بازدید 6478

رسایی: انرژی هسته ای بزنگاه ملت ایران است

وی با بیان اینکه نفت روزی به پایان خواهد رسید، افزود: امروز ما به سوخت جایگزین نفت نیاز داریم زیرا اقتصاد وابسته به نفت به ضرر کشور بوده و این مقوله استقلال ما را تحت شعاع قرار می دهد.
کد خبر: ۳۹۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸ 09 May 2014
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث انرژی هسته ای بزنگاه امروز ملت ایران است و نباید به سادگی از آن عبور کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈحمید رساییˈ در نشستی که پنجشنبه شب با عنوان نشست بصیرتی در مسجد الغدیر قزوین برگزار شد، افزود: برخی از 10 سال قبل که موضوع هسته ای مطرح شد در صدد القاء این فکر بودند که مساله هسته ای زیاد مهم نیست و نباید برای آن هزینه زیادی پرداخت، اما مردم فهمیده اند که این موضوع بسیار مهم و نماد استقلال خواهی ملت ایران است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تحریم ایران توسط استکبار به خاطر استقلال طلبی ملت تحمیل شده زیرا این کشور نمی خواهد زیر چتر مستکبرین قرار بگیرد.

وی به موضوع توافق هسته ای اشاره کرد و ادامه داد: باید دید که در این توافق چه چیزی داده و چه چیزی گرفته شده است، معتقدم برغم تلاش تیم مذاکره کننده این توافق نامه به سود ما نیست و با آن مخالف هستم.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: موضوع هسته ای بسیار مهم است اما عده ای مرتب تبلیغ می کنند که این فناوری مورد مصرف ندارد و نباید برای آن هزینه کرد.

رسایی، استقلال کشور را در هر دوره دارای نمادهایی دانست و گفت: نماد استقلال کشور در سال 57 مبارزه با رژیم پهلوی بود و پس از آن شرکت در همه پرسی جمهوری اسلامی، فتح لانه جاسوسی، هشت سال دفاع مقدس، سازندگی پس از جنگ و امروز نیز موضوع هسته ای ، نماد استقلال خواهی ما است.

وی با بیان اینکه نفت روزی به پایان خواهد رسید، افزود: امروز ما به سوخت جایگزین نفت نیاز داریم زیرا اقتصاد وابسته به نفت به ضرر کشور بوده و این مقوله استقلال ما را تحت شعاع قرار می دهد.

رسایی یاد آورد شد: یا باید کوتاه بیاییم یا روی استقلال خود تاکید کنیم، اگر کوتاه بیاییم فشارها بیشتر می شود ولی اگر ایستادگی کنیم معتقدم که موضوع حل می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی