بازدید 10837

اعترافات عامل جنايت در آپارتمان مجردي

کد خبر: ۳۹۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶ 04 May 2014
جوان ۲۳ ساله اي که با «روياي پولدارشدن» يکي از بستگانش را به طرز فجيعي کشته بود ضمن اعتراف به ارتکاب قتل گفت: فکر مي کردم او پول زيادي در حساب بانکي اش دارد و من با روياي پولدارشدن تصميم به قتل او گرفتم.

به گزارش خراسان، متهم اين پرونده جنايي که هفته گذشته و پس از ۲ ماه فرار توسط کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير شده است ابتدا براي رهايي از مجازات، انگيزه خود از ارتکاب قتل را مسائل اخلاقي و منافي عفت عنوان کرد و گفت: آن روز جوان ۲۵ ساله(مقتول) با من تماس گرفت تا نزد او بروم. وقتي آن جا رسيدم فهميدم که او به من دروغ گفته است و زني در منزل او حضور ندارد. پس از آن با هم مشروب خورديم من که به رفتارها و حرکات او سوء ظن پيدا کرده بودم از داخل آشپزخانه کاردي را برداشتم و او را به قتل رساندم. سپس براي آن که اثري از من باقي نماند جسد را به داخل حمام کشاندم و همه آثار خون و لکه ها را شستم. بعد هم آن را داخل کمد ديواري منزل قرار دادم و با از بين بردن آثار خون روي مبل ها، تلويزيون و ... خودرو ۲۰۶ مقتول را سوار شدم و فرار کردم.

گزارش خراسان حاکي است: متهم اين پرونده جنايي وقتي در برابر شواهد و دلايل مستند قرار گرفت متوجه شد که قاضي پرونده اظهارات دروغين او را قبول نکرده است.

اين جوان وقتي در پاسخ به سوالات ديگر قاضي مجبور به تناقض گويي شد ديگر چاره اي جز بيان حقيقت نيافت و در اظهاراتي ديگر گفت: فکر مي کردم جوان ۲۵ ساله خيلي پول در حساب بانکي اش دارد به همين خاطر وسوسه شدم تا با قتل او پول هايش را سرقت کنم به همين منظور نقشه جنايت را طرح کردم و کاردي را از آشپزخانه منزلمان برداشتم و به آپارتمان مجردي او رفتم. در آن جا مقدار کمي مشروب خوردم و در يک لحظه او را با ضربات متعدد چاقو کشتم و سپس با پاک کردن آثار جرم، جسد را داخل کمد ديواري پنهان کردم.

 متهم افزود: سشوار، چند کارت عابر بانک، ساعت مچي، کفش هاي مقتول، ادکلن و کيف حاوي ۶۵ هزار تومان پول او را برداشتم و با خودرو ۲۰۶ او متواري شدم و روز بعد هم با کليدي که سرقت کرده بودم وارد آپارتمان شدم تا مطمئن شوم که کسي از جنايت باخبر نشده است.

وي ادامه داد: رمز يکي از کارت ها روي آن بود که کارت را به دوستم دادم تا پول ها را بردارد و او هم در چند نوبت يک ميليون و ۲۵۰ هزار تومان که همه موجودي کارت بود را برداشت. خودرو را هم در منطقه مجيديه رها کردم که توسط ماموران کشف شد. بعد هم کفش هاي خوني خودم و برخي لوازم مسروقه را در سطل زباله انداختم. چند روز بعد از اين حادثه مادر مقتول پيامکي را روي گوشي فرزندش ارسال کرد که مي خواهد نزد او برود من هم پاسخي با اين مضمون که «من در تهران هستم» برايش فرستادم که او متوجه ماجراي قتل نشود.

در پي اعترافات متهم اين پرونده جنايي، کارآگاهان پليس آگاهي با دستور قاضي «موحدي راد» دوست متهم را نيز که پول ها را از عابربانک برداشت کرده بود دستگير و مورد بازجويي قرار دادند اما با توجه به اين که دهان مقتول هنگام کشف جسد با پارچه اي بسته شده بود، اين احتمال وجود دارد که متهم هنوز برخي از زواياي اين جنايت را پنهان مي کند. بنابراين به دستور قاضي ويژه قتل عمد، تحقيقات از وي همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۵
"ساعت مچي، کفش هاي مقتول، ادکلن و کيف حاوي ۶۵ هزار تومان پول "
چه آسان جان یک انسان را به ازای مقدار ناچیز گرفته.این طرز تفکر از کجا نشات گرفته؟؟؟چشم و هم جشمی ،ظاهر بینی، عوض شدن ارزش ها...؟؟!!
با سلام،
اگر يه ذره عقل تو مخ اين قاتلينى كه فكر ميكنند با كشتن طرف ميتوانند از پول هايش استفاده كنند بود اينكار را نميكردند چون اگر فكر ميكنند كه ميتوانند از حساب بانكى مقتول استفاده و پول برداشت كنند، به هر نحوى كه اينكار را بكنند رديابى و بالاخره شناسائى خواهند شد و خون مقتول عاقبت گريبان قاتل را خواهد گرفت، براى همين است كه در دعاهايمان استدعا ميكنيم كه: خداوندا يك لحظه هم ما را به حال خود وانگذار.
پول دار شدن به چه قیمتی متاسفانه همه دوست دارند یک شبه ره صد ساله را بروند!
وقتی یک نفر 9000 میلیارد می دزده یک نفر دیگر برای 65000 تومان آدم میکشه
ديوونه است..مغزش به چه افكار پليدي مشغول بوده..همين مغز رو ميذاشت رو درس يه خيري به جامعه ميرسوند..شيطون بدجوري آدمو خام ميكنه..بيچاره مقتول..و مادرش
این دیوانه ی زنجیری را به اشد مجازات برسانید و نعشش را خوراک کفتار ها کنید
آخه سشوار و کفش و ادکلن اون جوان بخت برگشته چه قدر ارزش داشته که این قاتل از خدا بی خبر دزدیده؟؟تمام وجودش عقده ی خالی از آن خوان ناکام بوده و بس...
می خوام یه داد بزنم به بلندای آسمان وبگم تو رو خدا اینقدر راحت آدم نکشید.برای بزرگ شدن آدما اشکها ریخته شده و مادران بسیار بیدار مانده اند.
مرد حساب یک ماه میرفتی کار میکردی این قدر پول بدست میاوردی ، من معلم بازنشسته هستم روزی ۴۵ هزار تومان کار میکنم آنهم کار بنایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اگه با یک ماه کار کرن..........................اصلا ولش کن فقط اعدامممممممممممممم
همش از مصرف مشروبات الکلی شروع شده
پول یارانه ات که معادل همین مقدار که دزدیدی بوده، فقط ااااععععدددداااااممممم
پاسخ ها
داود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
شاید انصراف داده بوده!
خواهش میکنم بعد از چند سال اینها را نبخشید
سروین جان التماس نکن چون هرروز دارن یک قاتل رو می بخشن و بر می گردونن به جامعه و به جای این که در کارهای سخت ازشون استفاده کنن میزارن دوباره اکسیژن هوای آزاد تنفس کنن
بنام خدا
لطفا كساني كه موقع اعدام اينگونه اشخاص اشك ميريزند و فرياد ميزنند اعدام كار كثيفي است نظر بدهند ببينيم با اين فردقاتل چه بايد كرد
در میدان شهر گردنش را بزنید
باحتمال قوی این یک مجرم سابقه دار بوده وگرنه یک نفر دفعتاً تبدیل به یک قاتل و جانی نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
چقدر جالب !!بیا ببین با کیا شدیم ۷۰ میلیون؟؟؟؟
لابد در بالای دار بخشیده می شود!!!قابل توجه حامیان بخشش
مى خام بدونم اين كيه كه از دم يه منفى به همه داده ، اگه يه همچين بلايى سر اقوامت مى اومد باز هم (-) مى دادى؟ لا اقل توضيح بده علت را بيان كن
10بار اعدام
واقعا به حال جامعه انسانی باید گریست فقدان عشق وخداشناسی در جامعه بشری بیداد می کند
به نرم دروغ میگه. باید انگیزه قویتری برای قتل داشته باشه که پنهان کرده
اعضا به درد بخور این حیوان جها پیوند اعضا بقیه جلو سگ
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی