بازدید 21287
مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

السد با «رائول گونزالس» هم زورش به فولاد خوزستان نرسید

دیدار رفت مرحله یک‌‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی دو تیم فولاد خوزستان ایران و السد قطر به پایان رسید. تساوی در خانه حریف، بی‌گمان فرصت مناسبی را در اختیار قهرمان لیگ بر‌تر ایران‌ می‌‌گذارد تا در بازی برگشت در اهواز، نتیجه مطلوب خود را بگیرد.
کد خبر: ۳۹۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴ 07 May 2014
السد با «رائول گونزالس» هم زورش به فولاد خوزستان نرسیدهرچند این روز‌ها هیاهوی جام‌جهانی و اردو‌ تدارکاتی تیم‌ملی در آفریقای‌جنوبی، یکی از بحث‌های روز فوتبال ایران است، ‌در این هیاهو‌ جام برزیل، فولاد خوزستان تنها نماینده ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز در قطر به مصاف السد رفت و حریف قدرتمند خود را در خانه متوقف کرد.

به گزارش «تابناک»، تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، لحظات سختی را در ‌نود دقیقه برای حریف قطری‌اش در خانه رقم زد تا فولادی‌ها نشان دهند که علاوه بر اینکه پدیده این فصل لیگ بر‌تر فوتبال ایران بودند، پدیده لیگ قهرمانان آسیا هم خواهند بود؛ حضور رائول گونزالس، ستاره سابق باشگاه رئال هم کمکی به قطری‌ها نکرد و آن‌ها نتوانستند در خانه از پس حریف ایرانی خود برآیند.

فولاد در این بازی حتی می‌توانست برنده هم باشد. فولادی‌ها در طول بازی، بار‌ها دروازه السد را تهدید کردند که چند فرصت جدی آن‌ها در دقایق پایانی بازی بود. در دقایق ۷۸ و ۷۹ بود که لوسیانو، مهاجم خارجی فولاد دو موقعیت خوب داشت. او یکی از موقعیت‌ها را خودش خلق کرد و در حالی که می‌توانست به هم تیمی‌اش پاس بدهد، ضربه آخر را خود‌ زد و دروازه‌بان السد توپ را دفع کرد. یک دقیقه بعد هم در شلوغی محوطه جریمه، توپ به او رسید که ضربه نمایشی‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت. البته السد قطر هم در این دیدار موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت؛ اما در کل فولاد نشان داد که حتی در زمین السد هم می‌تواند بدرخشد و دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

با این تساوی، حالا فولاد شانس بیشتری برای رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد. البته بهتر بود که فولاد دست‌کم یک گل به السد می‌زد تا در بازی برگشت با یک تساوی بدون گل هم صعود کند؛ اما شاگردان فرکی با بازی که در قطر انجام دادند، ثابت کردند توان راهیابی به مرحله بعدی را دارند.

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از این بازی اعلام کرد، خوش‌شانس بودند که در این مرحله با الهلال عربستان روبه‌رو نشدند. او در مورد بازی السد گفت: در فوتبال نباید به نام‌ها یا سابقه و تاریخ توجه کرد، بلکه نکته مهم تلاش و توانایی هر تیم است. باید هر رقیبی را جدی گرفت و با تمام توان به میدان رفت؛ اما با ‌وجود این، صراحتا باید بگویم ما خودمان را خوش‌شانس می‌دانیم که مقابل حریفی مثل السد قرار گرفتیم، در حالی که می‌توانستیم در این مرحله با تیمی مانند الهلال بازی کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان بر این باور است، السد هم سطح الجیش است که در مرحله نخست با آن‌ها بازی کردند و مشکل زیادی برای بازی تیم اهوازی ندارد: ما تجربه رویارویی با تیم‌های قطری را داریم و پیش از این در مرحله گروهی مقابل الجیش قرار گرفته‌ایم و این دو تیم فاصله زیادی با هم ندارند؛ همان گونه که در جدول الجیش دوم شد و السد تنها با اختلاف یک ‌امتیاز در مکان سوم قرار گرفت که این نشان می‌دهد، قدرت دو تیم به هم نزدیک است.

حسین عموته، سرمربی تیم فوتبال السد قطر با اذعان به قدرت فولاد گفت: ما بازی دشواری با تیمی داریم که بدون شکست به این مرحله رسیده است. فولاد تیمی است که پنج ‌بازیکن در تیم ملی ایران دارد. به نظرم فولاد از تیم سپاهان که ما در مرحله گروهی با آن‌ها بازی کردیم، قوی‌تر است.

گزارش بازی:

در آخرین دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، السد قطر از ساعت ۲۰:‌۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف فولاد رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست، احتیاط بر بازی دو تیم سایه انداخته بود و با وجود ایجاد چند فرصت، هیچ موقعیتی جدی برای گلزنی ایجاد نشد. دقیقه ۱۳ این دیدار با مصدومیت غلامرضا رضایی، فرکی ناچار به تعویض اجباری و به زمین آوردن ساسان انصاری شد. یکی، دو برخورد توپ به دست مدافعان السد، شوت تاباتا که با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت و ضربه لوسیانو مهاجم فولاد درون محوطه جریمه که توسط عبدالله شیب دروازه‌بان السد مهار شد، معدود رویدادهای جدی در این نیمه بود.

خطای خشن لی جونگ سو، مدافع السد ‌روی ساسان انصاری در دقیقه ۳۲ برای این بازیکن کارت زرد به همراه داشت. السد در این دیدار از حضور رائول با بازوبند کاپیتانی هم سود برد؛ اما ضربه کرنر این بازیکن در آخرین لحظات نیمه نخست بر تیر دروازه نشست تا سرانجام دو تیم نیمه نخست را بدون آنکه توپی از خط دروازه‌ها بگذرد، به پایان برسانند.

با آغاز نیمه دوم السد برای آنکه در خانه نتیجه بگیرد، فشار حملاتش را بیشتر کرد و ضربه خلفان ابراهیم خلفان در دقیقه ۵۱ نشانه‌ای از تهاجمی‌تر شدن این تیم بود. با این حال فولاد هم عقب‌نشینی نکرد و السد خوش شانس بود که پاس شریفات به انصاری نرسید، ضربه سروش رفیعی در چهارچوب دروازه نبود و شوت لوسیانو پریرا عبدالله شیب را دفع کرد تا دروازه این تیم بسته بماند.

از دیگر رخدادهای نیمه دوم، کارت زرد محمد کاسولا در دقیقه ۶۷ و ورود مهدی بدرلو به جای اسماعیل شریفات در دقیقه ۷۴ بود. دقیقه ۷۹ فرصت استثنایی نصیب لوسیانو پریرا شد که او از پاس دادن به شهاب کرمی ـ که مقابل دروازه تنها بود ـ خودداری کرد و ضربه‌اش را عبدالله شیب به کرنر فرستاد، همین ضربه کرنر هم با ضربه آکروباتیک پریرا همراه شد که این توپ هم از بالای دروازه بیرون رفت.

آخرین تعویض فولاد در این دیدار آمدن چاوز به جای سروش رفیعی در دقیقه ۸۳ بود تا شاگردان حسین فرکی دقایق پایانی را هم به اداره بازی بپردازند. دقیقه ۸۵ سوشا مکانی بار دیگر خلفان ابراهیم را ناکام گذاشت و شوت او را در دو مرحله مهار کرد. حملات دقایق پایانی بازی هم برای دو تیم سودی نداشت تا تساوی بدون گل حاصل کار همبازیان رائول گونزالس در مقابل شاگردان حسین فرکی در دیدار رفت باشد.

دیدار برگشت فولاد و السد، ساعت ۱۹:‌۳۰ چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۹
ایشالا فولاد این بازی و 2 بر 0 می ببره
دلت خوشه تابناکه هر گیگ اینترنت 4 تومنه!
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دمت گرم حال دادی
من مییییدونم .
فولاد می بازه
پاسخ ها
هامان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
من میییییدونم تو داری میسوزی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
گالیورو یادت رفت بگی سق سیاه
هامان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
من میییییدونم تو داری میسوزی لنگی
ایشالا فولاد سوراخ سوراخش میکنه.
پاینده باشی وطن من...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دیگه منفیش برا چی بود؟
تابناک چطور اخبار سفر رئس جمهور به استان محروم ومرزی ایلام منعکس نکردید؟در سفر بعدی رئیس جمهور هم اینچنین عمل می کنید؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ولمون کن آقا این صفحه ورزشیه!
بازی مساوی میشه 0_0
شيره فأولاد زنده باد ايران
شیران ایران زمین بر عرب های خلیج فارس پیروز خواهند شد
ان شاا... فولاد میبره
درود بر فولاد ایران و درود بر حسین فرکی
خداییش استقلال پرسپولیس باید پیش بازی حرفه ای فولادی ها لنگ بندازن !
حقشون برد بود ...
44444444444444444444 اهای فرهاد مجیدی
برنده فعلا السد هست. زیرا فولاد فرصت گل زدن در خانه حریف را از دست داد اما حالا السد این فرصت رو داره تا از این قانون طلایی فوتبال به نفع خودش استفاده کنه.
فولاد از تیم سپاهان که ما در مرحله گروهی با آنها بازی کردیم، قوی‌تر است.
انشالله فولاد میبره تا بعضیها از حسودی بترکن
فولاد بد بازی کرد چون تجربه پرسپولیس رو ندارند ؛ در کل فکر کنم حذف بشه
ان شالله فولاد میبازه
با به غیرت این فولادی ها . سپاهانی ها که هیچ کاری نکردن
انشاالله با تلاش بازیکنان خوب فولاد و به حق تولد امام علی علیه السلام میبریم.
رایول یکی از بازیکنان محبوب من بود
هنوزم دوسش دارم
امیدوارم مربی بزرگی بشه
زنده باد ایران قهرمان
سرمربی تیم فوتبال السد قطر با اذعان به قدرت فولاد گفت: ما بازی دشواری با تیمی داریم که بدون شکست به این مرحله رسیده است. فولاد تیمی است که پنج ‌بازیکن در تیم ملی ایران دارد. به نظرم فولاد از تیم سپاهان که ما در مرحله گروهی با آن‌ها بازی کردیم، قوی‌تر است.
آقا امیر چرا دوست داری تیم کشورت در بازی علیه یک تیم بیگانه ببازه ؟؟؟ آیا مطمئنی که ایرانی هستی؟؟ آیا شرم نمی کنی ؟؟؟ شهروندی ایرانی از مسجدسلیمان
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی