موبایل زن میانسال کشف شد.این متهم در بازجویی‌ها گفت:

روز حادثه برای مصرف مواد نزد محمدرضا همدستم رفتم اما زمانی که متوجه شدیم پول کافی برای خرید مواد نداریم تصمیم به زورگیری گرفتیم. آن روز سوار موتور شدیم و به بهشت زهرا رفتیم که زن میانسالی توجه ما را جلب کرد. او به تنهایی در مزار شهیدان بود. به قصد سرقت کیفش از موتور پیاده شدیم و به سمت وی رفتیم او اما متوجه نیت ما شد و مقاومت کرد. من هم با چماقی که همراه داشتم ضربه‌ای به سرش زدم که بیهوش شد.

با توجه به اینکه زن میانسال چهره مرا دیده بود و احتمال دادم اگر زنده بماند به‌زودی دستگیر می‌شوم تصمیم به قتل او گرفتم. برای همین چند ضربه دیگر به او زدم. چرا که من سابقه‌دار بودم و اگر مالباخته اقدام به چهره‌نگاری می‌کرد شناسایی می‌شدم. متهم افزود: بعد از آن تصور کردم که به کام مرگ رفته برای همین قصد سرقت طلا و جواهراتش را داشتیم که همان موقع یکی از مأموران بهشت زهرا با دیدن صحنه سرقت به سمتمان آمد.

ما هم مجبور شدیم تنها با سرقت کیف قربانی از محل فرار کنیم.بعد از اعترافات این زورگیر خشن، مأموران تجسس‌های خود را برای دستگیری همدست وی به نام محمدرضا آغاز کردند. وی که 26ساله بود در زمینه خرید و فروش مواد‌مخدر فعالیت داشت.

بنابراین کارآگاهان پاتوق‌های او را زیرنظر گرفتند تا اینکه 22اردیبهشت‌ماه در یک عملیات تعقیب و گریز و شلیک چندین تیرهوایی موفق به دستگیری وی شدند.سرهنگ محمدرضا اشراقی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: قاضی مجوز انتشار تصاویر آنها را صادر کرده است. مالباختگان احتمالی می‌توانند برای شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

قربانی زورگیران خشن به کما رفت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵۸
بر پدر مواد مخدر لعنت ، كه تمام انگيزه هاى جنايات را باعث مى شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
بر خود اين افراد رذل لعنت
ابو بشرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
اگر مجازات مجرمان حرفه ای قاطع و بازدارنده بود، وحشیانه به جان و مال و ناموس مردم بی پناه تعدی نمی کردند .
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
اینها بی غیرت های واقعی هستند چرا که برادر این خانم در راه دفاع از وطن جونشون رو دادن ولی اینها.....
اعدام در اسرع وقت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
اعدام بايد در خود زندان با حضور خود زنداني ها براي گرفتن عبرت برگزار شود نه در ملا عام و پخش التماس انها قبل از اعدام در تلويزيون براي عبرت ديگر خلاف كارها
زباله های جامعه
انقدر فرومایه و پست شدند که به یک مادر شهید هم که فرزندشو برای امنیت ودفاع از مملکت از دست داده هم رحم نمیکنند به خدا اعدام هم برای این انگلها کمه
پاسخ ها
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
خواهر شهید
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
خواهر شهید نه مادر شهید
بی شرفا
دوستان حقوق بشر فارغ از وضعیت آن زن بی نوا لطف کنند شرایط آزادی حیوانات در عکس به نمایش گذاشته شده را فراهم آورند !!!!!!!
آخه طفلکی ها گناه دارن !! حیفن نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
دوست عزیز! طرفداران حقوق بشر فقط با مجازات اعدام مخالفن نه اینکه طرفدار ازادی این جانیان باشند. به علاوه اگه متن خبر رو بخونین میبینید که همین جانی قبلا هم سابقه دار بوده. نکنه فکر کردین که طرفداران حقوق بشر باعث آزادی این مجرم شدند؟ نه دوست من! اتفاقا حرف مدافعان حقوق بشر اینه که مجازات باید متناسب با جرم باشه. نه اینکه چنین مجرمی رو آزاد کنن تا باز هم برگرده و دست به چنین جرایمی بزنه!
"وی پیش از این بارها به اتهام جرایم مختلف ازجمله زورگیری دستگیر و روانه زندان شده بود."
این تیکه اخبار واقعا" تکراری و اعصاب خورد کن شده
فقط وفقط اعدام درملا عام
آيا قوه قضائيه باز هم اين افراد را به حداقل مجازات محكوم و آزاد مي كند؟ ادامه ماجرا را در زورگيري بعدي اين دو مجرم دنبال كنيد
وی پیش از این بارها به اتهام جرایم مختلف ازجمله زورگیری دستگیر و روانه زندان شده بود.
امنیت خانواده شهدا ؟؟؟
اعدام این حیوانات کثیف حداقل مجازات است . آیا قوه قضائیه نباید کاری کند
سيستم قضايي ما بايد پاسخگو باشد،اكثر اين افراد سابقه دار هستند يعني چندين بار دستگير شده و با احكام ساده دوباره آزاد شدند و متنبه نشدند.يعني جرم با مجازات تناسب ندارد.
اگه راست میگید اینان را در ملاء عام دار بزنید
به مردم لطف نمایید و فورا این فاسد کثیف را دار بزنید.
تا زمین شرمنده تحمل این اشغال نباشد.
کفتار صد هزار بار شرفش بیشتر از این دو نفر ..........
با سلام

چرا اجازه داده میشه این افراد سابقه دار و شرور در جامعه به راحتی هر عملی رو انجام دهند
لعنت خدا بر انهائي كه مي گويند اعدام اين افرادي كه بوئي از انسانيت نبردهاند زد حقوق بشر است اخه قتل و دزدي از يك خواهر شهيد ان هم قبرستان محل عبرت و توبه اينها ...گندنه بشر
همچین میگه اگه شناسایی می شدم برام بد می شد که یکی ندونه فکر میکنه خدای نکرده قراره برای این عزیزان زورگیر تنبیهی سخت در نظر بگیرن!!
نه عزیزای من، همونطور که تا الان در 25 سالگی سابقه دهها بار شرارت و خشونت رو داشتی، ایشالا تا 35 سالگی رزومه ات پربارتر هم میشه!....
اعدام اينجا جاشه ها
فقط اعدام
شرارت ازشون می باره .

فقط اعدام .
فقط اعدام
ای احمق فوقش اگر شناسایی هم شده بودی دو هفته می رفتی زندان و آزاد می شدی. حالا باید اعدام شی
خیلی راحت یک خواهر شهید رفت ؛ اون آشغالی که اینو کشت میدونه برادرش واسه چی شهید شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حمید آقا متاسفانه اگر این درک را داشت چنین حماقتی نمیکرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
طرف معتاداست شما بحث فلسفی راه می اندازی؟
اینگونه مجرمان که ترک عادت نمیکنند و برای چندمین بار دست به اقدامات خشن می زنند حتما باید اعدام شوند چون اینگونه افراد قصی القلب اصلاح ناپذیرند و خوی درندگی دارند .
خواهش همه مردم از قوه قضاییه اشد مجازات برای اینگونه افراد بیرحم یعنی اعدام است
اگر قوه ی قضاییه به اعدام این زورگیران و اراذل و اوباش ادامه می داد دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نبودیم....خدا مرگ این دو زورگیر پست را بدهد یعنی دیگر حتی بر سر مزار عزیزانمان هم تامین جانی نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قابل توجه ی اوباش واراذل زورگیر و خدا نشناس چرا ناراحت هستید از دستگیری؟؟؟؟ یکی دونفر را اعدام کردند و نوبت به شما نخواهد رسید.
وقيحانه ترين جنايت را در كنار مزار مقدس شهيدان انجام داده اند ! ننگ ابدى بر شما باد
به این فکر کنید اگه دادشش اون لحظه زنده بود . اجازه میداد خواهرش رو به این روز درآورند. بی شرفهای پست
اعدام
در بهشت زهرا امثال این کثافت ها زیاد دیده میشوند. پر از گدا های پررو و پر از معتاد. نیروی انتظامی مستقر در بهشت زهرا آموزش لازم داشته باشند و در هر قطعه حداقل 2-3 نفر مجهز، آماده برخورد با این اشغال ها و انگل جامعه
سلام باید اعدام شوند در ملا عام
هر کسی سابقه داره فورا" بایستی اعدام شود.همه کیف قاپ ها زورگیران سریع باید اعام شوند اگر در اعدام این نامردها وبی وطنان تامل شود باز هم باید شاهد این نامدری ها بایشم.
اول شکنجه بعداعدام مقابل چشمان همسرجانباز وفرزندانش
با سلام،
چنانچه به تصوير اين ارازل و اوباش دقت فرمائيد هيچگونه اثارى از ندامت و ترس از مجازات در چهره شان مشاهده نمى نمائيد و اين مؤيد انست كه بعلت اينكه هر بار كه دستگير شده اند با اندك مجازاتى دوباره ازاد گشته و كار هاى خلاف خود را از سر گرفته اند، اينبار هم مطمئنند كه بعد از مدت كوتاهى ازاد خواهند شد پس ترسى بخود راه نميدهند، اگر يك قاضى قاطع و سختگير را تنها مامور اينگونه زورگيران كنند كه با وحدت رويه  تمام اينها را به اشد مجازات در اسرع وقت محكوم نمايد مطمئن باشيد كه در صد زورگيرى بطور محسوسى پائين خواهد امد
خیلی جالبه. این آقایان قبلا چند بار به اتهام زورگیری دستگیر و آزاد شدهاند. الان قراره آدم بشن؟؟؟؟؟؟
آخه زور گیری از پیر زن؟ اونم خانواده شهید؟
به دورانی که مردانش عصا از کور میدزدند..من خوش باور نادان محبت آرزو كردم
26 سالش بوده چند بار هم به جرم زور گیری زندان افتاده خب به نظر شما با توجه به سنش هر بار چه مدت اون تو مونده؟
این انگلهای جامعه را زودتر اعدام کنید تا افراد دیگر در دامشان گرفتار نشند
سلام بخدابایداین هردو اشغال رااعدام کنندچون هم سابقه کیفری دارن وهم درس عبرتی بشه برای بقیه افراد.
قطعا این عزیزان زورگیر جهت تجدیدی قوا و فراگیری متد جدید زور گیری مهمان زندان هستند و دوباره با تجربه ی بیشتر به آغوش ... باز خواهند گشت
اعدام
اعداااام
بدون فوت وقت
اعدام وبس
دست مامان و باباشون درد نکنه با این گل و سنبل هایی که تحویل اجتماع دادند!
اعدام خیلی کمه براشون
مجرم بنام علی بارها به جرم های مختلف از جمله زورگیری زندان رفته بود !!!!!!!!!!! چرا آزاد شد که دوباره تکرار کند؟؟؟
بنظر من همه اينا رو بايد جمع كنن بفرستن كار با اعمال شاقه , جاده سازي و كندن نهر و اينجور كارهاي عام المنفعه .
اعدام هم کمه اتیشش بزنین نامرد رو.
بدین دست تکفیری ها خودشون میدونن چکارشون کنن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی