بازدید 3903

افزایش 20 درصدی مستمری معلولان از نیمه سال

«حق ایاب و ذهاب معلولان قطع نخواهد شد و تا زمانی که دستگاه‌های موظف به ارائه خدمات حمل و نقل به معلولان، آمادگی کافی برای انجام این کار را پیدا نکنند، بهزیستی به ارائه خدمات حمل و نقل خود ادامه می‌دهد.»
کد خبر: ۴۰۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ 14 May 2014
رئیس سازمان بهزیستی کشور از رونمایی و ابلاغ طرح نهایی نظام طبقه‌بندی معلولان در روزهای آینده خبر داد و عنوان کرد که مستمری معلولان از نیمه سال، ۲۰ ٪ افرایش پبدا می‌کند.

همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از رونمایی و ابلاغ طرح نهایی نظام طبقه بندی معلولان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح از این پس خدمات به طور متناسب با میزان معلولیت ارائه می‌شود واجرای این طرح،حل بسیاری از مشکلات معلولان را در پی خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه «آیا مستمری معلولین در سال ۹۳ تغییری خواهد داشت؟» گفت: مستمری معلولان از نیمه سال، ۲۰٪ افزایش پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بهزیستی در مورد مشکلات ایاب و ذهاب معلولان اظهار کرد: همواره تعدادی از معلولان حق ایاب و ذهاب از ما دریافت می‌کنند که این مبلغ قطع نخواهد شد و تا زمانی که دستگاه‌ها موظف به ارائه خدمات حمل و نقل به معلولان، آمادگی کافی برای انجام این کار را پیدا نکنند بهزیستی به ارائه خدمات حمل و نقل خود ادامه می‌دهد.

هاشمی در پایان اشاره کرد: ما هیچ برنامه‌ای برای کاستن کمی فعالیت‌هایمان نداریم و همواره به رشد فکر می‌کنیم و خدماتی که به معلولین می‌دهیم نیز هیچ‌گاه قطع نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی