بازدید 6308

کلاهبرداري ميليوني جوان عاشق پيشه

کد خبر: ۳۹۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵ 01 May 2014
جواني که با ريختن طرح دوستي و دادن وعده ازدواج، ۸۰ميليون تومان کلاهبرداري کرده بود دستگير شد.

به گزارش خراسان، زن جواني با مراجعه به شعبه ۴۰۴ بازپرسي مجتمع قضايي شهيد هاشمي نژاد شکايت خود را از خواستگار قلابي اين گونه مطرح کرد: من کارمند يک مجتمع درماني هستم و متهم به بهانه داشتن مريضي که به مراجعه ماهيانه به مرکز درماني نياز دارد پس از گرفتن شماره همراه من از همکاران، با من تماس گرفت و با چرب زباني کم کم طوري وانمود کرد که قصد ازدواج با من را دارد، و طي چهار ماه رابطه دوستي با من با دادن وعده گرفتن وام و داشتن مشکلات خانوادگي از من مبلغ ۸۰ميليون تومان گرفت تا اين که يک روز زن جواني طي تماس تلفني با من ادعا کرد همسر کلاهبردار است. من که متوجه دروغ بودن تمام حرف هاي خواستگار قلابي شده بودم با او تماس گرفتم و قصد پس گرفتن پولم را داشتم که با تهديد وي روبه رو شدم.

بازپرس باقري پس از شنيدن صحبت هاي مالباخته و بررسي پرونده پس از صدور دستور مسدودکردن حساب کلاهبردار دستور جلب متهم فراري را صادر کرد.

خانواده شاکي با دريافت حکم جلب متهم توانستند پس از چند روز جست و جو وي را در يکي از خيابان هاي مرکزي مشهد شناسايي کنند که وي توسط ماموران دستگير شد. متهم که در مقابل مستندات بازپرس پرونده راهي براي کتمان حقيقت نداشت کلاهبرداري از زن جوان را پذيرفت.

 درحالي که پرونده در شعبه ۴۰۴ همچنان در حال رسيدگي بود يک نفر ديگر نيز به شاکيان وي اضافه شد: او در موردي ديگر خود را مامور يک از نهادهاي دولتي معرفي کرده بود و به بهانه اعزام خارج ازنوبت به حج به کلاهبرداري حدود پنج ميليون و پانصد هزار توماني از يک زوج جوان اقدام کرده بود. متهم پس از رسيدگي به پرونده کلاهبرداري دوباره به زندان منتقل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
افرين به اداره پليس خراسان رضوى كه بسيار فعال و قابل تقدير است
با سلام،
يعنى واقعا بعضى از خانمها اينقدر هول ازدواج كردن هستند كه حاضرند ٨٠ ميليون تومان به مردى كه هيچگونه شناسائى و اشنائى خانوادگى باهاش ندارند و فقط با چرب زبانى طرف بپردازند؟؟؟  
پاسخ ها
ناش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
هول نبوده، بعضی از (توجه کنید بعضی ها ) از آقایون خیلی پست تشریف دارند از سادگی خانم ها سوء استفاده می کنند... (بازم تاکید
می کنم بعضی از آقایون)
پرواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
البته تمام کلاهبردری ها از طرف آقایون نیست ...... بعضی خانهما هم وارد این حرفه شدن .... یک خانم با ظاهری کاملا" متشخص هفته پیش تلاش کرد از من کلاهبردی کنه اما هوشیاری من اونو ناکام گذاشت .... هوشیاری من نگذاشت زحمت عزیزان آگاهی و قوه قضائیه زیاد بشه ..... پس بدون توجه به جنسیت هوشیار باشید تا دردسر کم بشه
...طي چهار ماه رابطه دوستي با من با دادن وعده گرفتن وام و داشتن مشکلات خانوادگي از من مبلغ ۸۰ميليون تومان گرفت...
80 میلیون طی 4 ماه دادی به یکی که فقط چرب زبان بود؟!!!!!!
از این کلاه برداری ها درجامعه کم نیست اخه دختران ما کی میخواهند هشیار شوند؟
من هم با نظر همایون موافقم. خانمهای محترم. هر کس که در اول ازدواج از شما تقاضای مبلغ کلان کد قابل اطمینان نیست. من خودم فکر میکنم اگر روز بخواهم از کسی خواستگاری کنم، عمرا روم بشه ازش تقاضای پول کنم. اونهم اینقدر زیاد. چرا اینقدر راحت گول زبان افراد را میخورید؟
من اگه یک چهارم این مبلغ را داشتم همین فردا برنامه ریزی جهت ازدواج میکردم
این خانم نباید قبل از تحقیق راجع به این کلاه بردار ؛طرح دوستی را قبول می کرده
فقط اعدام
مردی که از زن پول بگیره بدرد ازدواج میخوره آخه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر