بازدید 7169

جزئیات حمله میلیونی به مطب پزشکی

کد خبر: ۳۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹ 29 April 2014
عاملان حمله میلیونی به مطب پزشکی در میرداماد در تجسس‌های علمی پلیس دستگیر شدند.
روز 25 آبان‌ماه سال گذشته دو مرد نقابدار با حمله به مطب پزشکی در خیابان شریعتی و حوالی میرداماد به زورگیری دست زدند.

به گزارش ایران، بررسی‌های میدانی پلیس نشان داد دزدان ساعت 5/9 شب در خلوتی مطب یک پزشک به آنجا حمله کرده و با بستن دست‌وپای دکتر و خانم منشی، پول‌ها و اشیای قیمتی داخل مطب را به سرقت برده‌اند.

بازپرس نصرتی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای ردیابی این زورگیران به تیمی از اداره 5 پلیس آگاهی تهران دستور داد دست به‌کار شوند.

کارآگاهان خود را در برابر شگردی دیدند که در آن دزدان ابتدا به شناسایی مطب پرداخته و با اطمینان از خلوتی آن دست به سرقت زده‌‌اند.

تیم پلیس برای شناسایی دزدان بلافاصله سراغ دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف مطب پزشک رفتند و دیدند دو زورگیر که رنگ لباس‌هایشان با دزدان نقابدار مطب همخوانی دارد از پرایدی سفید رنگ پیاده شده و وارد ساختمان مطب شده‌اند.

صاحب پراید خیلی زود شناسایی شد و افسر پرونده با دیدن تصویر مردی 32 ساله به نام «مهدی» به بررسی پرونده بیماران مطب پرداخت و پی برد این مرد آخرین بار دو ماه پیش به این پزشک مراجعه کرده است.

کارآگاهان که توانسته بودند بعد از ماه‌ها تحقیق به پشت درخانه «مهدی» در خیابان مولوی برسند، روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری وی را دستگیر کردند.

«مهدی» ابتدا خواست داستان‌سرایی برای بی‌گناهی‌اش کند اما وقتی فیلم دوربین مداربسته و پرونده پزشکی‌اش را دید لب به اعتراف گشود و ادعا کرد دو دوستش به‌نام‌های «سهیل» و «حسام» را به وسوسه‌ انداخته تا با وی در این سرقت همراه شوند.

«مهدی» گفت: دو ماه پیش با همسرم و برای انجام اقدام‌های پزشکی به مطب این دکتر رفتیم، در آنجا با دیدن شلوغی داخل مطب و اطمینان از مراجعه روزانه تعداد زیادی از بیماران به مطب، اطمینان پیدا کردم در پایان هر روز مقدار زیادی پول در این محل وجود دارد، از همان زمان طرح و
نقشه سرقت از مطب پزشک را طراحی و دو دوستم را با خودم همراه کردم.

«مهدی» ادامه داد: ساعت 5/9 شب با «سهیل» و «حسام» 22 و 21 ساله سوار پرایدم شده و به محل سرقت رفتیم، من با حسام پس‌از نقاب زدن وارد ساختمان شده و «سهیل» نیز پشت فرمان نشست و منتظر ماند.

کارآگاهان با همین اعتراف‌ها به سراغ «سهیل» و «حسام» رفتند و با شناسایی مخفیگاه‌های آنان در خیابان‌های دماوند و محدوده میدان سپاه در دو عملیات همزمان، زورگیران مطب پزشک را دستگیر کردند.

این دو تبهکار وقتی پیش روی رئیس باند قرارگرفتند سر به زیر انداخته و حمله میلیونی به مطب پزشک را به گردن گرفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۸
جالبه که افرادی با این سابقه ها خیلی راحت از زندان آزاد می شوند و دوباره دنبال شغل شریف دزدی میرن ... خیلی عجیبه...اگر اینها را به بیابان ببرند و از آنها کار اجباری بکشند دیگر از این غلطها نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
به بیابان تبعید کنن اونها رو دستبند الکترونیکی هم به دشتشون که از منطقه مورد نظر بیرون نرن ، و بعد مدت طولانی در تبعید باشن .. بجای 6 ماه زندان اگه 6 سال تبعید بشن جایی که فقط خودشون هستن دیگه هزینه هم بابت نگهداریشون در زندان نخواهد بود
دکتر ها مطبشان محدود باشد مثلا ده نفر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
شما خودت به پزشک نیاز داری
اعتیاد رو ریشه کن کنید جوانان ما بیچاره شدن که دختر و پسر تزریقی شدن سابق سیگار عم الفساد بود الان پسر و دختر 12 14 16 20 و...... ساله اول از تزریق شروع میکنن پدر مادر تا بفهمن جوانمون پر پر شده ترک هم نداره خواهش ملت ایران از نیروی انتظامی جمع کردن ریشه و علت که مرز های نا امن ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
شهريار جان منظورت اينه كه سيگار عمه فساد بوده يا عمويش؟؟!!
عزيز "ام الفساد" درسته
همش از اعتیاد و بیکاریست برو ریشه کن کن نه جزء البته اینم دمت گرم باید اعمال قانون بشه درس عبرت اما قاچاقچی کل را بگیرید درد دل کردیم ما اتفاق نظر داریم
ترحم بر پلنگ تیزدندان .......همین بخشش هایی که اینروزها ازاعدامها انجام میشود بزهکاران را جسورترخواهدکرد.به فکرآینده باشید.
خداییش دکتری که روزی 60 تا مریض میبینه و با ویزیت و مسائل جانبی ( یکی نوار قلب میگیره ، یکی نوار مغز میگیره ....یه دستیار دارند که اطاق بغلی همین کارها را می کند و با ویزیت 45 هزار تومانی ) از هر مریض تا 80-120 تومان پیاده نکنند ول کن نیستند. خدا وکیلی چند تا از این مطب ها رفتم و پیش خودم گفتم چه پولی آخر شب جمع میشه. چه دخلی !!!! خداییش آدم هوایی میشه دیگه که یک دکتر از حقوق 3 ماه من کارمند در یک روز بیشتر در آورد. تازه این برای ساعت 4-10 شب هست .صبح ها در حال عمل هستند. البته سر ساختمانها و برج ها یشان هم مهندس استخدام کردن و والبته سهام آزمایشگاه و غیره...
پاسخ ها
مهشید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
نوش جونشون خوبه مثله خیلیا بیکار و معتاد و خلافکار باشند؟؟؟ کار خلاف که نمیکنند عرضه دارند عرضه!! میگیری داستان رو؟؟
باباعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
مهشیدخانم خودتوناراحت نکن خوب نیست ضعف اعضاب میگیری...
مهشید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
چشم ولی آخه اگه یکی بیکار بشه یه جور سرکوفت میشنوه کاری و پولدار باشه یه جور دیگه!!! اعصاب نمیمونه دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
شما هم درس میخوندی،پزشک میشدی،که الآن نشینی حقوق پزشکارو محاسبه کنی و حسرت بخوری!!!
یکی از افکاری که ایرانی ها در مطب دکتر بهش فکر می کند که این دکتر امروز چقدر در می آورد و با حقوق ناچیز خود مقایسه می کنند.پدرم را دکتر قلب بردم برای تنظیم باتری قلب ایشان . کلا و جمعا 4 دقیقه در مطب ایشان بودیم ، 3 دقیقه تنظیم ،یک دقیقه نسخه نوشتن و سلام و احوال پرسی ، 120 هزار تومان از ما گرفت.دقیقه ای 30 هزارتومان!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
مدیونش شدی چون برای عمل دو ساعته دقیقه ای 100 تومان میگرفت .
انسان بي غيرت و بي وجدان به خاطر طمع و حرص دست به سرقت ميزند .
همه دكتر ها ثروتمند نيستند،حتى بعضى ها مستاجرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
تازه کارند ,ثروتمند میشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی