بازدید 6222

زوج زورگیر لاغر‌ها را به دام می​انداختند

کد خبر: ۳۹۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ 05 May 2014
زن و شوهری که با شناسایی افراد لاغر و ضعیف، آنها را به بهانه‌های مختلف به محل سکونت خود کشانده و با تهدید اموالشان را سرقت می‌کردند، از سوی ماموران انتظامی تبریز دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در این باره گفت: چند روز پیش فردی با مراجعه به کلانتری 14 تبریز با ارائه شکایتی عنوان کرد، کارگر باغبانی هستم و فردی که قبلا با هم آشنا بودیم، با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت به یک کارگر باغبانی برای بیل زنی باغچه مقابل مجتمع نیاز دارد که من نیز با حضور در محل با این فرد ملاقات کردم.

شاکی افزود: صاحبکار مرا به داخل منزلش راهنمایی کرد و پس از وارد شدن به خانه وی با چاقو مرا تهدید کرد اگر فریاد بزنم، مرا خواهد کشت.

شاکی اضافه کرد: مرد صاحبخانه 70 هزار تومان همراه کارت عابربانک و رمز آن را به زور گرفت و در اختیار همسرش قرار داد و او بعد از سه ساعت به منزل بازگشت و عنوان کرد موجودی کارت را سرقت کرده است.

شاکی تصریح کرد: از ترس جانم قادر به مقاومت نبودم و می دانستم که اگر اقدامی کنم، چون آنها فردی قوی هیکل هستند، مرا خواهند کشت.

شاکی اضافه کرد: مرد زورگیر مجبورم کرد کنار همسرش عکس بگیرم و دستنوشته ای از من گرفت که در آن نوشته شده بود، من شش میلیون تومان به او بدهکار هستم و تهدید کرد، اگر قضیه را به پلیس اطلاع دهم مرا خواهد کشت.

فرمانده انتظامی تبریز تصریح کرد: در پی این شکایت و با توجه به این که شاکی ضعیف و ساده لوح بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با دریافت پرینت برداشت پول از کارت بانکی شاکی معلوم شد، سه میلیون و 500 هزار تومان از طریق دستگاه عابربانک از حساب او کارت به کارت شده و زن سارق با سه میلیون تومان از پول ها النگو خریده است.

رییس پلیس تبریز یادآور شد: با به دست آمدن این اطلاعات، دستور بازرسی و ورود به منزل از سوی قاضی پرونده صادر شد و ماموران با اعزام به محل سکونت زوج سارق با در بسته روبه رو شده و با وجود آن که از درون خانه سر و صدا به گوش می رسید، آنها در را باز نکردند.

در پی این موضوع، ماموران با دستور قضایی و پس از شکستن در، زوج سارق را که از قدرت بدنی بالا برخوردار بودند، مشاهده کردند که مرد سارق با دیدن ماموران اقدام به خودزنی و شکستن شیشه ها کرد.با دستگیری زوج سارق و در بازرسی از منزل متهمان از داخل سیفون توالت چهار کارت سوخت خودرو، دو عدد سیمکارت همراه اول، مدارک شناسایی افراد مختلف و چند برگ رسید و دستنوشته های مختلف از افراد و شاکی کشف شد و با انتقال متهمان به کلانتری آنها به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ حاذق خاطرنشان کرد: این زن و شوهر (متهمان زورگیر) افراد ساده لوح و ضعیف الجثه را زیر نظر قرار می گرفتند و با ایجاد رابطه دوستی در فرصت های بعدی با دعوت به منزل از آنها زورگیری می کردند و با گرفتن عکس با زن متهم و دریافت دستنوشته آنها را تهدید می کردند، از عکس ها استفاده و به اتهام مزاحمت برای نوامیس از آنها شکایت می کنند یا آنها را تهدید به قتل می کردند.

با اعتراف متهمان تحقیق برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
بدبخت به زنش می گفت برو بغل مرد غریبه ، ای بی غیرت. حداقل دزدی می کنی با شرافت دزیدی کن! دزد هم دزدای قدیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
کسی که شرافت داشته باشه اصلا دزدی نمیکنه چه برسه به مسایل دیگر...
واقعل شگردهای این زوج دیگه نوبر بود

کرامت انسانی چقدر تنزل کرده که آدم از زنش برای پول در آوردن استفاده می کنه
پاسخ ها
طناز ایلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
شایدم زنه مجبورش کرده
چون داده النگو واسه خودش
در دزدی خوب تفاهم داشتن!
خدایا. یک جثه قوی هم به ما ندادی.
همچین جدید هم نبود که از زنش استفاده کرده این اتفاقات دیگه داره عادی میشه فقط باید اطلاع رسانی کرد که مردم از این پست فطرتها نترسن وبه پلیس گزارش بدن تا اینها احساس امنیت نکنن
دو چیز انتها ندارد: فضای کیهان و حماقت انسان!
مگر پول و پله یک باغبان چیست؟بعضی ها چه پست شده اند!
وقتی ما در سطح جامعه افراد ساده و کم اطلاع داریم بهتر است اگاهی دادن ها در سطح وسیع تر از روزنامه و سایت های خبری باشد تا حداقل از موارد بیشتری جلوگیری شود.
سه مرحله شلاق در ملاء عام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
فقط اعدام
اين زوج علاوه بر اينكه بي وجدان و بي ناموس بودن, خنگ هم بودن. به طعمه ها زنگ ميزدن و مياوردن خونشون, خوب شماره تلفن و آدرس خونت زود لو ميره ديگه خنگ خدا !
این زن و شوهر خیلی آشغالن آخه زورگیری آن هم از باغبان بیچاره ای که برای کسب درآمد صبح تا شب کار می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا نیروی انتظامی گردن کلفت بودن را به آن ها نشان دهد.
نیروی انتظامی هم گردنشون هم جثه ی این اراذل را خوب بتراش تا دیگه گردن کلفتی یادشون بره...مردک بی غیرت حتی حاضر می شده برای کلاه برداری زنش با مردان غریبه عکس بگیرد
مردم خیلی تحت فشارن،واقعا قاطی کردن!
لاغرها باید برن بدنسازی تقصیر خودشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
انصافا باحال گفتی
بسم حق

لاغرام خیلیم خوشتیپن
با کلاس
بیست
اصا یدونه ایم : ))))
بادکنک بسازیم زیر پوستمون خوبه ؟
دو روز نری باشگاه میخوابه
تازشم فقط خوشگلیه
زور بازو هیچی تغییر میکنه !!! ؟
پاسخ ها
سعید کش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
ما که باشگاه میریم و بادکنک که نشدیم هیچ زورمونم سه برابر شده. حالا شما حسودی نکن
ايراني00
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
الان چي گفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا به دادمان برسد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
آخرین اخبار
وب گردی