بازدید 5724

"افزایش تعرفه‌ها" برای مردم قابل تحمل نیست

کد خبر: ۳۹۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ 03 May 2014
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:طبق روال چند ساله اخیر تعرفه‌ها پس از قمیت‌گذاری‌های دیگر اعلام می‌شود که این روند اصلاً صحیح نیست.

به گزارش خانه ملت ؛مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: پس از گذشت یک ماه و نیم از سال جدید هنوز تعرفه‌ها اعلام نشده است و اگر این تعرفه‌ها روند افزایش داشته باشند یعنی پولی که برای حوزه بهداشت و درمان مردم قرار است صرف شود باید برای هزینه‌های بالای درمان خود بپردازند که چنین شرایطی از تحمل مردم خارج است.

وی گفت: قانون اعلام کرده است که خرید راهبردی انجام شود یعنی قیمت‌گذاری‌ها پس از تعیین حقوق افراد باشد اما اغلب در این چند ساله تعرفه‌ها با وقفه پس از سایر افزایش قیمت‌ها اعلام می‌شود تا از افزایش چند برابری برخوردار شود.

نماینده مردم تبریز درمجلس تصریح کرد: این شیوه قیمت‌گذاری برای تعرفه‌ها از حد و اندازه تحمل مردم خارج است و فشار زیادی بابت هزینه‌های درمان به مردم تحمیل می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تعرفه واقعی یعنی براساس حقوقمان هزینه درمان پرداخت کنیم خاطرنشان کرد: این شرایط نه تنها برای مردم بلکه برای دولت هم زیان بار است و باید شیوه قیمت‌گذاری تعرفه‌ها اصلاح شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی